|
Humlesnurr - Hva er hans frykt og innerste ønske
|
|
23. July 2005, 17:04
|
|||
|
|||
|
RE: Humlesnurr - Hva er hans frykt og innerste ønske
I et intevju spurte noen JKRowling hva Humlesnurr ser i speilet Mørd og hva boggarten hans ville forandre seg til. men det ville hun ikke svare på.
hva tror dere er humlesnurr innerts ønske og dypeste frykt? "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!" |
|||
|
23. July 2005, 18:48
|
|||
|
|||
|
Tror han hadde vært veldig redd for at Harry skal dø hvertfall
|
|||
|
23. July 2005, 21:55
|
|||
|
|||
|
ja, det tror nok jeg og, men jeg tror ikke at det er det boggarten hans forandrer seg til. i så fall ser jeg ikke grunnen til at JKR ikke vil si det, for det røper jo ikke noe særlig.
"Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!" |
|||
|
23. July 2005, 22:07
|
|||
|
|||
|
det han sa til harry i PS var at han så seg selv med et pat sokker i speilet mørd.
-En kan aldri få for mange par sokker. de andre foretrekker og heller gi meg bøker... er jo ikke sikker på om dette er sant men...... ... |
|||
|
23. July 2005, 22:29
|
|||
|
|||
Wiltersen's Wærste Skrev:det han sa til harry i PS var at han så seg selv med et pat sokker i speilet mørd.jeg tviler veldig på at det var sant. hvis han virkelig ønsket sokker mer enn noen ting i verden må han nok ha vært helt sinnsforvinna. og det varn jo ikke da. "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!" |
|||
|
23. July 2005, 22:37
|
|||
|
|||
|
I speilet mørd tror jeg kansje det er sansynelig at Humlesnurr ser Voldemort død, borte, finoto. At alt er godt, alle har det bra, ingenting å bekynre seg for. Det han er mest redd for er kansje at Voldemort tar helt over, tar alt og alle undersin kontroll, verden under hans komando, ikke en eneste igjen til å stå imot, verden ødelagt.
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
23. July 2005, 22:46
|
|||
|
|||
Elle Skrev:I speilet mørd tror jeg kansje det er sansynelig at Humlesnurr ser Voldemort død, borte, finoto. At alt er godt, alle har det bra, ingenting å bekynre seg for. Det han er mest redd for er kansje at Voldemort tar helt over, tar alt og alle undersin kontroll, verden under hans komando, ikke en eneste igjen til å stå imot, verden ødelagt.ja det var det første jeg tenkte også, men jeg tror neppe det kan være det. i så fall kunne vel JKR bare ha sagt det, men hun var veldig hemmelighetsfull "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!" |
|||
|
24. July 2005, 11:03
|
|||
|
|||
|
hans største frykt er vel for Voldemort. i OotP var han jo redd når voldemort dukket opp!
... |
|||
|
27. July 2005, 14:19
|
|||
|
|||
|
det kan jo også være at han er redd for at ingen stoler på han lengere, men jeg tror ikke at boggarten vil forandre seg til det lissom...
Hiya kids. Here is an important message from your Uncle Bill. Don't buy drugs. Become a pop star, and they give you them for free. ¤Love Actually¤ |
|||
|
8. August 2005, 17:55
|
|||
|
|||
|
[color=#FFFFFF]Tror han er veldig redd for at Harry skal dø, både med det at det bare han som kan redd verden fra Voldemort og at han er blitt veldig glad i Harry gjennom årene...
Mer en en vanlig elev mener jeg. Det trengs mot for og forandre seg Love is not difficult, just complicated |
|||
|
9. August 2005, 18:22
|
|||
|
|||
Elle Skrev:Det han er mest redd for er kansje at Voldemort tar helt over, tar alt og alle undersin kontroll, verden under hans komando, ikke en eneste igjen til å stå imot, verden ødelagt.Jeg tror ikke det. Humlesnurr var en stor mann, men han var også sær/sta nok til å ikke ville la det skje så lenge han var i live...men nå som han er død så...nei..trur fortsatt ikke han ville sett det. (Trur også at Humlesnurr var litt redd for å vise frykt, med tanke på at så mange var trygge på grunn av ham...eller noe...) M.E.L.K. |
|||
|
10. August 2005, 08:42
|
|||
|
|||
|
Husker dere ikke duellen mellom Dumbledore og Voldemort i OotP. Dumbledore virket jo helt avslappet, nesten som om de hadde en vanlig samtale rundt et kaffebord. Det var da Voldemort forsvant, og Dumbledore skjønte at han kom til å besette Harry (for det må han da ha skjønte) at han ble redd.
Sitat:"Stay where you are, Harry!" Det virker her kanskje som om Dumbledores største styrke - og svakhet - i det øyeblikket, er det at han er så glad i Harry. Han virket ikke redd for å miste sitt eget liv, men da Harry ble satt i fare, ble han med en gang redd. Så kanskje han ville sett noe liknende det Mrs. Weasley så? No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
13. August 2005, 18:41
|
|||
|
|||
|
dette høres nok ganske vilt ut, men jeg lurer på om ikke det humlesnurr så i speilet kunne vært voldemort og harry eller voldemort og han selv som klemte hverandre!!!! humlesnurr ser jo alltid noe godt i alle mennesker, og kanskje han mente at til og med voldemort kunne ha en god side? jeg tror det kan være en mulighet for at humlesnurr syntes litt synd på voldemort. bare tenk, jeg tviler på at han noen gang har vært elsket, eller at noen en gang har vært glad i han. og han har sterkt tvilsomt likt eller elsket noen andre. og moren hans gadd jo ikke en gang og holde seg i livet for å ta vare på sønnen. hun gjorde nesten omtrent det motsatte av hva lilly gjorde for harry. lily ofret livet for at harry skulle få vokse opp mens moren til voldemort ga egentlig blanke blaffen i om at barnet hennes skulle få et fint liv. dessuten tviler jeg på at det var meninga at voldemort skulle bli til, mens harry var et kjærlighetsbarn var Voldemort bare et uhell, "lagd" under falsk kjærlighet. så egentlig er jo voldemorts liv ganske tragisk. han lever et liv uten følelser, det må jo være ganske tomt og trist spør du meg.
"Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!" |
|||
|
1. May 2006, 19:16
|
|||
|
|||
|
Jeg tror Nilboriel har et gått poeng her
![]() Men ellers kansje han er redd for det som mange gamle er redd for; bli senil... (nei off det var frekt av meg )
The Pentagram the secret guardian of magic. |
|||
|
12. July 2006, 14:09
|
|||
|
|||
Miss Lovegood Skrev:dette høres nok ganske vilt ut, men jeg lurer på om ikke det humlesnurr så i speilet kunne vært voldemort og harry eller voldemort og han selv som klemte hverandre!!!! humlesnurr ser jo alltid noe godt i alle mennesker, og kanskje han mente at til og med voldemort kunne ha en god side? jeg tror det kan være en mulighet for at humlesnurr syntes litt synd på voldemort. bare tenk, jeg tviler på at han noen gang har vært elsket, eller at noen en gang har vært glad i han. og han har sterkt tvilsomt likt eller elsket noen andre. og moren hans gadd jo ikke en gang og holde seg i livet for å ta vare på sønnen. hun gjorde nesten omtrent det motsatte av hva lilly gjorde for harry. lily ofret livet for at harry skulle få vokse opp mens moren til voldemort ga egentlig blanke blaffen i om at barnet hennes skulle få et fint liv. dessuten tviler jeg på at det var meninga at voldemort skulle bli til, mens harry var et kjærlighetsbarn var Voldemort bare et uhell, "lagd" under falsk kjærlighet. så egentlig er jo voldemorts liv ganske tragisk. han lever et liv uten følelser, det må jo være ganske tomt og trist spør du meg.Jeg tror ikke det... Humlesnurr vil jo at Voldemort skal bli utslettet, hvorfor ville han ellers fortalt Harry om malacruxene? Ellers er jeg jo enig i at Humlesnurr så noe godt i de fleste....
Den femte filmen ser bare helt SUPER ut!
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

)