Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hogwarts i bok 7 - Vil harry returnere? vil skolen åpne?
21. July 2005, 19:09
RE: Hogwarts i bok 7 - Vil harry returnere? vil skolen åpne?
Vil harry returnere?? vil Hogwarts i det hele tatt bli holdt åpen??

jeg trur harry returnerer etter å ha skiftet mening i bryllupet til Fleur og Bill.

Hogwarts vil også fremdeles være åpen trur jeg. rowling har alltid hatt fokus på skolen og skjønner ikke hvis hun ikke skulle fortsette med det....

Hvem blir ny rektorWhat? holder en knapp på McGongall her..

...
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
21. July 2005, 19:11

Bare håper på det beste jeg Big Grin
21. July 2005, 19:12

Tviler sterkt på at Harry kommer tilbake til Hogwarts, Rowling har selv sagt at den siste Quidditch kampen i HBP var den aller siste hun kom til å skrive om.

"You know, that was the last Quidditch match. I knew as I wrote it that it was the last time I was going to be doing a Quidditch match. To be honest with you, Quidditch matches have been the bane of my life in the Harry Potter books. They are necessary in that people expect Harry to play Quidditch, but there is a limit to how many ways you can have them play Quidditch together and for something new to happen. And then I had this moment of blinding inspiration. I thought, Luna's going to commentate, and that was just a gift. It's the kind of commentary I'd do on a sports match because I'm  [laughs]. Anyway yeah, it was that."

Resten av intervjuet her: http://www.mugglenet.com/jkrinterview2.shtml
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
21. July 2005, 19:16

det intervju var jo ikke over bevisene om at harry ikke kommer tilbake til hogwarts men...

...
21. July 2005, 19:27

det blir jo ikke Quidditch, og hvis han er på Hogwarts så hvorfor skulle han ikke spille Quidditch? han drar ikke tilbake.

Y Sirius

And we must
21. July 2005, 19:30

mulig dere har rett, men personlig trur jeg han kommer tilbake. husk i GoF. ble ingen rumpeldunk der hell nei..

...
21. July 2005, 19:34

men det var pga, tretrollmannsturneringen, det ble heller ikke i CoS pga. basilisken. men Harry sa jo at han ikke kom tilbake, hva skal få han til å skifte mening?

Y Sirius

And we must
21. July 2005, 19:39

Line Skrev:men det var pga, tretrollmannsturneringen, det ble heller ikke i CoS pga. basilisken. men Harry sa jo at han ikke kom tilbake, hva skal få han til å skifte mening?
trur det skjer noe i bryllupet til Fleur og Bill som får han til og skifte mening. Kan du se for deg at Hermonie forlatter skolen med de karakteren?? hin maser jo alltid på at harry og ronny skal ting litt mer seriøst. ser ikke for meg at hun bare "gir" det opp......

akkurat lingene tin som skjedde i GoF og CoS kan skje i bok 7.

...
21. July 2005, 19:41

Wiltersen's Wærste Skrev:
Line Skrev:men det var pga, tretrollmannsturneringen, det ble heller ikke i CoS pga. basilisken. men Harry sa jo at han ikke kom tilbake, hva skal få han til å skifte mening?
trur det skjer noe i bryllupet til Fleur og Bill som får han til og skifte mening. Kan du se for deg at Hermonie forlatter skolen med de karakteren?? hin maser jo alltid på at harry og ronny skal ting litt mer seriøst. ser ikke for meg at hun bare "gir" det opp......
det er ikke å bare gi opp. de skal ut for å finne horcruxene for så å drepe Voldemort, til og med Hermione skjønner at det er viktigere enn NEWTs karakterer

Y Sirius

And we must
21. July 2005, 19:46

Line Skrev:
det er ikke å bare gi opp. de skal ut for å finne horcruxene for så å drepe Voldemort, til og med Hermione skjønner at det er viktigere enn NEWTs karakterer
vi får se, men trur nok det blir et nytt år Hogwart. hogwarts har jo hvert et emne som har vært så stor i boka at det er nesten kampen mellom voldemort og harry som har fått mer oppmerksomhet. kan ikke se for meg at dette blir gitt opp.

Wizard 3 Wizard 3 Wizard 3

...
21. July 2005, 19:49

Wiltersen's Wærste Skrev:vi får se, men trur nok det blir et nytt år Hogwart. hogwarts har jo hvert et emne som har vært så stor i boka at det er nesten kampen mellom voldemort og harry som har fått mer oppmerksomhet. kan ikke se for meg at dette blir gitt opp.
Der har du svaret ditt. Kampen mellom Voldemort og Harry vil få nesten all oppmerksom heten. Kan gått være at vi får innblikk i Hogwarts, men Harry kommer ikke til å gå på skolen.
22. July 2005, 12:13

Jeg har da allerede laget et slikt tema som dette...?

Eiganes Skolekorps` Høye Beskytter...
22. July 2005, 12:16

ok, så det nå.......

diskusjon ferdig..
steng topic please

...
22. July 2005, 20:08

akkurat lingene tin som skjedde i GoF og CoS kan skje i bok 7.
Vet at diskusjonen foregår et annet sted, må bare få lov å si meg uenig med Wiltersens Wærste. Dette er selvfølgelig bare mine meninger.

For det første: Hva i all verden er det som kan sje i Bill´s og Fleur´s bryllup som kan få Harry til å forandre mening? Det sjer sikkert noe forferdelig der, med Voldemort involvert og alt, men det ville vell av all sansynelighet styrket Harry´s lyst på hevn, eller?

For det andre: Hermione har tidligere sagt (i bok 1, og i bok 5) at det finnes viktigere ting enn skole, bøker, og talent. Som venner, mot, og å bekjempe Voldetmort, så hvorfor skulle hun plutselig ha forandret mening? Fordi hun er redd? Lite trolig. Feig? Enda mindre trolig. Jeg tror at Ron og Hermione kommer til å følge Harry til det aller siste. Håper også at Ginney blir med...

Før: Hermine
Nå:Elle
"McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione
22. July 2005, 20:17

Enig. Og hvis de overlever så kan de jo alltids gå det sjuende året etter de har gjort det de må gjøre. JK Rowling har tidligere nevnt elever som måtte gå et år om igjen osv.
Post Reply 

Forumhopp: