|
Skoleuniformer, del ii - Cuarón tro mot boka
|
|
17. January 2004, 14:57
|
|||
|
|||
|
RE: Skoleuniformer, del ii - Cuarón tro mot boka
[color=#C9A247]Sitat Chris Columbus, regissøren av film 1 og 2:
"Jo Rowling had always intended the characters to be wearing contemporary clothes under the cloaks...When we first tried that on the first film, it looked like a bad Halloween costume, like they were going trick-or-treating. Alfonso wanted to try something else. It will be interesting. It certainly was Jo's original intent, so he's being a little bit more faithful than I was." Så det viser seg at Cuarón faktisk er mer tro mot boken enn Chris Columbus var i film 1 og 2. Kanskje man skal slutte å klage på mannen.. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
19. January 2004, 01:12
|
|||
|
|||
|
Me too! Men hovrfor lage ny kles-tråd? Hvorfor ikke bare skrive det der i den gamle?
"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer." |
|||
|
19. January 2004, 02:10
|
|||
|
|||
|
Uhm, fordi den andre omhandler hvordan klærne har forandret seg sånn. Fra klærnes synsvinkel, men dette handler om hvorfor Cuaron ikke er så stor dust som mange tror?
I dunno.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
20. January 2004, 10:16
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247;]Jeg for min del håper inderlig at McGonagall ikke dukker opp i en snerten drakt, eller at Dumbledore noen gang stiller i terylenebukse. Snape i svarte Levi's, derimot....[/color]
|
|||
|
3. February 2004, 18:35
|
|||
|
|||
|
off, det hørtes veldig.... sexy ut gitt.... (not)
håper bare ikke de dropper skoleuniformene... hører rykter om at de skal det i 3èr filmen
... |
|||
|
3. February 2004, 20:10
|
|||
|
|||
-ArWeN- Skrev:off, det hørtes veldig.... sexy ut gitt.... (not)Skoleuniformene blir ikke droppet nei. Det som kom frem øverst i denne tråden er at Cuarón, regissøren av den kommende filmen, er mer tro mot boka ved at han lar ungene gå i vanlige klær utenom skoletiden. Har da sett massevis av bilder av trioen i skoleuniform, så du kan bare slappe av. ![]() Skoleuniform, skoleuniform, skoleuniform, skoleuniform. Kan med det samme føye til at de bildene vi har sett av ungene UTEN skoleuniform IKKE er tatt under øvelser, men er med i filmen. Er alt for mange som tror at de har på vanlige klær fordi de øver inn filmen, og har sett at noen tror at den første traileren kun er klipp fra øvelse. Dette er bare tull. Ungene bruker (sine) vanlige klær i filmen, JA, men utenom skoletid. Ungene bruker uniform, JA, i skoletiden. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
9. February 2004, 21:56
|
|||
|
|||
|
Siterer Disney-artikkelen:
Secret #2: You won't see those drab school uniforms this time around-with a new director comes a new look for the movie's stars. They will wear everyday kid'ss clothes more often than their uniforms to show each character's personality. Det jeg lurer på da er på en måte; hva har trang olabukse og *rosa* hettegenser å gjøre med Hermiones personlighet? ...eller kanskje det bare er meg som ikke har sett for meg henne sånn tviler
R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w |
|||
|
12. February 2004, 20:49
|
|||
|
|||
|
Tja. Det kan du jo spørre om. Men tror ikke jeg kan svare. Hadde heller ikke sett for meg Hermione slik. Men står det noe særlig om klærene deres i bøkene. Hvis ikke det er noe spesielt med dem mener jeg...
7 bøker, hva nå? |
|||
|
15. February 2004, 08:23
|
|||
|
|||
|
Tror eg hadde sett det for meg mer sånn som dette...
det bildet var vell et av de vi fikk se før den første filmen.... Klem fra Aillya=) |
|||
|
15. February 2004, 23:14
|
|||
|
|||
|
[color=#1B4700;]Helt enig med Aillya, men vi må vel ta hensyn til at ungene blir eldre.. selv om Hermione i rosa ikke akkurat passer med mitt bilde
[/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
20. February 2004, 14:08
|
|||
|
|||
|
Filmene har ødelagt Hermine for meg. Så enkelt er det...
Good Hufflepuff, she took the rest And taught them all she knew. |
|||
|
20. February 2004, 15:22
|
|||
|
|||
|
Synes Curan er en smarting jeg da.
That's why all griffingdoor sings Weasley is the king. |
|||
|
20. February 2004, 21:51
|
|||
|
|||
lille etti Skrev:Filmene har ødelagt Hermine for meg. Så enkelt er det...[color=#C9A247;]Hm... Hvordan da?[/color] Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
21. February 2004, 23:18
|
|||
|
|||
|
Ehm... det blir altfor langt, og ikke minst personlig, til at jeg kan ta det her. Men kort fortalt, jeg ble mobba på barneskolen av ei jente som rett og slett var misunnelig på meg; jeg er ganske flink på skolen. Har skrevet et slags essay om dette der jeg avslutter med å etterlyse et troll.
Uansett, jeg har det helt fint i den klassen jeg er i nå, kunne likevel ønske at Emma var mer tro mot Hermine-rollen. Men... *sukk*... jeg skjønner jo at de gjør det slik de gjør det. Good Hufflepuff, she took the rest And taught them all she knew. |
|||
|
22. February 2004, 00:29
|
|||
|
|||
lille etti Skrev:Ehm... det blir altfor langt, og ikke minst personlig, til at jeg kan ta det her. Men kort fortalt, jeg ble mobba på barneskolen av ei jente som rett og slett var misunnelig på meg; jeg er ganske flink på skolen. Har skrevet et slags essay om dette der jeg avslutter med å etterlyse et troll.Det høres ut som om du mener at Hermione er nødt til å kle seg stygt og nerdete fordi hun er flink på skolen? Jeg syns hun ser ut som en Hermione jeg..? Så du mener Hermione aldri ville ha gått i rosa? Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

I dunno.

tviler

[/color]