|
Svartekunster - Tror dere...
|
|
1. July 2005, 13:36
|
|||
|
|||
|
RE: Svartekunster - Tror dere...
tror dere at Harry vil bruke svartekunster?
|
|||
|
1. July 2005, 18:19
|
|||
|
|||
|
Tror ikke jeg skjønte spørsmålet.. svartekunster på hva?
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
1. July 2005, 18:55
|
|||
|
|||
|
Vel, han prøvde jo å bruke Martyrio på Bellatrix, så hvis det regnes som en svartekunst, så har han jo allerde gjort det. Men om han kommer til å bruke noen andre svartekunster...kanskje han blir fristet til å bruke det, men så kommer noen å sier: "øy, Harry, du kan ikke bruke svartekunster, det er bare dumt"
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
1. July 2005, 20:01
|
|||
|
|||
|
Hm, jeg ser ingen annen grunn til at han ikke skulle bruke svartekunster enn moral. Jeg kan se for meg at Harry har en ganske høy moral, og kommer til å tenke at det holder han seg for god til, men i en presset situasjon, så kan man ikke utelukke det... Og siden JKR skriver bøkene for seg selv og ingen andre, så tror jeg ikke hun ville unngå det siden han er helten i boka, og er på den gode siden, for å si det på den måten...
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
1. July 2005, 21:53
|
|||
|
|||
|
Vel, han prøvde jo å bruke Martyrio på Bellatrix[quote]
det hadde jeg helt glemt!!vil han bruke Dark arts mot voldemort? |
|||
|
1. July 2005, 22:14
|
|||
|
|||
|
Godt mulig. Vanskeligere for Voldemort å forutse. Med vondt skal vondt fordrives, er det noe som heter...
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
3. July 2005, 18:18
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg tror nok at han kommer til å bruke det mot Voldemort hvis han får sjansen. Kanskje mot dødsetere også.
Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
25. November 2006, 15:45
|
|||
|
|||
|
[color=#FF8040]Jeg vet ikke helt....Hvis han bruker svartekunster svekker det litt teorien om at han er så "edel". Da han brukte svartekunster mot Bellatrix hadde sirius akkurat dødd, og han var nok litt omtåket. Men det er også veldig mulig at han kommer til og gjøre det. Han M
No one can be good. No one can be evil. We can just be ourselfs. |
|||
|
25. November 2006, 21:30
|
|||
|
|||
|
Finnes det ingen annen måte Harry kan beseire Voldemort på? Gjøre ham om til en baby eller noe? Tilbakestille hjernen hans til 2 mnd stadiet?
*'^¤Simsalabim & Hokkuspokkus¤^'* "Over there it's bling-bling, over here it's bling-bang" |
|||
|
26. November 2006, 20:23
|
|||
|
|||
Sitat:Gjøre ham om til en baby eller noe? Tilbakestille hjernen hans til 2 mnd stadiet? Akuratt det hadde vel ikke gjort han til en bedre person når babyen blir eldre eller? jeg tror vel egentlig ikke Harry kommer til å bruke noen av disse utilgivelige forbandelsene mot noen, som en eller anne sa så er vel ikke det helt etter hans moral... Nei, jeg stemmer for at Harry på et eller annet merkverdig vis greier å bruke Kjærlighet til å slå Voldemort. Hvordan? det vet jeg ikke, men det er no min teori.. "Dåsemikkel, Bælje, Snurrepiperi, Klyp! Takk for oppmerksomheten!" Albus Humlesnurr "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Albus Dumbledore |
|||
|
5. December 2006, 17:51
|
|||
|
|||
|
Ja, kanskje han klarer det med kjærlighet? Det er en flott teori, Skrulla!
Jeg trodde han skulle bruke Avada Kadavra, men at han klarer det på en annen måte er også fullt mulig. Nå blir jeg litt forvirret her Men den eneste som har svaret er Jo, selvsagt.... No one can be good. No one can be evil. We can just be ourselfs. |
|||
|
8. January 2007, 05:58
|
|||
|
|||
|
Jeg håper Harry kommer til å bruke mest mulig svartekunster, Voldemort og dødseterne trenger å bli torturert litt...
![]() Håper han bruker Avada Kedavra på dødsetere når han treffer på noen, nytter jo ikke å bare låse dem å sånt. : :
"SECTUMSEMPRA!" "AVADA KEDAVRA!" "CRUCIO!" |
|||
|
8. January 2007, 19:18
|
|||
|
|||
|
Som DD sa, - det finnes verre ting en døden og fysiske skader...
Jeg tror at Harry på en merkverdig måde klarer å drepe Voldie med kjærligheten eller at han selv er nøkkelen til "den låste døren" i mysterieavdelingen, og at innholdet der tar knekken på voldie. The Pentagram the secret guardian of magic. |
|||
|
8. January 2007, 23:52
|
|||
|
|||
|
Døden er det verste som finnes for Voldemort i allefall, det har han jo sagt selv
"SECTUMSEMPRA!" "AVADA KEDAVRA!" "CRUCIO!" |
|||
|
19. January 2007, 01:27
|
|||
|
|||
|
Nei, han er for " ren og godt lært" til det.
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

: