|
Poa - Hva synes dere om filmen? *spoiler*
|
|
11. June 2004, 19:16
|
|||
|
|||
|
RE: Poa - Hva synes dere om filmen? *spoiler*
Hva synes dere om filmen da? Jeg synes den var flott og det med at Hermione lokket Lupin til seg var bare kult!
For å være pirkete var det eneste som var litt dumt at Harry så seg selv skyte ut patronusen og når dementorene var borte sluknet staven og den forsvant, så besvimte han, men da de går tilbake og vi ser det fra den andre siden så besvimer Harry så slukker staven og parronusen forsvinner. Uansett var det en kjempe film! kommer helt klart til å se den maaange ganger
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
11. June 2004, 20:18
|
|||
|
|||
Sitat:Jeg synes den var flott og det med at Hermione lokket Lupin til seg var bare kult! Err? På en seksuell måte?
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
11. June 2004, 20:30
|
|||
|
|||
|
Har du ikke sett den? På en jegerogsåenvardulvkomoghilspåmeg måte.
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
11. June 2004, 22:20
|
|||
|
|||
|
Likte når hun ula jeg da.. "ahuuu!" Hehe.. Ron (etter det jeg så av ham) var også kul i rollen..
Men, noen som la merke til at de hadde skiftet ut Goyle? Mot en tynn lita flis?! Hvor ble det av han gamle? Dessuten, jeg hørte noen rykter om at han "gamle" var med i film 3? *forvirret *
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
11. June 2004, 23:41
|
|||
|
|||
Sitat:Har du ikke sett den? På en jegerogsåenvardulvkomoghilspåmeg måte. Jeg har ikke sett den... Men jeg har ingenting imot spoilere! Elsker dem, faktisk! : :
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
12. June 2004, 00:30
|
|||
|
|||
|
Synes det var litt tragisk med *kremt* sjela til Sirius. Og så Harry som så Peter på kartet da! Men sistenevnte var ikke så farlig. Patronusen var flott!
Synes kanskje "terrenget" skilte seg litt for mye ut i fra de forrige filmene, men men... Alt i alt elsket jeg filmen! Vil gjerne se den igjen! Synes også det var positivt at de hadde mye mer humor denne ganger, mer Fred og George, og mer... "betydningsfulle" øyeblikk. Og la dere merke til hvordan Hermione falt over Harry etter de hadde "slåss" mot treet? Wiii! *plystre plystre*Men filmen blir ganske trist, når man vet at Sirius dør... Lurer på hvordan i all verden de skal klare neste!!!
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
12. June 2004, 01:34
|
|||
|
|||
Sitat:Men filmen blir ganske trist, når man vet at Sirius dør... Lurer på hvordan i all verden de skal klare neste!!! Jeg kommer til å hulke og snufse høyt hver gang jeg ser Sirius bare for å understreke for andre kinogjengere at Sirius dør!!!
|||
|
12. June 2004, 02:17
|
|||
|
|||
Majo Skrev:Men, noen som la merke til at de hadde skiftet ut Goyle? Mot en tynn lita flis?! Hvor ble det av han gamle? Dessuten, jeg hørte noen rykter om at han "gamle" var med i film 3? *forvirretDe har ikke bytta ut Goyle, han er bare blitt tynnere. Gammel, gammel.. ny! Og enda et bevis ![]() Neville er også blitt fryktelig mye tynnere. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
12. June 2004, 02:18
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
12. June 2004, 11:29
|
|||
|
|||
|
Jeg synes denne filmen skilte seg ut fra forgjengerne. Denne var mye bedre! Jeg synes det var litt dumt at de ikke tok med at Ron og Hermione var uvenner, men i stedet småkranglet. Det gjør vel egentlig ingenting... Terrenget var jo ikke helt likt som i PS og CoS, men det syntes jeg var bra for det nye var mye bedre!
Har lyst til å se PoA flere ganger.
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
12. June 2004, 12:20
|
|||
|
|||
|
Jeg så filmen på premieren i går kveld, og jeg er veldig fornøyd med den!!! "You argue like a married couple" og "Is that what my hair looks like from behind" er de mest geniale setningene i filmen synes jeg!
Men litt mer seriøst her... Selvfølgelig var det ting i filmen jeg savna, som f.eks forklaring på the Maraudrers og litt mer Snape og Lupin *kremt*, men jeg skal ikke klage. filmen var strålende!
Alan Rickman om Severus Snape: "I think at heart Snape is basically quite an insecure person, he's always longing to be something else that people will really respect like a black magician not just a school master. That's why he envies the more popular and successful boys like Harry. He does have his positive side though even though Harry's a thorn in his side he doesn't let it worry him too much." |
|||
|
12. June 2004, 15:41
|
|||
|
|||
|
Den var uten tvil den beste! Lokalet. scenene. skuespillerne. Til og med Daniel er jeg førnøyd med! Alle detaljene!
Små ting som Dumbledore's samtale med Fudge: "Og det der er lyng!(aner ikke hva lyng er på engelsk)" genialt! jeg knakk sammen i latter. : :Men'e.. Harry bruker magi i førsten. Fem minutter senere var det ikke lov lenger! "These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
12. June 2004, 17:33
|
|||
|
|||
Sitat:Har sett den 3 ganger nå, WOW!!!! Og jeg har ikke sett den en gang, engang! Urettferdig...
|||
|
13. June 2004, 00:25
|
|||
|
|||
the_pooh Skrev:(...) og "Is that what my hair looks like from behind" er de mest geniale setningene i filmen synes jeg!Tuller du?! Setningen var så lite Hermione at det vrengte seg! Jaja..anything to match the new and lovely rosa hettegenser
R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w |
|||
|
13. June 2004, 03:36
|
|||
|
|||
|
[color=#32CD32]
"I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death" - Severus Snape. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

*
:

Og jeg har ikke sett den en gang, engang! Urettferdig...