|
Premieredato 18. november! - En tråd for jubel og hyl og skrik
|
|
27. August 2005, 09:23
|
|||
|
|||
|
WB has just confirmed that the London premiere of Harry Potter and the Goblet of Fire will be Nov. 6, while the US one will be Nov. 12 in New York City.
Flere enn meg som dønn tilfeldig faktisk er i London på det tidspunktet?
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
27. August 2005, 10:14
|
|||
|
|||
|
Aargh! Jeg er i London andre eller tredje! Hvorfor kunne det ikke være noen dager tidligere?! *kvekke irritert*
Men det blir uansett fantastisk å se den i Oslo også. Colosseum! No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
27. August 2005, 17:36
|
|||
|
|||
msjoplin Skrev:Det legges nok ut på samme dato i Oslo som resten av Norge. Men ja, jeg skal hyle ut når jeg får vite det!Ok. Daså.. Jeg er nok ikke i London nei.. Er ikke akkurat så ofte i London at det var noe rart..
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
27. August 2005, 21:10
|
|||
|
|||
|
Ja, Colosseum gir en sinnsyk filmopplevelse! Så CoS- og PoA-premierene der... PS-premieren så jeg på en lokal kino...
" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape |
|||
|
28. August 2005, 19:47
|
|||
|
|||
|
Hihi!
I år skal vi OVERNATTE ute! Det gleder jeg meg til! Sist gang kom vi rundt .. kl 6. Det var ganske kjipt.. men kjenner en del folk som skal overnatte nå! Noen andre som har planer for det?
Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
11. September 2005, 20:48
|
|||
|
|||
|
[color=#348781]Vel, nå som vi har sett filmplakatene er det vel bare å si....
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
11. September 2005, 20:50
|
|||
|
|||
Ronja Wiltersen Skrev:Noen andre som har planer for det?Jepp. Dersom alt går min vei skal jeg ligge i kø
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
13. September 2005, 22:55
|
|||
|
|||
|
hahaha... Jeg kan se for meg megselv ligge i kø utenfor kinoen vår. Det hadde blitt en ensom opplevelse. I fjor fikk jeg billetter til premieredagen - på premieredagen.
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
26. September 2005, 15:12
|
|||
|
|||
|
Skulle ønske at GoF kom ut 3 Oktober... For da er e i Newcastle!!!!
Men e reiser igjen etter fem timer da, siden d bare e tur/retur tur...
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
26. September 2005, 18:33
|
|||
|
|||
|
Blir gøy, gøy gøy! Gleder meg enormt! Lurer på om det blir mye rift om billetene her i bergen?... Er det noe konkuranse der ute?
7 bøker, hva nå? |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Er ikke akkurat så ofte i London at det var noe rart..

Men e reiser igjen etter fem timer da, siden d bare e tur/retur tur...