|
Hp og cho chang i gof - Kjærester?
|
|
1. October 2005, 19:10
|
|||
|
|||
|
men det kan også være Harry og Cho, leste det i en artikkel på vg's hjemmesider at hun var "Harry Potters kjæreste"... noe jeg ikke er så alt for glad for å lese!:angry:
The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
1. October 2005, 22:26
|
|||
|
|||
Katie Skrev:Kom på en ting da jeg leste det du skrev; ga ikke Hermine Harry et kyss en gang i Gof?Hadde vært fint om de kunne gi oss det i det minste. Kanskje det ble et av Rita's "scoop." http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
2. October 2005, 13:23
|
|||
|
|||
quizgirl Skrev:Det kan jo tenkes ja...Katie Skrev:Kom på en ting da jeg leste det du skrev; ga ikke Hermine Harry et kyss en gang i Gof?Hadde vært fint om de kunne gi oss det i det minste. Men da blir det jo ikke riktig i forhold til boka uansett På traileren så ser man jo at Hermine gir Harry en klem(antagelig etter den første prøven), å så kommer Rita inn i teltet med fotografen på slep. Det kan kanskje være en mulighet (hvis det er snakk om Harry+Hermine=kjæreste lignende scener i filmen) for at det er den scenen de snakker om i de bladene...
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
2. October 2005, 18:34
|
|||
|
|||
Mirurg913 Skrev:Har nå kjøpt den siste utgaven av 4U der det er et intervju med Katie Leung der hun sier at hun og Daniel hadde virkelig kyssa i filmen!Kan det ikke hende at Katie Leung snakket om at de skal kysse i den neste filmen da? For jeg blir sur hvis de kysser i denne.. Jeg kan ikke skjønne hvorfor i all verden det skal være noen grunn til at de må kysse i GoF, så jeg velger å gå til premieren med den tanken at de IKKE kommer til å kysse i år.
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
3. October 2005, 16:42
|
|||
|
|||
|
Jeg velger å tro at det må være i filmatiseringen av bok nummer 5 at de kysser, for de kan ikke forandre så mye i bok 4, det blir bare teit.
Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
28. October 2005, 17:24
|
|||
|
|||
Tussi Skrev:Jeg velger å tro at det må være i filmatiseringen av bok nummer 5 at de kysser, for de kan ikke forandre så mye i bok 4, det blir bare teit.De er ikke kjæresteri GOF, bare rykter som sier det. Og rykter må vi som sakt ikke tro på |
|||
|
30. October 2005, 15:29
|
|||
|
|||
|
Vet det, fant en nyhetsside på internet som avkreftet alle ryktene om dette kysset, så nå vet jeg det for sikkert.
Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
17. December 2005, 13:55
|
|||
|
|||
|
Svaret er gitt, tråd stengt.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Hun snakker om hat-mail og andre ting, som om hun liker Dan som kjæreste... osv... 
Jeg kan ikke skjønne hvorfor i all verden det skal være noen grunn til at de må kysse i GoF, så jeg velger å gå til premieren med den tanken at de IKKE kommer til å kysse i år.