|
Hp og cho chang i gof - Kjærester?
|
|
22. August 2005, 18:29
|
|||
|
|||
|
RE: Hp og cho chang i gof - Kjærester?
I følge diverse artikler jeg har lest, skal Cho og Harry bli kjærester i GoF... Men så vidt jeg husker, var det ikke før OotP at det virkelig skjedde noe mellom dem! Kyssa de ikke under et DA-møte da? Synes det er litt merkelig at det angivelig skal være kyssescener i GoF...
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
22. August 2005, 21:15
|
|||
|
|||
|
Det er jo ifølge en britisk sladreavis, og de er ikke akkurat så pålitelige. Harry er jo forelska i Cho i GoF, og han ba henne på ballet, men pga av Cedric så ble det aldri noe.
Så det skjer nok ingenting i GoF-filmen, akkurat som det ikke gjør i boka. Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
14. September 2005, 16:56
|
|||
|
|||
|
Jeg har også hørt at det er kyssescener i GoF. Håper for guds skyld det er tull, hvis ikke blir det FOR mye som sklir utenfor det "opprinnelige"
(Host, tråden "Karakterenes utseende", host) [color=powderblue]TO |
|||
|
14. September 2005, 17:38
|
|||
|
|||
|
hvis de går så mye ut av boka gjør de jo ikke akkurat filmen bedre... men står det at det er kyssescener med Harry og Cho? kanjo være... Hermione og Krum?
The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
14. September 2005, 18:20
|
|||
|
|||
|
Vi fikk jo ikke beskrevet i boka alt som skjedde mellom Hermione og Victor, så det kan være dem. Men på en helt annen side kan det jo være Hagrid og Olympe...?
Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
15. September 2005, 21:06
|
|||
|
|||
|
Er for at filmen ikke er identisk med boka, men må følge den røde tråden, retningen boka går i. Da passer den dårlig med Cho og Harry kyssing. Håper det er et falsk rykte. Men som nevnt ovenfor det er jo andre kandidater. Jeg stemmer for Hagrid og Olympe.
7 bøker, hva nå? |
|||
|
17. September 2005, 23:17
|
|||
|
|||
|
Det kan ikke være det, jeg har lest artikler om at "Dan og kyssescenene hans" "Potter kysser på film" o.l.
[color=powderblue]TO |
|||
|
22. September 2005, 14:20
|
|||
|
|||
|
Har nå kjøpt den siste utgaven av 4U der det er et intervju med Katie Leung der hun sier at hun og Daniel hadde virkelig kyssa i filmen!
Hun snakker om hat-mail og andre ting, som om hun liker Dan som kjæreste... osv...
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
22. September 2005, 15:10
|
|||
|
|||
|
Først og fremst så tror jeg ikke på alt som står i 4U
![]() Og Katie har avkrefta de ryktene om at hun får hatmail, så da er vel det ute av verden. Og hvis Harry og Cho kysser i denne filmen, da blir jeg nesten sint. Snakk om å la ting gå litt fort. De er jo ikke i nærheten av et forhold i GoF. Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
22. September 2005, 15:34
|
|||
|
|||
|
Der er jeg enig! Første gang de snakker er jo omtrent når han ber henne med på ballet! Så skal de plutselig kysse, når hun er sammen med en HELT annen person?
Får håpe de bare... har begynt å filme kyssescenen fra Ootp! No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
22. September 2005, 18:19
|
|||
|
|||
|
I HBP er jo Ron kjempesur på Hermione fordi hun skal ha snogged med Victor (ifølge Giinny), så det er kanskje det vi får se?
Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain - Mrs. Weasley CoS - Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. - |
|||
|
25. September 2005, 11:38
|
|||
|
|||
Lavender Skrev:I følge diverse artikler jeg har lest, skal Cho og Harry bli kjærester i GoF... Men så vidt jeg husker, var det ikke før OotP at det virkelig skjedde noe mellom dem! Kyssa de ikke under et DA-møte da? Synes det er litt merkelig at det angivelig skal være kyssescener i GoF...Det du har lest er bare basert på bullshit fra en eller annen upålitelig kilde som sladreavisene bruker |
|||
|
30. September 2005, 19:14
|
|||
|
|||
Della Skrev:Det kan ikke være det, jeg har lest artikler om at "Dan og kyssescenene hans" "Potter kysser på film" o.l.Kom på en ting da jeg leste det du skrev; ga ikke Hermine Harry et kyss en gang i Gof? Jeg mener å huske noe sånt Tror enten det var da han kom opp av vannet etter den andre prøven, eller så var det kanskje helt til slutt i boka da de sa hade til hverandre før sommerferien... Det kan jo være at det er det som er bakgrunnen for artikler om "Potter kysser på film" osv.... ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
30. September 2005, 19:36
|
|||
|
|||
|
Ikke kyss som i klining, i hvert fall! Det var jo bare et kyss på kinnet... Og vennskapelige kyss på kinnet er vanlig...
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
1. October 2005, 19:03
|
|||
|
|||
Lavender Skrev:Ikke kyss som i klining, i hvert fall! Det var jo bare et kyss på kinnet... Og vennskapelige kyss på kinnet er vanlig...Jo, men sladre-bladene har jo en tendens til å lage mye oppstyr av små ting. Ei fjær blir til fem høns, kunne vært en passende beskrivelse på sånne blader
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Hun snakker om hat-mail og andre ting, som om hun liker Dan som kjæreste... osv...