|
Hvordan går det med føniksordenen uten humlesnurr - Hva med føniksordenen nå da
|
|
23. January 2007, 20:50
|
|||
|
|||
|
RE: Hvordan går det med føniksordenen uten humlesnurr - Hva med føniksordenen nå da
Hvem blir evt den nye lederen i Føniksordenen hvis den fortsettes.
|
|||
|
23. January 2007, 21:10
|
|||
|
|||
|
det er vel egentlig bare å tippe.
eg tipper at lupin har lyst å være leder. men så får han ikke lov. fordi han er varulv. så då blir heller snape leder. men så er han ond. og så må harry greie seg på egen hånd. Klem fra Aillya=) |
|||
|
23. January 2007, 21:11
|
|||
|
|||
|
Av en eller annen grun tar jeg det som en selvfølge at McSnurp tar over etter Humlesnurr også der, eventuelt tror jeg at Lupus eller kanskje Bister tar over. Nei her var det ikke enkelt å finne en løsning.. Nei, jeg tror det er en av de tre jeg allerede har nevnt, de virker som de mest erfarne og de som er mest "inni" det, om du skjønner..
edit. Nei jeg tror ikke snape tar over, han er vel ute av det sirkuse, er han ikke? "Dåsemikkel, Bælje, Snurrepiperi, Klyp! Takk for oppmerksomheten!" Albus Humlesnurr "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Albus Dumbledore |
|||
|
23. January 2007, 21:18
|
|||
|
|||
|
Ville tro det, ettersom at Slur drepte Humlesnurr!
Ser også på McSnurp, Lupus eller Bister som gode kandidater for å ta over etter Humlesnurr...i hvert fall de to første Bister kan jo være litt, hva kan man si, "overivrig" til tider ![]() Eller hva med Arthur Wiltersen? ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
24. January 2007, 13:03
|
|||
|
|||
|
Tipper at Professor McGonagall tar over. Tviler på at Snape tar over, det var jo Rektor Dumbledore som var grunnen til at Snape i det hele tatt var med i Føniksordenen, så jeg tviler virkelig på at han slipper inn igjen der.
Andre kandidater er - som nevnt før - Lupin, Moody, eller mr Weasley.
No one can be good. No one can be evil. We can just be ourselfs. |
|||
|
24. January 2007, 16:07
|
|||
|
|||
|
Ja jeg tror og det blir Mr Weasly, eller Lupin.
"SECTUMSEMPRA!" "AVADA KEDAVRA!" "CRUCIO!" |
|||
|
25. January 2007, 00:38
|
|||
|
|||
|
Jeg kan tenke meg at det kanskje blir en av dem som kjempet mot Voldemort den første gangen også; altså er både McGonagal, Moody, Lupin og Mr.Weasly mulige kandidater... Derfra blir det bare gjetning, det kan jo være alle sammen
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
26. January 2007, 15:30
|
|||
|
|||
|
Kom til å tenke på en ting: Hvis det er McSnurp som skal ta over rektor jobben på skolen, så blir det kanskje for travelt fore henne å være leder for Ordenen også? I såfall må en av de andre, feks. Lupus være leder for den...
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
27. January 2007, 18:41
|
|||
|
|||
|
Dumbledore klarte jo begge, men så var jo han noe for seg selv
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
29. January 2007, 11:15
|
|||
|
|||
|
Ja, det er jo sant
![]() Men tror også det vil bli mye mer effektivt hvis det er en person (feks. Lupus) som leder Ordenen, og en (feks. McSnurp) som tar seg av rektorjobben på skolen
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
29. January 2007, 15:35
|
|||
|
|||
|
uansett hvordan det blir så kommer (hvis Lupus blir leder for ordnen) McSnurp til å ha en viktig rolle med i spillet, og omvent. Orden handdler jo om å sammarbeide om å ta Voldemort, så er det en leder som holder trådene samlet..
"Dåsemikkel, Bælje, Snurrepiperi, Klyp! Takk for oppmerksomheten!" Albus Humlesnurr "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Albus Dumbledore |
|||
|
20. February 2007, 11:46
|
|||
|
|||
|
Det viktigste her er vel ikke hvem som blir leder, men at alle klarer å bli enige om en leder. Dersom ingen blir enige, kommer jo alt bare til å gå opp i røyk, og Voldemort vinner litt lettere enn han ellers hadde kunnet gjort. Jeg mener at McGonnagal er det naturlige valget, siden hun virker som Dumbledore's sekundant innenfor det meste, men de aller fleste er bedrer enn ingenting!
The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp