Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
21. juli! - Hpdh kommer snart!
1. February 2007, 15:15
RE: 21. juli! - Hpdh kommer snart!
JKRowling.com melder nå at Harry Potter and the Deathly Hallows kommer den 21. juli 2007! Det gjelder i hvertfall Storbritannia og andre engelsk-snakkende land i verden. Gleder meg grenseløst i dette øyeblikk, men er samtidig overrasket over at den nå kommer så mye tidligere enn jeg regnet med! Wow Vil gjerne høre hva andre synes om dette Rolleyes

" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
1. February 2007, 16:56

Genialt Big Grin *HYL* Gleder meg Big Grin

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
Finn alle innlegg av denne brukeren
1. February 2007, 17:47

Jeg lurer virkelig på hva de tenker med, siden vi får film og bok på en 7-dagers periode (tenk på alle de som IKKE får premiere samtidig med USA og UK, men heller må vente en uke ++).

OG JEG ER REDD OG VIL IKKE LESE BOKA :/

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
1. February 2007, 18:26

*hyyl*
åpnet mailen min og der var det et brev fra bloomsburry, gitt..

oioioi...

*glede*

I...must...not...look...like...a...baboon's...backside...
1. February 2007, 18:52

Irriterer meg faktisk at bok 7 og film 5 kommer så tett oppå hverandre =/ Hadde helst sett at det ble litt åpenrom mellom dem, så man fikk tid til å fordøye filmen (og se den et par ganger til Tongue ) før man må ta fatt på den 7. boka. Også HP-folka som pleier å være så smarte med slike utgivelsesdatoer da... MEN JEG GLEDER MEG JO NOE SINNSYKT FOR DET!! Big Grin Big Grin Men, som MsJ, er jeg redd for å bli ferdig med boka også... Sad Kan liksom ikke se for meg at det skal komme noen annen bok som vil gi meg så mye glede som HP-bøkene har gjort. Tror nok det vil komme en tåre eller to når jeg klapper sammen boka etter å ha fullført den... Sad Så man kan jo si jeg gleder meg veldig til filmen og "grugleder" meg til den 21.

" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape
1. February 2007, 19:04

Det blir garantert køing foran Ark Majorstua igjen, for dere som bor i umiddelbar nærhet av Oslo!

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
1. February 2007, 19:22

Jeg er overveldet
1. February 2007, 22:10

Kan nesten ikke vente...

Skal ikke JK gi et lite utsnitt av boka snart?

"SECTUMSEMPRA!"

"AVADA KEDAVRA!"

"CRUCIO!"
2. February 2007, 13:06

MsJoplin Skrev:OG JEG ER REDD OG VIL IKKE LESE BOKA :/
Jeg også!!! HYYYYYL! Da er jo alt over, da er det ikke noe mer å vente i spenning på! IK!

"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen.
"That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen.
2. February 2007, 13:15

HERREGUDHERREGUDHERREGUD!
Den ER her snart! Det er under et halvt år til det er over. Herregud, så grusomt!

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
2. February 2007, 13:23

Det blir liksom litt blandede følelser ja: "Wow! Bok 7 kommer ut!" og "Men hva skjer etter det..?!" Vi har jo selvfølgelig filmene å glede oss til, men det blir rart å at det ikke blir noen flere bøker og vente på Sad
Jeg har kanskje tenkt å vente med å lese boka til den kommer på norsk (har bare lest bøkene på norsk, bortsett fra den første som jeg har lest en gang på engelsk i tillegg), og da "utsetter" jeg det jo litt Tongue

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
2. February 2007, 15:07

Katie Skrev:Det blir liksom litt blandede følelser ja: "Wow! Bok 7 kommer ut!" og "Men hva skjer etter det..?!" Vi har jo selvfølgelig filmene å glede oss til, men det blir rart å at det ikke blir noen flere bøker og vente på Sad
Jeg har kanskje tenkt å vente med å lese boka til den kommer på norsk (har bare lest bøkene på norsk, bortsett fra den første som jeg har lest en gang på engelsk i tillegg), og da "utsetter" jeg det jo litt Tongue
Er det så lurt da? Tror du ikke at du på en eller annen måte kommer til å få vite hva som skjer / hvordan det ender uansett? Noen kan jo bare komme bort og si det til deg, og da er plutselig (nesten) hele spenningen med å lese boka borte... Confused Jeg ville i hvertfall ikke tatt sjansen på å vente hvis jeg var deg, men det er kanskje fordi jeg har så ondskapsfulle venner Laugh

2. February 2007, 15:32

Katie, du har jo fremdeles tid til å lese de på engelsk nå før sommeren, da? Et siste HP-kick før ze grand final?

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
2. February 2007, 17:57

Jeg vil lese boka! Nei, jeg vil ikke lese boka! Jo,jeg vil lese boka, Nei, jeg...
Dette er omtrent tankegangen min akkurat nå. Jeg gruer meg og gleder meg på samme tid. På den ene siden har jeg kjempelyst til å lese boka å få en avslutning, men på den andre siden kommer jeg ikke over tristheten i at det snart er over... Jeg har lest HP siden jeg var 11 år, og nå er jeg snart 19. Det vil si at HP har vært en del av livet mitt i rundt åtte år (det kommer jo selfølgelig til å være det også etter at serien er ferdig, men) og det er lenge!

Men en ting er i alle fall sikkert, denne gangen skal jeg stille opp i midnattskø!

And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it.
3. February 2007, 13:08

Var det mange som sto i midnattskø i fjor, den 16. juli? Var selv i Italia da, så vil gjerne vite hvor lang kø man kan vente seg at det blir i år... Smile

Post Reply 

Forumhopp: