Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nye bokomslag!
28. March 2007, 14:41
RE: Nye bokomslag!
Onsdag 28.mars kom det vi alle har ventet lenge på: bokomslagene! Hvilke synes dere er best? Amerikanske eller Britiske omslaget!

Fortell også hva dere tror skjer på bildene!

- UK hele omslaget
- US bare forsiden
- US hele omslaget
- Voksenutgaven, hele omslaget

(NB, spoilere på "hele omslaget"! - MsJoplin)
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
28. March 2007, 14:57

[color=#8D38C9]er det dobby som holder sverdet på bildet? OOO S

Klem fra Aillya=)
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
28. March 2007, 15:16

US siden ser jo ut som de er i coloseum eller hva det nå heter, i roma

SpennendeBig Grin Big Grin

"SECTUMSEMPRA!"

"AVADA KEDAVRA!"

"CRUCIO!"
28. March 2007, 15:20

Glasskule (eller fremtidsvisjon!!) med slange i! Og trioen sklir gjennom en tunnel og kommer ut i en haug med smykker, edelstener, HORCRUXER!! OG JAMES KOMMER TILBAKE!

Og smykket på voksenutgaven *sikle*

Og det ser ut som om Voldie og Harry skal kjempe mot hverandre MED tilskuere (death eaters?)?

*SQUEEEEEE*

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
28. March 2007, 16:25

hvordan får du det til at James kommer tilbake?

jeg tror US utgaven er en spoiler. det kan tolkes til den siste duellen, og uten tryllestaver og at Harry får noe i hånda like etterpå..

ellers var de alle tøffe, men jeg liker alltid voksenomslaget best.. er så mye mindre spoilere enn de andre Smile

Gi meg neste bok N
28. March 2007, 16:31

RAB83 Skrev:hvordan får du det til at James kommer tilbake?
Se helt til høyre på UK utgaven Wink

Utrolig spennende Big Grin

Før: White Sisu
Nå: Tuomas
-----------------------
"Death's got an Invisibility Cloak?"
-----------------------
"Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term."
28. March 2007, 16:31

Jeg bare håper det. Og at det er en patronus der, i form av ham Wink

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
28. March 2007, 16:50

han kommer ikke tilbake.. hvor mange ganger har ikke man fått det inn med teskje at det ikke går an å bringe tilbake de døde Sad det er nok horcruxen til harry som tar form som en hjort som er avbildet der du.. james er død i og med at han kom ut av voldemort sin tryllestav når prior incantatum skjedde i den første duellen deres.. så sorry, james kommer nok ikke tilbake med mindre han kan snakke fra den andre siden til harry gjennom speilet eller noe.. men kult bokomslag er det allikevel Smile

Gi meg neste bok N
28. March 2007, 16:59

Vi kan se de døde på bilder, gjennom speil, gjennom slør, gjennom tanketanker.. det er utallige måter han kan dukke opp på. Jeg mener ikke dermed at han vil bli levende igjen. Så det så!

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
28. March 2007, 17:02

Holyshitamacaronicrap!!! Dette er bare for bra. Alle tre omslagene var helt konge. Plutselig var det masse å tenke på.

Okei, mange ting å ta opp her. På US coveret, hvor tror dere at Voldemort og Harry befinner seg? Det ble sagt her at det ser ut som Colusseum i Roma. Et eller annen form for amfi eller et torg. Ser det ut som om det er en halvsirkel, eller en helsirkel? Og hva er det med de forhenga som vi ser? Kanskje de er i rommet med "The Veil"? Og det ser ut som at det er noen ødelagte plankebiter foran dem. Kanskje de har ødelagt noe i kampens hete?
Jo, og Harry har noe rundt halsen...hva kan det være for noe?

Hvis vi ser på UK coveret, ser det ut som at det er en husnisse bak ryggen til Harry som holder, det som kan se ut som Griffindors sverd, pga rubinen. Dobby kommer tilbake? Eller kanskje Winky eller Kreacher Tongue ? Det ser jo ut som vår kjære trio er på en desperat Horcrux jakt, og det er jo et vakkert bilde av Hogwarts der, så da kommer vi nok antagligvis til å se skolen igjen. Noe som er veldig bra, er så glad i Hogwarts Smile Men det som jeg synes er mest mystisk her, er den pyramiden med en kule inni på selve bokryggen...hva kan det være for noe?

Til slutt har vi jo voksenutgaven, som viser en nydelig medaljong, som helt sikkert er den som R.A.B tok. OOOOO, dette blir bra!! Gleder meg noe vilt! Big Grin

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
28. March 2007, 17:03

jeg likte det amerikanske omslaget best ^^
28. March 2007, 19:57

For dere som ser på bildene herfra, har jeg nå lagt ut UK-versjonen i hires. Her ser vi tydelig at Dobby (eller en annen husnisse) står bak Harry.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
28. March 2007, 20:13

på US-versjonen syns eg kanskje det ser ut som det er jernbanen som går over dem, heller enn en colluseum-lignende bygning. Det kan se ut som om både harry og voldemort prøver å få tak i noe. tenker på harry sine rumpeldunkferdigheter og håper han får tak i det, hehe=)

UK-versjonen er bare så full i spennende ting.

på hovedbildet er harry, ron, hermione og en husnisse kan det virke som. De er i masse gul og stas. kan det være at voldemort har gjemt en horcrux, feks hufflepuff sin "cup" i en haug med annet skatter, da ville det nok være vanskelig å finne den!

det kan virke som om james og den kronhjorten og hvorfor det er det samme vil få noen større betydning. det er ikke dermed sagt at han kommer tilbake seff, men på en eller annen måte går det jo an å håpeBig Grin

men ka er slottet for noe? det så altfor glansfullt ut til å være hogwarts...? kanskje det er der alle de smykkene og edelstene er? det ser ikke så veldig ont ut, siden det kommer lys derfra.. men samtidig er buskene utenfor litt skumle. jeg greier ikke bestemme meg.

og slangene... i "fremtiden". men det sier oss kanskje ikke så mye mer enn at vi måtte seff ha skjønt at slanger må være med på en eller annen måte...

men jeg lurer fælt på, kor de forskjellige stedene er, for colluseumgreiene og slottet er jo ikke likt i det hele tatt. så det må være to forskjellige steder?

Klem fra Aillya=)
28. March 2007, 22:02

hmm, ser ut til at man ser gjenspeiling av en person i kronhjorten, hvem kan det være tro? Ser ut til å være en person med langt mørkt hår...
29. March 2007, 11:07

Sitat:men ka er slottet for noe? det så altfor glansfullt ut til å være hogwarts...? kanskje det er der alle de smykkene og edelstene er? det ser ikke så veldig ont ut, siden det kommer lys derfra.. men samtidig er buskene utenfor litt skumle. jeg greier ikke bestemme meg.

Det er nok Hogwarts. Det er jo så mye tårn og spir, og den store døra ligner jo veldig på hoveddøra til Hogwarts i mine øyne i hvertfall. Grunnen til at det skinner er jo at det er jo veldig månelyst ute. Full måne og alt...Kanskje vi ser mer av varulvene?

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
Post Reply 

Forumhopp: