|
21. juli! - Hpdh kommer snart!
|
|
10. February 2007, 09:48
|
|||
|
|||
|
Jeg har blitt bedre i engelsk etter alle de utallige gangene med HP maratonene, og separerte gangene jeg har sett HP...Tror jeg kan alt i hodet...Tror egentli det sgal gå greit, får jeg kan bare ikke vente til mer en til 21.juli med å få den boka! Det blir bare får lenge å gå å vente på en norsk en, når "løsningen" allerede er ute på engelsk ....Får bare gå å låne noen HP bøker å trene opp i forveien
"Even the smallest Light shines in the Dark" |
|||
|
14. February 2007, 22:38
|
|||
|
|||
|
Jeg skal straka vegen til England når den slippes, hvis dere hører om noen happenings som skal hende der borte, så si ifra, de må jeg bare være med på. Så kan jeg fortelle alt av det magiske når jeg kommer tilbake
|
|||
|
15. February 2007, 13:56
|
|||
|
|||
Lupus Skrev:Jeg skal straka vegen til England når den slippes, hvis dere hører om noen happenings som skal hende der borte, så si ifra, de må jeg bare være med på. Så kan jeg fortelle alt av det magiske når jeg kommer tilbakeHusk å ta noen bilder av kaoset, da! Så kanskje vi kan få lagt ut noen bilder av det på siden etterhvert!
"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen. "That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen. |
|||
|
15. February 2007, 23:54
|
|||
|
|||
|
jeg reiser faktisk til kreta 21 juli, men har ennå ikke funnet ut korti mamma har kjøpt billetter til. håper det er litt ut på dagen så skal jeg nok rekke å kjøpe boken her i Norge før jeg reiser
Jeg kommer til å lese den raskt. Men for meg gjør det ingenting at jeg blir ferdig fort, fordi jeg kan fortsatt komme tilbake til Hogwarts med å lese bøkene på nytt og tenke selv rundt hva som skjer med personer videre og sånt.
Klem fra Aillya=) |
|||
|
27. March 2007, 18:20
|
|||
|
|||
|
men dere... bare lurte på en ting. vil en få boken raskest av å forhåndsbestille den, eller stå i kø ved midnatt til dagen?
|
|||
|
27. March 2007, 19:00
|
|||
|
|||
|
stå i kø antageligvis, for posten kommer jo ikke før om morgenen
men om man forhåndsbestiller så risikerer man i alle fall ikke at de blir utsolgt, men butikkene vet vel hvor mange det er så de kjøper vel inn nok.
Klem fra Aillya=) |
|||
|
27. March 2007, 21:57
|
|||
|
|||
|
I butikken kan man holde av bøker, så er man sikker på at det ikke er utsolgt uansett (jeg gjorde det sist fordi jeg skulle kjøpe 6 bøker til jobben i tillegg). Bokhandlene som har midnattsåpent har uansett tatt i godt og vel så det, står jo digre paller med bøker i butikkene, så man skal ikke være redd for at det ikke skal være noen igjen.
Forhåndsbestiller man fra England kan man risikere å få boka flere DAGER etterpå. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
28. March 2007, 16:33
|
|||
|
|||
|
men om man ikke ønsker alt kaoset med å få tak i boka, så kan forhåndsbestilling vise seg å være den mest "komfortable" og sikre måten da.. personlig skal jeg bare stå opp tidlig, og vite hvor en bokhandler som folk flest ikke drar til er.. regner nok med jeg blir ferdig med boken før kvelden den dagen.... boken måtte gjerne vært på et par tusen sider for min del :/
Gi meg neste bok N |
|||
|
30. March 2007, 23:27
|
|||
|
|||
|
Syns de har vært flinke med datoen, egentlig. Første ble jeg skuffa for at de ikke fikk det til 07.07.07. Hadde jo vært perfekt! Men så kom ei venninne på at det er jo tre ganger sju, så da får de med de fine eventyrtallene!=) Film 5 kunne jo kommet 07.07.07, da. Det å spille på tallet 13 passer vel bedre til skrekkfilmer og slikt, HP er eventyr, og da må man ha eventyrtall!^^
The bloody trail of the Elder Wand is splattered across the pages of wizarding history. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp