|
Hva skjer med fru figg og kattene hennes? - Hun har "passa" harry? hvem nå
|
|
24. August 2004, 18:30
|
|||
|
|||
|
RE: Hva skjer med fru figg og kattene hennes? - Hun har "passa" harry? hvem nå
kattene til fru figg..hvor skal de være?
kanskje HBP er i hennes familie?? |
|||
|
24. August 2004, 20:46
|
|||
|
|||
|
Hææ? Er det bare meg som ikke har fått med meg alt, eller? Skal ikke kattene fortsette å bo hos henne, da?
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
24. August 2004, 20:49
|
|||
|
|||
|
Hvorfor skulle ikke kattene være hos Mrs. Figg?
Flyttet dette til et bedre sted, jeg.. Magh! |
|||
|
25. August 2004, 13:04
|
|||
|
|||
harrypotter-fan Skrev:kattene til fru figg..hvor skal de være?Hadde vært spennende å vite om HBP er i slekt med Figga, ja. Vi vet ikke så mye om henne. Det er synd. Vi ser nok mer til henne i neste bok, hu forsvinner jo ikke, for Wiktor og Petunia aner ikke at hu er en futt. D R A C O D O R M I E N S N U N Q U A M T I T I L L A N D U S Stol på rosa. |
|||
|
25. August 2004, 13:40
|
|||
|
|||
|
hva skjedde med ho da??
døde ikke hun i bok 5?? |
|||
|
25. August 2004, 13:55
|
|||
|
|||
|
Døde...?
Nei, det har jeg aldri hørt no om. Det var derfor du spurte om kattene!? Tror ikke hu er død, nei. D R A C O D O R M I E N S N U N Q U A M T I T I L L A N D U S Stol på rosa. |
|||
|
25. August 2004, 13:58
|
|||
|
|||
|
JA..kanskje det var i en vandrehistorie.....sitter litt her og der, så blander jeg...
sorry..: :
|
|||
|
25. August 2004, 13:59
|
|||
|
|||
|
Gjør ingenting
Dessuten er det et godt spørsmål om Figga blir i Hekkeveien... D R A C O D O R M I E N S N U N Q U A M T I T I L L A N D U S Stol på rosa. |
|||
|
25. August 2004, 16:46
|
|||
|
|||
|
Hun er langt ifra død, og hvorfor hun skulle flytte er hinsides meg.
<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>Jeez</span> Magh! |
|||
|
25. August 2004, 17:07
|
|||
|
|||
|
Nei, kan godt være at hun blir mer med i bøkene nå som Harry vet hvem hun er... Han skal jo være en stund i Hekkeveien, i alle fall en liten stund..
I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
25. August 2004, 17:21
|
|||
|
|||
harrypotter-fan Skrev:JA..kanskje det var i en vandrehistorie.....sitter litt her og der, så blander jeg...Hehe, den er i Vandrehistorie 6, den, harrypotter-fan Etter det jeg husker så er det blod oppover veggene og hele pakka.. Men, kattene skal nok leve i beste velgående de, tenker jeg, hos fru Figg! Og, som de fleste sier, så flytter hun nok ikke med det første, siden Harry er der.
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
28. August 2004, 08:22
|
|||
|
|||
Dolores Jane Skrev:Vi ser nok mer til henne i neste bok, hu forsvinner jo ikke, for Wiktor og Petunia aner ikke at hu er en futt.Jepp, en futt med mye futt... ![]() Hvorfor skulle hu forsvinne uansett om de visste det Heller de som drar da. (Hadde hvert kult om de flytta til et avsideliggende sted...Eller fikk Venster-huset pusset opp og flytta inn der Døkult...
M.E.L.K. |
|||
|
8. October 2006, 13:32
|
|||
|
|||
|
hva er dette snodige greiene med at med sofatrekket( eller var det tapetet?) i Fru Figgs hus er dety samme som i teltet til Wiltersen familien under verdenscuppen i rumpeldunk? noen hint
?? husk at ingenting er tilfeldig ifølge rowling! tror dere at d betyr noe`? *'^¤Simsalabim & Hokkuspokkus¤^'* "Over there it's bling-bling, over here it's bling-bang" |
|||
|
18. October 2006, 15:08
|
|||
|
|||
Sitat:hva er dette snodige greiene med at med sofatrekket( eller var det tapetet?) i Fru Figgs hus er dety samme som i teltet til Wiltersen familien under verdenscuppen i rumpeldunk? noen hint?? er det ikke slik at trollmanns familier har en sær teori om at alle gompehjem har den grusomme tapeten og en haug med katter.. "Dåsemikkel, Bælje, Snurrepiperi, Klyp! Takk for oppmerksomheten!" Albus Humlesnurr "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Albus Dumbledore |
|||
|
21. October 2006, 13:32
|
|||
|
|||
Ceza Skrev:hva er dette snodige greiene med at med sofatrekket( eller var det tapetet?) i Fru Figgs hus er dety samme som i teltet til Wiltersen familien under verdenscuppen i rumpeldunk? noen hint Var det ikke bare det at Harry syntes at det luktet likedan i teltet som hjemme hos fru Figg? Kan ikke komme på noe om sofatrekk/tapet ![]() EDIT: Har sjekket i boka, og der står det følgende: "Han (Harry) var kommet inn i noe som så ut som en gammeldags treroms leilighet, komplett med bad og kjøkken. Pussig nok var den møblert nesten akkurat som fru Figgs: full av en masse umake stoler med hekletrekk, og det luktet sterkt av katt." I boka sier herr Wiltersen at han har lånt teltet hos en på jobben, Puddelmann. Kanskje Puddelmann kjenner fru Figg? For alt vi vet så kan de ha vært på campingturer sammen, og så har fru Figg inredet teltet
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

:

Heller de som drar da. (Hadde hvert kult om de flytta til et avsideliggende sted...Eller fikk Venster-huset pusset opp og flytta inn der
Døkult...