Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hva skjer etter bok 7? - Kordan trur dåkke det heile ender?
8. February 2007, 20:49

[color=#FDD017]eller kansje hans merke

"Even the smallest Light shines in the Dark"
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
8. February 2007, 20:56

Ankhogram Skrev:eller kansje hans merke® vil forsvinne? Siden de/det "på en måte" er like mye en forbannelse som det er en velsignelse
Tenker du på arret i panna hans?
Det jeg mente var mer det faktum med at det gjør noe med et menneske som har mistet flere han er glad i; Jakob, Lilly, Sirius, Humlesnurr... Og det faktum å drepe og/eller skade andre (noe han garantert blir å gjøre i løpet av bok 7, det er nesten ikke til å unngå at det blir konflikter) er også noe som etterlater spor...

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
10. February 2007, 10:14

Ja jeg fattet det. Og det HAR jo allerede skjedd. Men jeg mente liksom at ETTER Voldie var drept/død, så kunne kansje arret forsvinde, siden Voldi etterlot det der når han prøvde å drepe Harry at når Harry dreper han vil det forsvinne? Men det er egentlig noe jeg selv tviler på..liker bare å diskutere litt...

"Even the smallest Light shines in the Dark"
14. July 2007, 11:18

Ingen magi kan vekke om de døde har Dumbledore sagt! Husker dere begravelsen hans? Han er borte..
Jeg tror ikke Harry dør. Jeg hadde ikke i tankene at en så sterk trollmann som Dumbledore kunne dø, derfor tipper jeg at en sentral, men sterk trollmann/heks dør. Samme med Lilly, James og Sirius: sterke trollmenn og hekser. De sto også i veien for Voldi

The dark lord has raised again
target="0">be sorted @ nimbo.net
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
14. July 2007, 20:28

Rowling har jo sagt at minst to svært viktige personer vil dø/bli drept.
Men hvem det blir tør jeg ikke tenke på. Nei faktisk, jeg har ikke peiling. Men så er forresten Kalle en mulighet But but

Likheter mellom kjærlighet og krig:
Lett å starte
Vanskelig å stoppe
Umulig å glemme
Post Reply 

Forumhopp: