|
Skole - Barnetrollmannsskoler
|
|
5. September 2004, 09:46
|
|||
|
|||
|
Skjønner,det kommer ann på alderen og kontrollen! Tusen takk!
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
5. September 2004, 09:53
|
|||
|
|||
|
Kanskje noen av de trollmannsfamiliene som jobber mye og som har magiske barn leier "barnevaker"!
Så kunne barnevakten vært med på å utdanne dem! hehe... meg og mine rare ideer, ikke sant?
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
11. September 2004, 21:30
|
|||
|
|||
|
Ikke så dumt det egentlig. Hjemmelærer var jo ikke så uvanlig før i tiden. Tipper Malfang-familien f. eks hadde en sånn...
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
13. July 2005, 17:50
|
|||
|
|||
Zoe Skrev:Vel, den har ikke akkurat stoppet dem, har det det? Tenker spesielt på Fred som transfigurerte bamsen til Ron til en edderkopp.Eller gutten i GOF som tryller på en snegle. Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
17. August 2005, 17:32
|
|||
|
|||
|
det må jo bli et slit (for molly) og lære ALLE de ungene å lese og skrive...
What do I care how 'e looks? I am good-looking enough for both of us, I theenk! All these scars show is zat my husband is brave! Fleur Delacour, Harry Potter and the Half-Blood Prince |
|||
|
18. August 2005, 21:35
|
|||
|
|||
White Sisu Skrev:vi har jo fått varet på det med mindreårig magi nå... (HBP)Zoe Skrev:Vel, den har ikke akkurat stoppet dem, har det det? Tenker spesielt på Fred som transfigurerte bamsen til Ron til en edderkopp.Eller gutten i GOF som tryller på en snegle. The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
25. August 2008, 15:11
|
|||
|
|||
|
Gikk alltid ut ifra at det var slik at trollmennene/heksene ble hjemme, mens gompene var på skoler.
Såå.. Ja.. |
|||
|
27. May 2009, 13:52
|
|||
|
|||
|
RE: Skole - Barnetrollmannsskoler
Tviler sterkt på at Lucifus og Narsissa Malfoy, eller foreldrene til Sirius og andre gompehatere lar ungene sine gå på gompeskule 'hand i hand' med gomper. Ville vært ein veldig stor risk om dei lar 6 åringer gå i lag med dem, kor lett er ikkje det å røpe seg liksom?
"Du skal få 10 klinkekuler viss du forteller kva foreldrene dine jobbar som!" "Ok, dei jobber i magidepartementet. OPS" Haha , meg og min sære lille fantsi :') En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp