Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vi nærmer oss...
21. June 2007, 09:47

30 dager igjen!
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
29. June 2007, 14:54

[color=#00FF00]

Look...at...me...
Finn alle innlegg av denne brukeren
30. June 2007, 10:55

Jeg skal nok sove og spise før den er ferdig utlest, ja, men det blir ikke mange minuttene. Lurer litt på hvor tykk den er. Hvis den blir på størelse med ootp klarer jeg den 4-5 dager, men det skal ikke forundre meg om den blir lengre.
Jeg synest faktisk synd på de som må være i nærheten av meg mens jeg leser den, jeg blir grusomt irriterende med alt den bablinga mi Devil. Ikke det at jeg skal bable så mye altså, mest lese Rolleyes

Likheter mellom kjærlighet og krig:
Lett å starte
Vanskelig å stoppe
Umulig å glemme
30. June 2007, 20:48

Jeg blir mer fortapt...
Alså jeg reiser inn i boka, ikke bare leser men opplever Big Grin
Prøver noen å kontakte meg, når de ikke fremTongue
Slik er det når jeg ser film og, heeelt fortapt Big GrinTongue

"Even the smallest Light shines in the Dark"
8. July 2007, 14:18

[quote="Inger"][color=#000000]
9. July 2007, 09:52

Og jeg som venter på den danske utgave siden mit engelske ikke er så bra at jeg kan lese den. Men men, selvom jeg ikke skal kjøpe den (og er i Spania der) så gleder jeg meg se å høre om den Big Grin

~ Bellatrix Lestrange fan

- 10 november og da skal jeg lese HP 7.
12. July 2007, 22:35

Jeg kan ikke tro det er bare 9 dager igjen til den siste Harry Potter boka kommer ut.
Blir trist når jeg tenker på det, men også veldig spent.
Jeg kommer nok også til å gråte xD

Har så klart forhåndsbestilt, og kommer antagelig til å sitte med boka i fanget og stirre på den en evighet før jeg tørr å åpne den xD

"I wanted everything for little while,why shouldn't I?
I wanted to know what he was like...~"
12. July 2007, 23:12

Jeg kommer ikke til å lese den jeg. Jeg er vel den eneste som tenker slik.
Ikke med det førte i hvertfall. Da vet jeg det er over, og den tanken liker jeg ikke.
Så har jeg dettet heilt ut av det, husker nesten ingenting av bøkene lenger, så kanskje jeg skal lese alle igjen en gang til, så leser jeg den siste ;P

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
16. July 2007, 23:40

Dette høres kanskje helt utrolig ut for noen, men det har først nå begynt å gå opp for meg at dette faktisk er den siste boka. På lørdag kommer jeg til å begynne på den siste boka i HP-serien (etter all sannsynlighet, i alle fall) og det er både veldig spennende, og samtidig litt trist. Bøkene, og hele universet har vært en del av livet mitt i åtte år nå, noe som i stor grad betyr at jeg har vokst opp med bøkene. Og nå er det slutt...
Trøsten min når jeg blir litt melankolsk er at bøkene (heldigvis!) ikke kommer til å forsvinne fra løse lufta selv om serien nå snart får sin slutt, men kommer til å bli stående i bokhylla mi i mange år framover, sånn at hvis jeg vil, så kan jeg bli med Harry, Ron, Hermione og alle de andre på eventyr når det måtte passe meg.

And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it.
18. July 2007, 09:59

Ja det er en god ide å lese gjennom alle på nytt. Har nettopp gjort det (på ca 1,5 uke!). Så du kan si det ble en Harry ferie!

Det var utrolig hvor mye som var glemt!
Post Reply 

Forumhopp: