Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Harry potter and the goblet of fire - Endelig - snart film 4!
25. October 2005, 20:11

Wee! Bare 23 dager igjen til GoF nå!!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Gleder meg no såååå syyykt til GoF!!!!!! Big Grin

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
26. October 2005, 20:35

J. K. Potter Skrev:Gleder seg. Fant ut idag at vi har avspasering den morgenen billettene legges ut for salg Big Grin juppeiiiii Wink
Det har vi å!! men må snakke med presten før jeg kjøper billetter for vi skal ha noe konfirmasjonsgreier på premiera Glare så jeg og noen venner skal prøve å skulke unna!! Devil :Tongue

Hiya kids. Here is an important message from your Uncle Bill. Don't buy drugs. Become a pop star, and they give you them for free.

¤Love Actually¤
Finn alle innlegg av denne brukeren
26. October 2005, 22:44

Jeg er litt redd for at de har tatt seg for mange friheter med filmen, det er for mye som er fiksa på
27. October 2005, 19:17

vi må nok bare må godta det... Vi må se den som en annen histore enn den i boka tror jeg. Ringenes herre ble bra filmer selv om de hadde med andre ting enn det som sto i bøkene :Wink:

Hiya kids. Here is an important message from your Uncle Bill. Don't buy drugs. Become a pop star, and they give you them for free.

¤Love Actually¤
28. October 2005, 17:22

Ringenes Herre kontra Harry Potter så er RH mye mer trofast til boka. Synes de tre første HP filmene holder seg greit til historien, men ut ifra de milliardene av klipp, hint osv, så beveger Goblet of Fire seg for langt bort fra den egentlige historien
5. November 2005, 13:49

jeg skulle ønske de hadde med flere detaljer. de har jo f.eks. kutta ned juleballet massevis! jeg vet det hadde blitt veldig langt med mange detaljer, men det gjør jo ingenting. det er jo bare bra!Big Grin

Everyone has AIDS!
5. November 2005, 16:44

Siden de har kutta ned på så mange scener syns jeg at de burde gi ut en utvida dvd utgave sånn som det var med ringenes herre trilogien. da får vi se en lengere film med utvida scener og nye scener som ikke var med på kino.
Big Grin

¤Love Actually¤
12. November 2005, 12:32

På onsdag kjøpte jeg billetter Birthday
det ble ikke premiere-billetter, men det ble klokka 6 på fredag 18. nov. så det er jo ikke sååå langt etter...

men fyyyy, jeg gleder meg såååå mye In Love

What do I care how 'e looks? I am good-looking enough for both of us, I theenk! All these scars show is zat my husband is brave!

Fleur Delacour, Harry Potter and the Half-Blood Prince
14. November 2005, 00:26

Mona Torgersen Skrev:jeg skulle ønske de hadde med flere detaljer. de har jo f.eks. kutta ned juleballet massevis!
Hvordan vet du om de har kuttet juleballet massevis? Og, de kan jo ikke ha alle scenene nøyaktig etter boka, med alle replikkene. Ville du heller hatt mindre av Quidditch world cup? Eller misse ilder-scenen? Smile

La meg bare minne om at det nå finnes en spoilertråd for oss som har sett Goblet of Fire.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Post Reply 

Forumhopp: