|
Gryffindor commonroom - Feil plassert...
|
|
13. November 2004, 18:27
|
|||
|
|||
|
Hmm... veeeldig rart! Hva er poenget da?
" Er det ingen her som har lest GaltvortsHistorie eller? Dere må da vite at det er MER som beskytter borgen" |
|||
|
11. December 2004, 15:08
|
|||
|
|||
|
Er det bare meg, eller har den trinne damen forandret seg i filmene?
I PS var hun liksom helt rolig og alle fikk komme inn med en gang man sa passordet, men i PoA så ville hun ikke slippe de andre inn før hun fikk "knust glasset med stemmen!"
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
11. December 2004, 23:00
|
|||
|
|||
|
Det var jo ikke den samme skuespilleren, da. Det kan du jo se på henne.
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
12. December 2004, 17:10
|
|||
|
|||
megan Skrev:Den lille greia på steinen, ser ut som et sneglehus, men det hun finner på ER et sneglehus. Så den igjen i dag på Den Store Kinodagen, og er helt sikker på at de er forskjellige. Hvis ikke har jeg dritet meg ut skikkelig ovenfor søstra mi. heheJeg har dreti meg ut BIG TIME Steinen var visst lik allikevel, man bare så den fra to forskjelligge sider og da ble jeg så forvirra.... *flau* (nå skylder jeg lillesøstra mi 5 kroner også..)
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Steinen var visst lik allikevel, man bare så den fra to forskjelligge sider og da ble jeg så forvirra.... *flau* (nå skylder jeg lillesøstra mi 5 kroner også..)