Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soundtracket til the goblet of fire - Hva synes du?
25. October 2005, 15:03
RE: Soundtracket til the goblet of fire - Hva synes du?
Til dere som har fått hørt litt på soundtracket (les The Daily Prophet for å få linken til AOL, hvor du kan høre på det), hva synes dere om det? Det jeg har hørt hittil synes jeg virker litt kjedeligere enn det John Williams laget.. Men The Weird Sister's sangene er jo drittøffe! Big Grin

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
25. October 2005, 15:41

Jeg ELSKER The Weird Sisters! Har ikke fått hørt så mye på det ennå, siden jeg måtte kjappe meg til jobben i dag tidlig (hvor jeg er fortsatt..), men kommer sterkere tilbake med en kommentar senere Big Grin

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
25. October 2005, 15:54

weehee! e hører på Soundtracket nå, og etter det som e har hørt til nå, så e det helt fantastisk! Big Grin Big Grin

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
25. October 2005, 17:02

Ingrid Skrev:Til dere som har fått hørt litt på soundtracket (les The Daily Prophet for å få linken til AOL, hvor du kan høre på det), hva synes dere om det? Det jeg har hørt hittil synes jeg virker litt kjedeligere enn det John Williams laget.. Men The Weird Sister's sangene er jo drittøffe! Big Grin
Den dritten gfunker ikke hos meg, får ikke hørt noen ting. Likker før jeg hopper fra toppen av taget. Så lenge jeg har ventet på soundtracket, så får jeg ikke høre det.......
Finn alle innlegg av denne brukeren
25. October 2005, 19:05

Lupus Skrev:Den dritten gfunker ikke hos meg, får ikke hørt noen ting. Likker før jeg hopper fra toppen av taget. Så lenge jeg har ventet på soundtracket, så får jeg ikke høre det.......
Du har antagelig ikke AOL på maskina di. Forsøk å laste det ned her.

Edit: Aha, HPANA sier at dere trenger RealPlayer for å få hørt filene. Last det ned her.

Edit igjen. Ugh. Nå ser det ut som om sangene er fjernet helt. :/

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
26. October 2005, 22:45

De sangene som jeg har hørt til nå har ikke overbevist meg, men de som er på traileren er jo bare nydlige, så forventningene er høye
18. November 2005, 08:56

Jeg digger Weird Sisters! Også synes jeg den melodien som var i bakgrunnen da Durmstrang representantene gjorde sin entre i storsalen var kul... jeg må ønske meg soundtracket til jul, tror jeg...

And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it.
18. November 2005, 19:17

[color=#9D52FF]Gwah! Weird Sisters var det jeg hadde gledet meg mest til (fordi de er sammensatt av medlemmer fra mine to yndlingsband og dessuten er det Jarvis Cocker, herregud, et av verdens genialeste genier, som er hovedduden og som har skrevet låtene) og de imponderte. Haha. De så jo helt råe ut. Kunne godt vært med litt mer... men låtene de spilte var dritkule. Skal laste ned.

Hei sveis!
22. November 2005, 20:32

Jeg elsker soundtracket til denne filmen. The Weird Sisters er jo geniale! 'Death of Cedric' er jo bare så nydelig og vakker og trist, da! Holder på å grine hver gang jeg hører den! Og 'Story continues'... whoa, det er den beste åpningsmusikken til noen HP-film til nå.

*H*O*G*W*A*R*T*S*!*
22. November 2005, 21:21

Men hvor har det blitt av den ekstremt nydelige musikken fra trailerene, masse der som jeg ikke har funnet blandt soundtracket
23. November 2005, 17:37

[color=#00FF00]Magic Works er den fineste sangen på soundtracket syns jeg!!
Har ikke hørt alle,bare de som er på internettsida til warnerbros. har lasta ned this is the night og magic works. Go weird sisters!!

Hiya kids. Here is an important message from your Uncle Bill. Don't buy drugs. Become a pop star, and they give you them for free.

¤Love Actually¤
24. November 2005, 11:23

Det er så utrolig mye fin musikk i den filmen. Har lasta ned, og satt bare og vugget fram og tilbake foran dataen.
Potter's Waltz fra juleballet er så kjempesøt! Nesten så jeg får lyst til å danse vals selv (noe jeg ikke gjør, grunnet mangel på dansepartner og dansekunnskaper).
Uansett, kjempefin. Selv om den ikke er i helt samme bane som Williams' musikk passer den bra inn!

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
24. November 2005, 16:37

Hva heter de enkelte artistene som er på soundtracket? Jeg vil gjerne laste dem ned Smile

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
24. November 2005, 20:41

Jeg søkte bare på "Harry Potter and the Goblet of Fire", jeg. Da kom det opp masse, men det var bare musikk, ikke noen weird sisters.

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
24. November 2005, 21:02

Men hvorfor er det ikke John Williams som har laget musikken denne gangen også? Han har jo laget for de tre andre. Mannen er jo tross alt verdens beste filmkomponist, så hvorfor får ikke en verdensklassefilm sin rettmessige komponist. Alt hadde vært ti ganger bedre med Williams
Post Reply 

Forumhopp: