|
Hva skjer etter bok 7? - Kordan trur dåkke det heile ender?
|
|
3. April 2004, 22:56
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247;]Hrm... prikkle??
Tror Rowling kommer til å gjøre sitt beste for å finne opp noe ingen kommer til å gjette, jeg![/color] Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
4. April 2004, 14:44
|
|||
|
|||
Marie Skrev:Hrm... prikkle??ja det er så typisk Rowling. men vi får ikke gjort så mye utenom å vente. er d sikkert at siste ordet i boka blir "scar"
Just for safety's sake, if a big, hairy, older man tells you he has "magic" to show you, then tries to lead you into a dark alleyway... Just Run Away! http://www.potterpuppetpals.com/index.html (morsom Hogwarts-film) |
|||
|
4. April 2004, 15:39
|
|||
|
|||
Hermes Skrev:er d sikkert at siste ordet i boka blir "scar"Nå har vi på en måte "visst" det så lenge at jeg ikke husker hvor det først kom fra. Tror nok det bare er et rykte. R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w |
|||
|
14. June 2004, 15:42
|
|||
|
|||
|
Det er vel ikke sikkert at det siste ordet blir "scar"? Men jeg tror nok at "scar" vil komme en gang på de siste sidene.
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
14. June 2004, 16:02
|
|||
|
|||
|
Har lest at det siste ordet skal være scar, jeg og, men det blir nok til at Harry dør. (er jo ikke helt sikker..)
Jeg leste et eller annet sted at det blir noe sånt som dette: "He died saving the wizards and muggles from the darkest wizard of modern times. Who died? Harry Potter, the boy who once lived, the boy with the lightbolt scar." Men det er jo ikke sikkert. J.K har jo sagt at hun kan drepe personene om hun vil.. Aaaah," said Ron, imitating Professor Trelawney's mystical whisper, "when two Neptunes appear in the sky, it is a sure sign that a midget in glasses is being born." |
|||
|
14. June 2004, 16:08
|
|||
|
|||
Padma Skrev:Gå inn på veritaserum.com.. Der står det om scar'et.. Men jeg har lest det flere steder.. husker ikke heltHermes Skrev:er d sikkert at siste ordet i boka blir "scar"Nå har vi på en måte "visst" det så lenge at jeg ikke husker hvor det først kom fra. Tror nok det bare er et rykte.
Aaaah," said Ron, imitating Professor Trelawney's mystical whisper, "when two Neptunes appear in the sky, it is a sure sign that a midget in glasses is being born." |
|||
|
14. June 2004, 17:04
|
|||
|
|||
|
Det er jo ganske opplagt da...? Så jeg tipper Rolwing finner på noe helt annet bare for å overraske oss.
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
15. June 2004, 20:10
|
|||
|
|||
|
Tror helt sikkert at det blir et dødsfall eller to..uheldigvis.
Er også ganske sikker på at Voldemort blir beseira. Jeg tenker litt på om at Harry og Nilus sammen bekjemper Voldemort, men at Harry dør og Nilus tar det avgjørende "slaget"?! Veldig trist tanke egentlig, men jeg tror ikke Rowling lar det bli en vanlig, kjedelig og "happy ending". |
|||
|
15. June 2004, 20:53
|
|||
|
|||
|
Hm.. sitter og tenker til da forfatteren av Sherlock Holmes, Arthur Conan Doyle, tok livet av Sherlock Holmes.. når han datt utenfor et stup. Når folk leste boka og fant ut at han døde, så ble det enorme protester. Doyle måtte skrive om boka, og få Holmes til å lande på en fjellhylle.
Hva om Rolwing tar livet av Harry? Vil det bli store protester? Det tror egentlig jeg... Og, hvis hun skriver om godt og ondt, så blir det nesten litt galt i moralen at det onde seirer til slutt?
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
15. June 2004, 21:27
|
|||
|
|||
|
Voldemort kan jo ikke seire, det hadde vært helt usannsynelig, men om Harry dør i utfallet, det er ikke så usansynelig igjen. Håper selvfølgelig ikke at det skjer, men man må være forberet på det verste.
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
15. June 2004, 21:39
|
|||
|
|||
|
Men Harry kan jo ikke dø... for da vinner jo Voldemort automatisk! Han kan iallefall ikke drepes av Voldemort...! Men av en dødseter kanskje.
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
15. June 2004, 23:54
|
|||
|
|||
|
[color=#EE9A4D]
Sitat:det var et godt forslag det med "where is your scar?" Som f.eks. : "Harry, where's your scar?" "Oh, crap! I forgot it in the dormitory!" : : Men at Harry dør er ikke en dårlig slutt! Som Keifer Sutherland (han fra 24) sa ett sted: "Det er viktig at folk lærer seg at også helten kan dø..." Tror kanskje Rowling mener det samme? Voldemort trenger jo ikke å vinne selv om Harry dør, da... Kan være at Herry får så seriøse skader etter duellen med Voldemort (hvor Voldemort dør) at han bare får tid til å si et par tåredryppende farvell-replikker før han kreperer. Håper bare det ikke blir sånn som i Troy... Når Achilles døde... :angry: værste dødsscenen jeg har sett! Lage så mye oppstyr... Triste replikker osv... og så kline litt med kjæresten... Hvis han først fikk tid til alt dette før han dauet, så kan ikke skadene ha vært så gale... syns jeg ser det for meg...: Hermine (eller en annen jente): 'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
16. June 2004, 11:15
|
|||
|
|||
|
Får håpe det ikke er sånn det ender. Har ikke sett Troy jeg, men det hørtes jo litt små dumt ut!
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
16. June 2004, 12:57
|
|||
|
|||
|
Hadde jeg begyntå grine, ihvertfall...
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
16. June 2004, 14:29
|
|||
|
|||
|
[color=#0C6722;]Jeg tror Harry dør. Det er faktisk nesten så jeg håper det. For jeg er utrolig lei av alle historiene som går rundt "jeg er helten derfor overlever jeg alltid!". Harry har hatt flaks mange ganger, den er nødt til å forsvinne før eller senere. Han greier nok i midlertid (med hjelp fra andre?) og ta livet av Voldemort. Det blir nok mer enn et par dødsfall, jeg regner med at mange av Harrys venner vil dø i løpet av bok 6 og 7. Det at Harry dør kan jo også være grunnen til at det ikke blir mer enn 7 bøker. Ville i alle fall vært sannsynlig.[/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

: