|
Hermione granger - Idol for småjenter
|
|
10. June 2004, 14:06
|
|||
|
|||
|
RE: Hermione granger - Idol for småjenter
Leste i VG i dag (10. juni) at Hermione ( Emma Watson) var et idol for unge jenter. Hun er smart og lojal, men slår også til noen i trynet hvis det trengs.. (
) Dessuten så spiller hun ikke på sex. Jeg er helt enig! Flott at det finnes sånne idealer som alle jenter (egentlig) kan kjenne seg igjen i! Les artikkelen her: VG Rampelys (Plasserte dette i "filmavdelingen" for det sto for det meste om filmen..) Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
10. June 2004, 14:11
|
|||
|
|||
|
Synes det var en flott artikkel jeg! Men jeg tror nok at "helten Hermione" er beregnet på yngre folk enn meg... Har egentlig aldri hatt idoler jeg! Men såklart, man blir jo alltid påvirket... Så Hermione er vel et friskt pust, ja!
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
10. June 2004, 14:15
|
|||
|
|||
|
Likte også annonsen!
- For selv om dette er eventyrfilm, tar den opp temaer som alle ungdommer kan relatere til - som vennskap, gryende pubertet og i senere filmer den første forelskelsen, sier Hoff. = *glise*
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
10. June 2004, 16:04
|
|||
|
|||
Sitat:- For selv om dette er eventyrfilm, tar den opp temaer som alle ungdommer kan relatere til - som vennskap, gryende pubertet og i senere filmer den første forelskelsen, sier Hoff. Ja, de hinter vel kanskje litt i filmen? Hermione og Ron holder "plutselig" hverandre? Det er jo bare bra : :
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
10. June 2004, 16:36
|
|||
|
|||
|
Pøh, Hermione var bare redd for Harry... *kremt*
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
10. June 2004, 19:55
|
|||
|
|||
|
Jeg synes Hermine er veldig bra rollemodell. Veldig bra artikkel. ser nok litt opp til henne, selv om hun er yngre enn meg.
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
10. June 2004, 20:05
|
|||
|
|||
|
[color=#87CEEB]
quizgirl Skrev:Pøh, Hermione var bare redd for Harry... *kremt* Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
11. June 2004, 11:31
|
|||
|
|||
|
Jo, i Care og magical creatures når Harry skal møte Hippogriffen. :S
|||
|
11. June 2004, 12:25
|
|||
|
|||
|
Spent på den hippogriffen, hvordan den kommer til å være i filmen! Gleder meg til synet av fuglehesten...
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
11. June 2004, 12:39
|
|||
|
|||
|
I dag er dagen her! Nå har jeg jo bare ventet i halvannet år så det var vel på tide at den kom... Jeg mener, PoA har jeg venta skikkelig lenge på.
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
11. June 2004, 14:33
|
|||
|
|||
Majo Skrev:Spent på den hippogriffen, hvordan den kommer til å være i filmen! Gleder meg til synet av fuglehesten...Jeg har spilt fangen fra azkaban på PS2, og Bukknebb er veldig kul der, så han kommer nok til å være mega stilig. Bare 3 og en halv time til jeg skal på kino!!!! Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
11. June 2004, 15:40
|
|||
|
|||
|
Har du PoA på PS2? Nesten komme til deg en dag og prøve den, da
: :
|||
|
11. June 2004, 19:01
|
|||
|
|||
|
Leste også den artikkelen i VG her om dagen.
Nå er Hermione litt yngre enn meg, men hun er en god rollemodell for yngre jenter. *Ravenclaw* |
|||
|
14. June 2004, 09:47
|
|||
|
|||
Majo Skrev:Har du PoA på PS2? Nesten komme til deg en dag og prøve den, daMå nesten det da. Har nettopp rundet spillet, men det er jo bare å begynne på nytt igjen det. Noen andre som har spillet her? Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
14. June 2004, 14:00
|
|||
|
|||
megan Skrev:Noen andre som har spillet her?Jeg har det på GBA. Har ikke kommet så langt, da. *H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

) Dessuten så spiller hun ikke på sex. Jeg er helt enig! Flott at det finnes sånne idealer som alle jenter (egentlig) kan kjenne seg igjen i! 

*glise*
: