|
Hermione granger - Idol for småjenter
|
|
30. August 2004, 20:47
|
|||
|
|||
|
Er det ikke bra at de kaller Hermione for Hermione da?
![]() Eller? Er de fleste norske kjent med Hermine? Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
31. August 2004, 15:39
|
|||
|
|||
Bærta Flurp Skrev:Det eneste som plager meg er at de skriver Hermione i en norsk artikkel: TRAGISK.[color=#0C6722;]Ja, det er jo helt forferdelig at *noen* bruker det ordentlige navnet hennes er det ikke? Ellers syns jeg Emma Watson er helt grei som Hermione... men! Hu skal ha buste hår! Ikke pene bølger.. *Grml*[/color] "A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
31. August 2004, 16:21
|
|||
|
|||
Vilya Skrev:Ellers syns jeg Emma Watson er helt grei som Hermione... men! Hu skal ha buste hår! Ikke pene bølger.. *Grml*Det har plaget meg også. Sånn som håret hennes var i PS var liksom mer riktig. Sånn som det er nå... Det er ikke riktig. Selv om det er penere nå, da... *H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
31. August 2004, 19:20
|
|||
|
|||
|
[color=#0C6722;]Men det skal jo ikke være pent. Husk hu bruker mange timer på å fikse det til ballet, og de skal nesten ikke kjenne henne igjen. Sier litt om hvor håpløst det må ha vært fra før![/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
31. August 2004, 21:39
|
|||
|
|||
|
Ser ut som hun hat tatt permament jo!!
Jaja, de får vel til en 'stor' forandring til ballet allikevel tror jeg... http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
1. September 2004, 10:06
|
|||
|
|||
|
HVis det blir noe ball, da. vet noen om det er tatt med? Håper det. Gøy +å se hva guttene har på seg, hvrdan det ser ut.
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
1. September 2004, 11:21
|
|||
|
|||
|
Særlig eh... kostymet til Ron! *lol!*
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
1. September 2004, 14:10
|
|||
|
|||
|
Juleballet skal jo være med? Bare at det er kuttet veldig mye? Mener at jeg leste det på TDP en gang... Men hvis det hadde blitt helt borte, da - DA - DA... Finner ikke ord for det en gang! Juleballet er et av mine favoritt-kapittel i hele serien! Og jeg må si at jeg VIRKELIG gleder meg til å se gutta i de kostymene. Tenk dere Crabbe og Goyle!
Men gleder meg enda mer til å se Ron og Harry! Og hvordan dem liksom skal gjøre Hermione enda penere enn hun er er... Selv om jeg synes Emma er ganske god til å spille, så er hun kanskje litt for pen til rollen... *H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
1. September 2004, 21:19
|
|||
|
|||
|
JK har vel egentlig aldri skrevet at Hermione ikke er noe pen. Bare at hun bryr seg mer om skolen enn om utseendet og gutter...
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
2. September 2004, 17:48
|
|||
|
|||
|
Hun skrev jo at hun var kjempepen under Yule Ball i GoF.
Magh! |
|||
|
2. September 2004, 19:09
|
|||
|
|||
|
Jepp, og hun sier noe sånt som at hun ikke gidder og gjøre håret sånn hver dag fordi det tar så sinnsykt lang tid, men det betyr jo ikke at hun ikke er pen vanlig også.
|||
|
3. September 2004, 19:07
|
|||
|
|||
|
På mitt nintendospillav Poa om morgenen,når Hermine står opp,så slår hun på håret sitt med tryllestaven,sånn at det ligger litt rettere. Står det i noen av bøkene?
(ville bare skrive dette her siden vi allerede snakker om håret hennes!) Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
6. September 2004, 19:45
|
|||
|
|||
|
Står ikke noe om det i bøkene, nei. Bare en fix liten ide fra EAGames "challenge everything" . Spilt det en smule meg å.... hihihi
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Men gleder meg enda mer til å se Ron og Harry! Og hvordan dem liksom skal gjøre Hermione enda penere enn hun er er...