|
Hva skjer etter bok 7? - Kordan trur dåkke det heile ender?
|
|
19. February 2004, 21:56
|
|||
|
|||
|
RE: Hva skjer etter bok 7? - Kordan trur dåkke det heile ender?
Blir det ein trist slutt der ein av bestevennane til Harry dør..foreks Ronny eller Hermine, eller Harry sjølv?
Eller blir det ein lykkelig slutt der dei går lykkelig ombord på Galtvort ekspressen; og at Harry får jenta og gifter seg? Kva trur dokke andre? Eg trur noke midt i mellom=)
Follow the butterflies! |
|||
|
19. February 2004, 22:14
|
|||
|
|||
|
Jeg tror neppe Harry gifter seg, siden siste bok foregår når Harry er 17/18 år.
![]() Jeg tror nok at Harry kommer til å dø, kjipt. Dere har vel fått med dere at Rowling har planer om å skrive en bok etter bok 7, hvor hun skal fortelle hvordan det går med alle sammen? Et slags leksikon eller noe. For å få en slags avslutning på det hele. Inntektene skal gå til veldedighet. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
19. February 2004, 23:26
|
|||
|
|||
msjoplin Skrev:Jeg tror neppe Harry gifter seg, siden siste bok foregår når Harry er 17/18 år.[color=#1B4700;]Jenta?? Om han gifter seg tror jeg ikke det blir med ei jente om jeg må si det *hostdracohost* Igjen er jeg enig med msj, bortsett fra at jeg ikke syns det er så veldig kijpt da.. Heller Harry enn Sirius/Remus/Draco![/color] "A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
20. February 2004, 14:02
|
|||
|
|||
|
Tror ikke akkurat på en lykkelig slutt, men jeg tror at han-du-veit forsvinner. Og det er da noe...
Dødsfall er jeg sikker på at det blir. Good Hufflepuff, she took the rest And taught them all she knew. |
|||
|
20. February 2004, 14:30
|
|||
|
|||
|
Harry overlever, hermine og ronny. Fred dør men ikke frank.
That's why all griffingdoor sings Weasley is the king. |
|||
|
20. February 2004, 18:03
|
|||
|
|||
msjoplin Skrev:Dere har vel fått med dere at Rowling har planer om å skrive en bok etter bok 7, hvor hun skal fortelle hvordan det går med alle sammen? Et slags leksikon eller noe. For å få en slags avslutning på det hele. Inntektene skal gå til veldedighet.Trodde hun hadde inkludert det i det siste kapittelet jeg? Hun sier i alle fall så på den tv-dokumentaren fra BBC. Men for all del, flere bøker takk!
R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w |
|||
|
20. February 2004, 19:04
|
|||
|
|||
|
Håper hun skriver en hel bok jeg!
Ekstra mye Harry Potter!
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
20. February 2004, 19:22
|
|||
|
|||
|
Såklart
Syns hun kunne skrevet 'Hogwarts: A history' også.
R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w |
|||
|
20. February 2004, 21:19
|
|||
|
|||
|
Jeg tipper at Remus blir drept av Wormtail (sølvhånd) og at Wormtail ofrer seg for Harry helt på slutten, pga båndet mellom dem.
Er Oyvindo på Gompebeskyttelsens forum: http://lotr.rpgadvance.com/ootp/ H¤U¤F¤F¤L¤E¤P¤U¤F¤F Nitwit!Blubber!Oddment!Tweak! |
|||
|
20. February 2004, 21:30
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247;]Noe sånt ja... Vedder på at det kommer til å bli en del flere dødsfall en Remus da... Hagrid kanskje? (nei, huff)
[/color]
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
21. February 2004, 21:27
|
|||
|
|||
|
Eg trur Harry og Voldemort dør sammen..
Skulle ikkje J.K skrive Hogwarts a history da? Og ein epelog på slutten av sjuende om korleis det hender med alle t slutt? Follow the butterflies! |
|||
|
21. February 2004, 23:11
|
|||
|
|||
|
Tror siste kapittelet skulle fortelle hvordan det gikk videre med de som overlever.
Good Hufflepuff, she took the rest And taught them all she knew. |
|||
|
21. February 2004, 23:16
|
|||
|
|||
|
Harry Kan jo nesten ikke dø da... Helten dør? Litt av ei barnebok. kanskje en av dem som sto han nær dør, men ikke Ronny eller Hermine.
Han finne nok en måte han kan snakke med Sirius og foreldra på (Håper det i allefall)... Kanskje son som i GoF da både Voldemort og Harry sendte formeler mot hverandre.: :
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
21. February 2004, 23:29
|
|||
|
|||
Ginny Weasley Skrev:Harry Kan jo nesten ikke dø da... Helten dør? Litt av ei barnebok.Ikke kall HP barnebøker. Joa, PS er kanskje det, og CoS også, men definitivt IKKE OotP! OG de blir vel ikke akkurat mer barnslige med årene... Dessuten er det da ikke så fjernt at helten dør? *ransake hjernen på jakt etter eksempler* Good Hufflepuff, she took the rest And taught them all she knew. |
|||
|
22. February 2004, 00:33
|
|||
|
|||
Padma Skrev:Trodde hun hadde inkludert det i det siste kapittelet jeg? Hun sier i alle fall så på den tv-dokumentaren fra BBC.[color=#C9A247] Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Men for all del, flere bøker takk!
Ekstra mye Harry Potter! 

[/color]