|
Hva skjer etter bok 7? - Kordan trur dåkke det heile ender?
|
|
8. February 2007, 20:49
|
|||
|
|||
|
[color=#FDD017]eller kansje hans merke
"Even the smallest Light shines in the Dark" |
|||
|
8. February 2007, 20:56
|
|||
|
|||
Ankhogram Skrev:eller kansje hans merke® vil forsvinne? Siden de/det "på en måte" er like mye en forbannelse som det er en velsignelseTenker du på arret i panna hans? Det jeg mente var mer det faktum med at det gjør noe med et menneske som har mistet flere han er glad i; Jakob, Lilly, Sirius, Humlesnurr... Og det faktum å drepe og/eller skade andre (noe han garantert blir å gjøre i løpet av bok 7, det er nesten ikke til å unngå at det blir konflikter) er også noe som etterlater spor... ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
10. February 2007, 10:14
|
|||
|
|||
|
Ja jeg fattet det. Og det HAR jo allerede skjedd. Men jeg mente liksom at ETTER Voldie var drept/død, så kunne kansje arret forsvinde, siden Voldi etterlot det der når han prøvde å drepe Harry at når Harry dreper han vil det forsvinne? Men det er egentlig noe jeg selv tviler på..liker bare å diskutere litt...
"Even the smallest Light shines in the Dark" |
|||
|
14. July 2007, 11:18
|
|||
|
|||
|
Ingen magi kan vekke om de døde har Dumbledore sagt! Husker dere begravelsen hans? Han er borte..
Jeg tror ikke Harry dør. Jeg hadde ikke i tankene at en så sterk trollmann som Dumbledore kunne dø, derfor tipper jeg at en sentral, men sterk trollmann/heks dør. Samme med Lilly, James og Sirius: sterke trollmenn og hekser. De sto også i veien for Voldi The dark lord has raised again target="0">be sorted @ nimbo.net |
|||
|
14. July 2007, 20:28
|
|||
|
|||
|
Rowling har jo sagt at minst to svært viktige personer vil dø/bli drept.
Men hvem det blir tør jeg ikke tenke på. Nei faktisk, jeg har ikke peiling. Men så er forresten Kalle en mulighet
Likheter mellom kjærlighet og krig: Lett å starte Vanskelig å stoppe Umulig å glemme |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp