|
Køligging for GoF - Har du en historie?
|
|
1. November 2005, 00:41
|
|||
|
|||
|
RE: Køligging for GoF - Har du en historie?
Hva opplevde du i køliggingen for GoF-billetter? Har du en historie å dele, kan du skrive den her!
Min historie (også postet på TDP): Køen var varm, koselig og magisk. Jeg kom dit kl 06 søndag morgen og fikk kølapp 5. Utover dagen og kvelden kom flere og flere personer og ved 22-tiden var vi ca 80 stykker. Tiden gikk med kortspill og quiz, tror alle fikk frisket opp sine kunnskaper om Goblet of Fire. Ved 07-tiden mandag morgen hadde det ankommet i overkant av 200 stykker (som var det vi hadde billettlapper til), og flere strømmet på. Da gjaldt det å få stilt seg opp i riktig rekkefølge, og vente. TV2 dukket opp for å intervjue de som var nr 1 i køen, og kinosjef Ingeborg Moræus Hansen kom ut for å hilse på oss. Da klokken slo 08:00 gikk dørene opp og endelig kunne vi slippe inn for å skaffe oss de beste plassene i Colosseum på premiereforestillingen. De hundre første fikk i tillegg GoF-plakat og leketatoveringer formet som et arr. Kan jo selvfølgelig fortelle om andre deler av køliggingen, men jeg tror jeg skal nøye meg med det positive akkurat her. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
14. November 2005, 21:14
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg fikk ikke ovenattet til denne filmen, men til neste skal jeg nok få tatt igjen det, da skal jeg være det en god del lenger tror jeg..... Jeg sto opp klokka fire på mandag morgen, tokk første toget til byn. Gikk rett bort og fikk registrert meg, fikk kønr 122, snakka med masse folk jeg kjente der, syntes det var velig varmt der, hvor ble det av de
gode KALDE norske køene jaja, sikkert greit på en måte men fordet da ![]() Så snakket jeg med fler folk også fikk jeg et kø nr av en som hadde et for mye, så da ble jeg kønr 86, syntes det var litt gøy, var nøyaktig dobbelt så mye som jeg hadde i RotK køen..... jaja, hadde kanskje ikke så mye med saken å gjøre, fikk fin plakat også dro jeg til skolen etterpå, var litt trøtt resten av dagen da ![]() Fikk plasser på rad 12 ^^ |
|||
|
16. November 2005, 12:44
|
|||
|
|||
|
[color=#9D52FF]Denne historien er ikke særlig spennende, da, men jeg tar den lell, jeg. Vet ikke om flere herfra var i kø i Trondheim? Ikke noen jeg vet hvem er, i så fall... skrik gjerne ut!
Jeg og etti kom til Prinsen kino ganske nøyaktig kvart over fem mandag morgen. Da var det tre personer foran oss, han som var nr. 1 hadde vært der siden tre om morgenen (ingen helgeovernatting i Trondheim, med andre ord). Vi var trøtte og ikke så verst lite hypre... før vi kom var det rimelig taust i "køa", men det fikk vi orndet opp i, ja (særlig etti tok litt av, hihi). Etter hvert kom det noen flere folk, blant annet traff jeg noen folk jeg visste av fra natse (forumet på tolkiens.net). Vi lagde køsystem på et papir... da vi ga opp og stilte oss i kø sånn i halv åtte tida, stod det ca. 30 navn på det arket, tror jeg Vi sms-korresponderte med køa i Oslo, og de sa "klokken fire i natt kom nummer hundre" og vi bare så oss rundt og konstanterte at oppmøtet i Trondheim var litt dårligere... Det kom mange sånn i åtteitida, da, men så vidt jeg vet var det fortsatt ledige premierebilletter før helga som var nå - kanskje det er det enda, jeg aner ikke...Også må jeg få nevne den fulle briten. Hei sveis! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

jaja, sikkert greit på en måte men fordet da 

Vi sms-korresponderte med køa i Oslo, og de sa "klokken fire i natt kom nummer hundre" og vi bare så oss rundt og konstanterte at oppmøtet i Trondheim var