|
Ny enorm sjakkteori
|
|
26. May 2006, 23:54
|
|||
|
|||
Romilda vane Skrev:Kongen kunne jo være McGonagall da. hun ble jo rektor etter at Humlesnurr døde...ja men likte ideen om at hun var tårnet siden hun ligner på hermione, dessuten har eg vanskeligheter for å tenke at hun kan være viktig nok. derfor tror eg kanskje det er en annen..? Klem fra Aillya=) |
|||
|
9. June 2006, 18:56
|
|||
|
|||
|
Det eneste som ikke stemmer, er jo at i HBP dør Humlesnurr, men i sjakk-spillet vant jo svart parti (Harry, Ron, Hermine). Derfor kan jo ikke teorien stemme.
|
|||
|
10. June 2006, 10:29
|
|||
|
|||
|
joda, det er jo ikke sikkert at humlesnurr er kongen. hvis du leser ka vi har snakket om, så kanskje du kan sette deg inn i teorien?
Klem fra Aillya=) |
|||
|
24. July 2006, 21:27
|
|||
|
|||
|
Hvis denne teorien stemmer, hvorfor er ikke den svarte kongen tatt, hvis denne liksom symboliserer humlesnurr, som da dør i bok 6? Hvis da ikke humlesnurr virkelig er død!
Sjekk siden: http://www.dumbledoreisnotdead.com |
|||
|
24. July 2006, 21:57
|
|||
|
|||
Meg Selv Skrev:Hvis denne teorien stemmer, hvorfor er ikke den svarte kongen tatt, hvis denne liksom symboliserer humlesnurr, som da dør i bok 6? Hvis da ikke humlesnurr virkelig er død!Du svarer jo på ditt eget spørsmål! Teorier om at Dumbledore fortsatt lever diskuteres i en annen tråd.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
11. August 2006, 12:32
|
|||
|
|||
|
Kom akkurat på noe!Hva om den svarte kongen er Hagrid? Han er jo viktig for Harry, og den første magiske vennen han fikk. Harry vil ikke at Hagrid skal dø..
Hiya kids. Here is an important message from your Uncle Bill. Don't buy drugs. Become a pop star, and they give you them for free. ¤Love Actually¤ |
|||
|
11. August 2006, 16:41
|
|||
|
|||
|
dumbledore er i alle fall død så hvis det er noe i teorien så kan ikke den svarte kongen være han.
hagrid er seff mulig, men da må det ligge noe viktig på hans skuldre.. for hvis kongen dør i sjakk, så taper man. derfor tror eg kanskje det heller er snape. men det kan være mye vi ikke vet om Klem fra Aillya=) |
|||
|
2. September 2006, 18:57
|
|||
|
|||
|
Hmm..men om denne teorien er san. Vill det bli slik at Hermine blir igjen med Ron og Harry fortsetter sin jakt på Voldemort/ Horexusane?
Free your mind, Free your heel |
|||
|
8. October 2006, 13:47
|
|||
|
|||
|
hva om vi tar hele sjakkspillet fra begynnelsen.
de første 2 ridderne= Lilly og James Potter ??
*'^¤Simsalabim & Hokkuspokkus¤^'* "Over there it's bling-bling, over here it's bling-bang" |
|||
|
3. March 2007, 18:24
|
|||
|
|||
|
Er ganske greit å tru, men er det ikkje noken som trur at arret til Harry er ein Horexcus? Då må jo Harry ta sjølvmord?
Og om Harry møter Voldemort, kommer det til å bli ein "ny" Histus Historicus?
Free your mind, Free your heel |
|||
|
4. March 2007, 17:29
|
|||
|
|||
Dr.Avada Skrev:Er ganske greit å tru, men er det ikkje noken som trur at arret til Harry er ein Horexcus? Då må jo Harry ta sjølvmord? Den teorien diskuteres her akkurat nå (ca. fra den sjette posten nedenfra og videre på side sju), og vi har kommet fram til flere ting som kan peke på at Harry muligens kan være horcrux. Så du kan jo "slenge" deg med der hvis du ønsker å diskutere akkurat det temaet ![]() Men for å komme tilbake på emnet: Jeg tror det er en ganske stor mulighet for at Humlesnurr er den sorte dronningen, og det brygger litt på hva som har skjedd i løpet av bøkene og hva forskjellige folk har kommet fram til i diskusjonen her... ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

??