Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gary oldman som sirius black
1. December 2003, 14:36
RE: Gary oldman som sirius black
Personlig syns jeg Gary Oldman passer bra i rollen som Sirius Black. Han er en fantastisk skuespiller, og har vært min favoritt i mange, mange år.

Hva mener dere?

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
1. December 2003, 17:05

[color=#C9A247;]Han passer bra med min forestilling av ham hvertfall...han ser både hyggelig og ansvarsfull ut..[/color]
1. December 2003, 17:18

[color=#C9A247;]Hmmm... Jeg minnes en tid da msjoplin herself var sterkt imot Gary Oldman som Sirius. Hva førte til denne fullstendige omsnuingen?

(og norsken er bra ja)[/color]
Finn alle innlegg av denne brukeren
1. December 2003, 17:24

Aiwarikia Skrev:Hmmm... Jeg minnes en tid da msjoplin herself var sterkt imot Gary Oldman som Sirius. Hva førte til denne fullstendige omsnuingen?

(og norsken er bra ja)
Jeg kan ikke huske det Angel

Jeg har alltid tilbedt Gary Oldman hvertfall, er vel kanskje det at jeg heller så for meg en annen fyr i rollen. Men nå har jeg blitt overbevist Wink

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
1. December 2003, 17:31

[color=#C9A247;]Gary passer veldig bra, men jeg vil fremdeles ha Ralph som Remus. *sutre*[/color]

"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet."

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
1. December 2003, 17:33

[color=#C9A247;]*sutre med Vilya*

Jeg vil ha Ralph som Remus!

VILLVILLVILLVILLVILL[/color]
1. December 2003, 21:13

[color=#C9A247;]Det er for sent nå, folkens! Wink Gjør som MsJ, la dere omvende.[/color]
1. December 2003, 21:19

[color=#1B4700;]*fnys* Han som spiller Remus ser ut som en... en.... han ser ikke ut! Blæh!

FIRE devil (fikk jeg brukt den ogWink)

Ralph for Remus![/color]

"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet."

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
1. December 2003, 21:34

[color=#C9A247;]Sorry, misforstod. MsJ har bare sagt at Gary Oldman passer bra, ikke han andre *tutiritu, kan ikke navn* som spiller Lupin. Lupin ja, ikke Remus Wink Skulle gjerne hatt en kjekk Lupin også, men slik er det ikke, og da får jeg bare godta det *hint* Wink[/color]
1. December 2003, 22:04

[color=#C9A247;]Jeg hadde sett for meg Sirius som... yngre...? Litt penere kanskje. :Wink:[/color]

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
1. December 2003, 22:34

[color=#C9A247;]...og ikke med Hitler-bart og Hitler-klær.[/color]
1. December 2003, 22:42

[color=#1B4700;]*grøsse* Hvorfor kunne de ikke bare hørt på oss? Herregud så annerldes jeg hadde prioritert om jeg skulle laget filmene. Mer Quidditch! Mer fra boka, legge in scener med Draco og Harry som..eh.. Krangler? Og noen heftige Remus/Sirius eh.. dialoger.. ehh jaWink Kanskje like greit det ikke er jeg som bestemmer da.. *dumdidum*[/color]

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
1. December 2003, 22:46

Hmm, er det meg, eller ligger det veldig mellom linjene at du vil ha *kanskje-like-greit-at-du-ikke-bestemmer-ja* i filmene? Wink
1. December 2003, 23:23

[color=#1B4700;]Kunne godt tenkt meg å bestemme jeg, men filmene hadde kanskje ikke blitt helt... som alle liker demTongue For Sig tolker i vei hun vettu.

Er mye jeg er uenig i, liker egentlig ikke de filmene som er laget så veldig godt. Er så mye som ikke ligner på det jeg har sett for meg. Håper på at PoA blir bedre. Den bør bli det![/color]

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
1. December 2003, 23:40

[color=#C9A247;]Ah, fear not! Jeg har på følelsen av at denne filmen blir (sett inn svært antall her) ganger bedre enn de to første.
Det har såklart mye med Cuaron å gjøre, men også det at Azkaban er på et helt annet nivå enn de to første bøkene.
*gahahaghahaaa* (ser traileren inne i hodet sitt In Love )[/color]
Post Reply 

Forumhopp: