|
Teori: hitlers inntog i bøkene
|
|
12. November 2004, 23:00
|
|||
|
|||
|
Kunne passe med personligheten, ja, bortsett fra at Voldie / Tom Riddle ble født ca. 20 år før Hitler døde (utifra at datoen for the death day party stemmer)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why it's called the present... -Keep The Dream Alive- |
|||
|
13. November 2004, 00:10
|
|||
|
|||
|
Dette er en veldig interessant teori.
Det med at Evil V ikke tar selvmord fordi han ikke innser at det finnes verre ting enn døden, er rart. Ingen hadde trodd at Hitler skulle ta livet heller(par dager etter at han gifta seg, kona gikk i grava med han) så hva om EV også gjør det? D R A C O D O R M I E N S N U N Q U A M T I T I L L A N D U S Stol på rosa. |
|||
|
13. November 2004, 15:13
|
|||
|
|||
Hitchi Skrev:Jeg HATER Voldemort!Jeg..... Han er jo kul da...... Hva hadde Harry Potter vært uten Voldemort
M.E.L.K. |
|||
|
13. November 2004, 17:42
|
|||
|
|||
Dolores Jane Skrev:Dette er en veldig interessant teori.I det fleste tilfeller der noen tar sitt eget liv kommer det vel som en overraskelse. Det spesielle med Voldemort er jo at han har viet store deler av livet sitt til å oppnå evig liv. |
|||
|
13. November 2004, 18:01
|
|||
|
|||
|
Men tror ikke Voldemort kommer til å gjøre det... hva er vitsen med spådommen dad?? Og Harry? Skal han bare stå å se på da..?? He he.. tvilsomt!
" Er det ingen her som har lest GaltvortsHistorie eller? Dere må da vite at det er MER som beskytter borgen" |
|||
|
30. November 2004, 15:42
|
|||
|
|||
|
enten tar voldemort livet til harry eller så tar harry livet til voldemort
ganske logisk eller hva
"Ser'ei - aldri!" sa Fred til professor Uffert og svingte seg opp på limen sin. "Niks, og bare glem å holde kontakten!" sa Frank og besteg sin. "We can only guess." Said Dumbledore. "We might never know." |
|||
|
4. December 2004, 10:22
|
|||
|
|||
|
Det er jo ikke så lett for oss å si hva som kommer til å skje i bøkene. Vi burde ikke se bort i fra at Voldemort kan ta sitt eget liv, det er fortsatt to bøker igjen og mye kan skje...eller rettere sagt mye kommer til å skje. Rowling har lurt oss om og om igjen til å tro at vi vet hvordan personene i bøkene tenker, kanskje har Voldemort helt andre planer enn det vi får inntrykk av.
Klem fra Aillya=) |
|||
|
4. December 2004, 20:20
|
|||
|
|||
|
Jeg tror ikke Voldemort, som er så redd for døden, kommer til å ta selvmord, i så fall må det skje en KRAFTIG forandring med ham. Men, når han erfarer hva Dumbledore mente med "Det finnes verre ting enn døden" så kanskje han ønsker at han hadde tatt selvmord. Ikke vet jeg.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why it's called the present... -Keep The Dream Alive- |
|||
|
5. December 2004, 21:52
|
|||
|
|||
|
Voldemort innser ikke at det er verre ting enn døden.
han tar vel ikke selvmord. D R A C O D O R M I E N S N U N Q U A M T I T I L L A N D U S Stol på rosa. |
|||
|
6. August 2006, 23:17
|
|||
|
|||
Draco Malfoy Skrev:Husk Voldemort ble født samme dag da Hitler dødeMente du at Hitler tok selvmord samme dato som Voldemort ble født? For i så fall er det feil tror jeg. Mener at Hitler tok livet av seg den 30 april og Voldemort ble født nyttårsaften (31.Des) |
|||
|
27. October 2006, 18:37
|
|||
|
|||
|
Teorien var veldig bra..
Jeg har akkuratt vært på tematur med skolen til polen og vært innom diverse konsentrasjonsleirer...når vi hørte og snakket om hitler begynte jeg å tenke littegranne og synes dette var veldig likt Voldemort! Så for alt jeg vet, kansje boken ender med at han inser at han taper, og at han da tar livet sitt... Eller noe sånt, jeg tror iallfall han taper, men hvordan? Lider Deatheters store tap og må gi seg, eller blir hodet kappet av slangen? The Pentagram the secret guardian of magic. |
|||
|
9. September 2007, 16:44
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]Er det noen andre enn med som har lagt merke til sammenhengen mellom Hitler og Grindelwald da? Det var
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Han er jo kul da......

det forteller noe