Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Harry potter and the goblet of fire - Endelig - snart film 4!
15. August 2005, 21:00
RE: Harry potter and the goblet of fire - Endelig - snart film 4!
Hva vil du si om den fjerde filmen?

Vi får håpe dem har med Draco Malfoy som sprett-ball ILDER. Hihi... Laugh
Siter denne meldingen i et svar
16. August 2005, 07:54

Først og fremst; det kommer utrolig mange spennende kostymer! Rita, Fleur, alle sammen på yule ball (spesielt Hermione) osv. Blir veldig spennende!
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
19. August 2005, 19:30

En veldig stooor bok blir til film. Håper jeg ikke blir for skuffa... Gleder meg masse til å se den. Syntes filmene og skuespillerne hat blitt bedre og bedre for hver film.

7 bøker, hva nå?
Finn alle innlegg av denne brukeren
20. August 2005, 13:21

Gleder meg helt vanvittig!
I begynnelsen var jeg skuffet over en del ting/valg/endringer, men etter å ha sett den nyeste trailere er jeg overbevist: Dette kommer til å bli en SUPER film! Big Grin Big Grin Laugh

Hermione sin kjole er et irritasjonsmoment, men jeg får heller leve med det.

Og musikken; Den er rett og slett nydelig!

Alt passer, alt klaffer, det er bare å glede seg! Sist gang så jeg PoA 11.Juni på ettermiddagen, satser på billetter på premieredagen i år og! Laugh

[color=powderblue]TO
22. August 2005, 09:35

Gleder meg skikkelig mye til filmen jeg og! Men det med at kjolen til Hermione er rosa istedenfor blå irriterer meg litt.. Tongue Også Mad-Eye Moody's øye da! Ser jo ut som sånn sjørøverlapp med et rart øye på! Jeg har bestandig forestilt meg at øyet skal være helt rundt og stroppefritt, og at man bare kan legge det inn i øyehulen.. Men bortsett fra dette ser filmen veldig bra ut. Smile

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
22. August 2005, 14:39

Hørte at den kom til å bli tidenes dyreste film.
For øyeblikket topper Ringenes Herre 3 Atter En Konge med ca. 2 140 millioner kroner. Men Harry Potter and the Goblet of Fire blir på 2 200 millioner kroner. Hele 60 millioner mer en Ringenes Herre AEK... Wow
Wow sjokkerende!!! Wow

What do I care how 'e looks? I am good-looking enough for both of us, I theenk! All these scars show is zat my husband is brave!

Fleur Delacour, Harry Potter and the Half-Blood Prince
22. August 2005, 14:57

Fleur Delacour Weasley Skrev:Hørte at den kom til å bli tidenes dyreste film.
For øyeblikket topper Ringenes Herre 3 Atter En Konge med ca. 2 140 millioner kroner. Men Harry Potter and the Goblet of Fire blir på 2 200 millioner kroner. Hele 60 millioner mer en Ringenes Herre AEK... Wow
Wow sjokkerende!!! Wow
Ja, det er ganske mye penger, og jeg klarer ikke helt å skjønne at de trenger sååå mye til å filme inn GoF.. Tongue Men det faktum at den blir dyrere enn RotK kan man jo kanskje skjønne med tanke på at LotR er en trilogi. Ja, jeg vet at HP er en serie også, men det er på en måte forskjellige historier i hver bok, mens LotR egentlig skulle bli gitt ut som en bok. Ihvertfall ville Tolkien det, men på den tida var det for dyrt å gi ut det hele i en bok.

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
7. September 2005, 14:12

Men den "dressen" til Ron var VELDIG vittig!!!!Laugh Jeg visste jo egentlig at den skulle bli veldig... ehm... "uvanlig"...Tongue Men dette e prikken over i'en...!!Laugh Big Grin Tongue

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
25. September 2005, 11:35

Fleur Delacour Weasley Skrev:Hørte at den kom til å bli tidenes dyreste film.
Wow sjokkerende!!! Wow
Det tror jeg neppe er sant, ettersom det ikke har vært noe sak omkring det. Tenker også på at masse av kulisser, dekor og lignende er laget og brukt fra før, det eneste som koster mye er noen av de nye scenene og alt dataanimeringen.
Den summen som ble brukt på RH, ble fordelt på tre filmer, og Goblet of Fire er bare en film, så konklusjonen blir at det er høyst usannsynlig at totalkonstnaden av Goblet of Fire blir så høy.
1. October 2005, 22:29

Jeg har også hørt at GoF satte rekorder på hvor mye det kosta å lage den.
Håper virkelig den blir bra - gof er yndlingsboka mi. Big Grin Yey!

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
3. October 2005, 17:34

Nå har jeg nettopp sett den nyeste traileren, og jeg fikk ståpels på armene! Jeg gleder meg slik til den 18.nov!!!!!

Never trust anything that can think for itself if you can`t see where it keeps its brain
- Mrs. Weasley CoS
- Arhg..hvorfor kunne det ikke blitt Harry og Hermione.. -
4. October 2005, 11:32

håper de følger boka veldig bra denne gangen, og på trailerne ser det jo relativt bra ut! Ferreten er medBig Grin

The pure and simple truth is never pure and rarely simple.
Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
4. October 2005, 17:06

Når vi snakker 2 140 000 000 så er det kun prisen på Atter en Konge. Så var det liknende summer på de andre to filmene. Akkurat som at GoF alene koster 308 millioner dollar (ca 2,2 milliarder kr).
De bytter innspillingsteder nesten hver gang, + nye kulisser, og alle folkene som trengs på jobb (bl. a. til dyrene). Så dyrt er det, selv om også jeg reagerte på den enorme summen.

Ps. summen trekkes også opp av at skuespillerne blir mer og mer kjente og forbundet med den rollen, dermed kan de kreve mye høyere lønn.
Jeg hørte at Dan fikk 1.5 millioner kr for PS mens han fikk 26 millioner kr for CoS, noe som illustrerer hva jeg mener. Smile

When you're standing at the crossroads,
Don't know which path to choose,
Let me come along.
Cause even if you are wrong...
I'll stand by you
8. October 2005, 23:21

Jeg har sett de nyeste og lengste trailerene. WoooW! Jeg klarer nesten ikke å vente. Bare litt over en måned igjen Big Grin Oooh... Det blir utrolig spennende. Som tidligere nevnt er dette yndlingsboken min, så ser virkelig frem til å se hvordan denne boken blir på lerret!

[color=powderblue]TO
25. October 2005, 16:41

Gleder seg. Fant ut idag at vi har avspasering den morgenen billettene legges ut for salg Big Grin juppeiiiii Wink

When you're standing at the crossroads,
Don't know which path to choose,
Let me come along.
Cause even if you are wrong...
I'll stand by you
Post Reply 

Forumhopp: