Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diskuter scenene i PoA
19. November 2004, 15:27
RE: Diskuter scenene i PoA
I filmen da de møter Draco, Krabbe og Gurgel ved Hylerhuset, er så vidt jeg husker Hermine med, men i boka er det bare Ronny. Og Harry hiver snøball i stedet for søle. Så årstiden er helt feil!!

What? ?

det er mange anrde sener som er forandret på.

tenkte vi kunne skrive om det her ......

"Oh, I should not said that?" :Hagryd

*ONLY One wiLL DIe TOnigHt!!*
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
24. November 2004, 22:39

Hm, ja, du har rett i det. Men synes ikke det gjør så mye, liker filmen litt for godt til å bli "Bugget" (haha) av det.... :Wink: Men that's just me, var helt fæl på CoS... Stakkars de som så med den første gangen sammen med meg! :S

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
Finn alle innlegg av denne brukeren
25. November 2004, 10:52

quizgirl Skrev: Men synes ikke det gjør så mye, liker filmen litt for godt til å bli "Bugget" (haha) av det.... :Wink: Men that's just me, var helt fæl på CoS... Stakkars de som så med den første gangen sammen med meg! :S
hahahaha Laugh den var kjempebra!!! Tongue Flerer sånne på lager? Tørre vitser er jo bare best! Big Grin

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
25. November 2004, 14:30

hva med å ta deg seriøst, noen som blir med på å starte en tråd med vitser What? Big Grin

Laugh Laugh Laugh

"Oh, I should not said that?" :Hagryd

*ONLY One wiLL DIe TOnigHt!!*
12. January 2005, 16:46

Jeg syns de kunne spart seg å legge til scener i PoA som ikke var med i boka. For eksempel når Harry sniker seg ut om natta fordi han så Pettigrew på kartet... Hvis de hadde droppa den scenen, kunne de fått plass til viktige opplysninger som ikke kom med. For eksempel at grunnen til at Sirius & co var animaguser var at Remus var varulv, eller at det faktisk var Remus, Sirius, James og Peter som faktisk var Moony, Padfoot, Prongs og Wormtail...

Morsom vits forresten Laugh *flire* God ide å lage en egen tråd med vitser!

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
17. January 2005, 20:15

Gasnke enig,det var ikke så mye sirius,james,peter eller lupin!Og for meg er det det poa handler om Confused
Derfor ble jeg skuffet etter å ha set filmen But but
Men filmen har mange andre gode trekk,hogsmead(f.eks.)var skikkelig bra,det var drit koselig der!

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
17. January 2005, 20:55

Nilboriel Skrev:Jeg syns de kunne spart seg å legge til scener i PoA som ikke var med i boka. For eksempel når Harry sniker seg ut om natta fordi han så Pettigrew på kartet...
+ den scenen hvor Harry står på brua og prater med Lupin... Jeg husker i hvert fall ingenting om at Lily hadde så mye med Lupin å gjøre... Heh, den scenen var litt teit etter min mening...
Var det ikke faren til Harry det stod så mye om i tredje boka da?

I'm serious! He's got three Piston Cups!
He did WHAT in his cup?
17. January 2005, 22:51

Jo det var det!Det irriterte meg at plutselig var Harry og gikk en tur i skogen med Lupin,det står det ikke i boka!

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
19. January 2005, 19:59

Ja, det er mange unødvendige scener, og da jeg så filmen første gang ble jeg utrolig skuffa over de manglende opplysningene om Marauderne. Dessuten har de flytta Hagrid sin hytte og oppholdsrommet til Griffing. Og den trinne dama er ny... merkelig.
Men filmen hadde da fine stunder også! For eksempel scenen med Buckbeak, er skikkelig koselig syns jeg! Jeg vil også ha en hippogriff å fly på! Big Grin

statues will not cry.

Pompel og Pilt
20. January 2005, 11:23

Ja ,meg og!! Wizard 3 Hippogriffer er så kjempepene! Jeg likte også den scenen hvor guttene er på sovesalen og spiser godteri, og oppfører seg som...gutter. Det er så fint å se! Tongue

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
20. January 2005, 18:33

Den scenen der var så fin!Jeg fikk bokstavlig talt frysninger i kroppen!Det var så fint at alle var samla oppe der og hadde det gøy sammen.Jeg fikk så plutselig lyst til å være med jeg og, sitte der sammen med de bare snakke liksom!(håper noen skjønte noe av det jeg mente?)

20. January 2005, 21:06

Ja, jeg skjønner godt hva du mener! Ron var jo skjønn da! som løve!

statues will not cry.

Pompel og Pilt
20. January 2005, 22:03

Han er skikkelig nydelig!Så er han kjempe flink,og drit kul!

21. January 2005, 14:16

Tinkerbell Skrev:Han er skikkelig nydelig!Så er han kjempe flink,og drit kul!
Helt enig! Han er den aller beste av "barne"-skuespillerne i HP! Ruper er noe av det som gjør at man gleder seg til å se filmen, hvertfall for mitt vedkommende.

statues will not cry.

Pompel og Pilt
21. January 2005, 14:46

Det er ikke bare Ruprt,men også Daniel!Han er min favoritt,han er et supertalent!
Likte den scenen når Harry&Hermione har gått tilbake i tid,og de står og ser på Draco og co!Og han sier:This is not normal.Det er da han finner ut hor de er!Det er en av det beste scenene i Poa Rolleyes

Post Reply 

Forumhopp: