|
Vi nærmer oss...
|
|
11. March 2006, 14:52
|
|||
|
|||
|
RE: Vi nærmer oss...
J.K. Rowling har nå skrevet 4 kapittler i sjueren!
Hun sa at hun egentlig hadde tenkt å bare skrive to, men så fant hun ut at: "Harry can't possibly do all that in just one chapter." Med denne farten KAN det være at boken er ferdig skrevet og trykket til neste år! Gode nyheter synes jeg. Hva synes dere? Living's easy with eyes closed |
|||
|
11. March 2006, 17:41
|
|||
|
|||
|
Det hun sa var vel at noe hun hadde planlagt skulle fylle to kapitler, ble til 4. Noe som ikke nødvendigvis betyr at hun kun har skrevet 4
Jeg tror dama har skrevet mye mer enn hun gir inntrykk av. Hun vil bare ikke røpe for mye akkurat nå, eller gi oss falske forhåpninger. F.eks har hun allerede skrevet slutten, slev om hun nok må gjøre en god del endringer på den.2007 hadde vært et fint år for å få boka. 2008 er alt for lenge til... |
|||
|
11. March 2006, 17:50
|
|||
|
|||
|
Jeg håper inderlig at hun har skrevet mye mer enn hun gjør inntrykk av. Det hadde vært fint. Men Jo har alltid vært svært hemmlighetsfull...
Selv tror jeg at boka kommer rundt juletider 2007. Det virker mest sannsynlig. Jo har tidligere sagt at hun ikke tror det blir så mye endringer på det siste kapittelet. Så antagelig blir det siste ordet i boka det som det har vært før - "scar". Living's easy with eyes closed |
|||
|
11. March 2006, 18:05
|
|||
|
|||
|
Var det ikke "nesten bestemt" at boka skulle komme i juli. Altså den magiske datoen 07.07.07. I så tilfelle vil jo boka være ferdig ved juletider i år, fordi det tar vel y6 måneder å trykke boka...
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
11. March 2006, 18:07
|
|||
|
|||
|
Det er mange som er sikre på at det er da boka vil komme. Men siden terror-angrepet i London fant sted 07/07, tror jeg det er lite trolig at det vil bli utgivelsesdatoen.
Living's easy with eyes closed |
|||
|
11. March 2006, 19:14
|
|||
|
|||
|
[color=#0000FF]
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
11. March 2006, 23:02
|
|||
|
|||
Hermyluna Skrev:J.K. Rowling har nå skrevet 4 kapittler i sjueren!Personlig sitter jo jeg med følelsen av at progresjonen blir tregere enn forventet, ettersom hun må skrive mer enn planlagt. Jo mer hun må skrive, dess lengre tid tar det... When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
12. March 2006, 18:36
|
|||
|
|||
|
Jeg tviler på at boken kommer 7/7/7. Det vil bli å håpe for mye. Kanskje kommer den i juletider 2007? Kan bli noe jeg håper på. Selvom det er altfor lenge til =/ Vel vel, bare det ikke blir helt uti 2008
[color=powderblue]TO |
|||
|
13. March 2006, 20:58
|
|||
|
|||
|
[color=#F52887]
Dumbledore to Minerva McGonagall: "It's lucky it's dark. I haven't blushed so much since Madame Pomfrey told me she liked my new earmuffs." Hermione: "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled." |
|||
|
14. March 2006, 09:09
|
|||
|
|||
|
Enig! 2008 er jo evigheter til! Boka må rett og slett komme før den tid, selv om jeg ikke tør å spekulere på akkurat når. Jo får bare skrive til hun er ferdig...så lenge hun skriver fort som fy!
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
14. March 2006, 09:59
|
|||
|
|||
J. K. Potter Skrev:Personlig sitter jo jeg med følelsen av at progresjonen blir tregere enn forventet, ettersom hun må skrive mer enn planlagt. Jo mer hun må skrive, dess lengre tid tar det...Helt ærlig; Jeg vil heller vente en måned eller to ekstra på en lengre Harry Potter-bok enn å vente kortere tid på en kortere en. Hvis hun bruker lengre tid på den, kommer vi jo til få mer å kose oss med når det ikke kommer flere! The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
14. March 2006, 14:13
|
|||
|
|||
|
Ja, hun får ta seg lang tid og skrive en 100% perfekt bok. Jeg vil ha en perfekt slutt!:
:
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
14. March 2006, 14:58
|
|||
|
|||
|
Ja, og en lang slutt!
Dumbledore to Minerva McGonagall: "It's lucky it's dark. I haven't blushed so much since Madame Pomfrey told me she liked my new earmuffs." Hermione: "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled." |
|||
|
14. March 2006, 17:48
|
|||
|
|||
|
Ja, sånn at jeg har lesestoff som varer leeeenge! Så må det være en nydelig slutt sånn at jeg føler en sånn trist tomhets følelelse. Ikke bare sånn at jeg skjenner puh.. Godt det var ferdig!:
:
|||
|
18. March 2006, 15:13
|
|||
|
|||
|
Jeg liker ikke triste tomhetsfølelser =/ Det er så...tomt
Jeg vil ha en god slutt, ikke en klisjèslutt, ikke en åpenbar slutt, men en helt utrolig forrykende fantastisk sinnsykt bra slutt! Sånn at jeg sitter igjen med en åpen munn og er helt sjokkert og vet liksom ikke hva jeg skal gjøre etterpå Vel..det var meg da
[color=powderblue]TO |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Jeg tror dama har skrevet mye mer enn hun gir inntrykk av. Hun vil bare ikke røpe for mye akkurat nå, eller gi oss falske forhåpninger. F.eks har hun allerede skrevet slutten, slev om hun nok må gjøre en god del endringer på den.

: