Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nye bokomslag!
18. April 2007, 20:21

hm, på UK coveret så ser man et fint bilde av galtvort. og det lyser veldig ut av portene!! kanskje det gjennspeiler allt gullet og juvelene? at det er inni galtvort det skjer? og den lille svarte hunden som er utenfor galtvort er sirius?
Nei, det var bloomsburry's logo det=/ blir litt revet med! ;P

jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp!
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
19. April 2007, 13:47

Den britiske voksenutgaven er sinnsvakt lekker... Og jeg som i utgangspunktet har alle i barneutgaven (har også bestilt barneutgaven av siste boka). Spørs om det ikke må kjøpes inn et sett voksenutgaver i hardback på ett eller annet tidspunkt... What?
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
20. April 2007, 11:50

Alex Skrev:hm, på UK coveret så ser man et fint bilde av galtvort. og det lyser veldig ut av portene!! kanskje det gjennspeiler allt gullet og juvelene? at det er inni galtvort det skjer? og den lille svarte hunden som er utenfor galtvort er sirius?
Nei, det var bloomsburry's logo det=/ blir litt revet med! ;P
Vel, hvis vi skal dømme utifra coveret, så kommer Galtvort absolutt til å spille en rolle i boka (de pleier jo ikke å ta med ting som er lite med i boka på forsida)! Spørsmålet er bare i hvilken sammenheng?
Kanskje det er som du sier, noe med avgjørende betydning blir å skje der Wow

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
10. June 2007, 11:20

Nytt cover ! Harry på en drage! Kult. Kanksje det er Norbert? Hva tror dere? Og landsbyen nedenfor, hvor er det mon tro? Godric`s Hollow? Hogsmead? Ottery St. Catchpole? Little Hangleton? Er det noen flere sånne små byer vi vet om? ooo, bare 41 dager igjen nu folkens Big Grin Gleder meg!!!

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
11. June 2007, 15:34

Oi den nye var kjempe fin Big Grin Jeg kan ikke vente til den nye HP bok kommer ut. Synes alle omslag nene er så kjempe fine Big Grin

~ Bellatrix Lestrange fan

- 10 november og da skal jeg lese HP 7.
16. June 2007, 19:51

Når det gjelder den trekanten øverst på omslaget: Er ikke det de samme symbolene som vi måtte sette over hverandre for å få tilgang til den siste W.O.M.B.A.T.-testen?
17. June 2007, 11:31

Jo, det er det. Og på hjemmesiden til Bloomsbury , hvis man går inn på Harry Potter der, kommer det samme tegnet opp på hjemmesiden, så det er helt sikkert et veldig viktig tegn! Men det som er litt rart, hvis det er så veldig viktig, er at den amerikanske tegneren ikke har tatt med dette tegnet på noen av de to coverene hun har tegna.

Kanskje hun ikke synes det var så viktig? Eller at det ikke passet inn i noen av motivene hennes?

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
Post Reply 

Forumhopp: