|
Nyhetstråd om skuespillerne - Generell tråd
|
|
1. March 2006, 10:11
|
|||
|
|||
|
RE: Nyhetstråd om skuespillerne - Generell tråd
Hvorfor finnes det ikke en egen tråd om bare skuespillerne? Er det jeg som blingser? O.o Uansett, post tilfeldige nyheter om skuespillerne i HP-filmene her. NB, dette betyr IKKE poster som kun sier hvor pen den og den er.
Kommenter gjerne på selve nyheten, men om dere skal begynne ny diskusjon, skal den ha med en NY nyhet. Da starter jeg med Emma Watson på fylla. ... og flere bilder av Emma på fylla.. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
2. March 2006, 13:11
|
|||
|
|||
|
Haha! xD
Er det manipulert eller? Og forresten, hva er aldersgrensen på alkohol i England? Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
2. March 2006, 16:20
|
|||
|
|||
Guro Skrev:Og forresten, hva er aldersgrensen på alkohol i England?Det står under bildet 18 år.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
2. March 2006, 19:05
|
|||
|
|||
|
[color=#0000FF]Tror ikke hun er full jegXD. Tross alt holder hun bare flasken.
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
18. March 2006, 15:21
|
|||
|
|||
|
Haha, det var morsomt
Hadde ikke trodd det om Emma nei, hun virker jo så uskyldig
[color=powderblue]TO |
|||
|
23. April 2006, 21:15
|
|||
|
|||
|
Vel, virker ikke alle det?
Nei, kanskje ikke da, men. Haha, Emma Watson på fylla *riste på hodet*
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
24. April 2006, 19:15
|
|||
|
|||
|
Aldersgrensen i England er kanskje 18, men engelske barn er jo nærmest født med en dråpe alkohol i munnen. Engelskmennene har alltid vært glad i alkohol, eller øl som det meste går i der borte. De drikker det jo gjerne flere dager i uka, og er stadig på pub. Men det er jo en helt annet kultur i England når det gjelder øl, der drikker de det ikke for ettervirkningene, men for at det er sosialt. Man har ikke hvert i England hvis man ikke har vært på den lokale puben. Noen helt spesielle mennesker, engelskmennene er noe for seg selv, noe unikt.
|
|||
|
31. August 2006, 17:28
|
|||
|
|||
|
jeg tror ikke det er sant. hvorfor ble bildet slettet egentlig
?
No one can be good. No one can be evil. We can just be ourselfs. |
|||
|
19. January 2007, 01:23
|
|||
|
|||
|
Engelske barn født med en dråpe alkohol i munnen. Det er jeg uenig i. I Frankrike mer vanlig kanskje.
|
|||
|
29. January 2007, 20:41
|
|||
|
|||
|
Promobilder fra Equus, advarsel - nesten-naken Dan Radcliffe
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
7. February 2007, 09:09
|
|||
|
|||
Tonx Skrev:Engelske barn født med en dråpe alkohol i munnen. Det er jeg uenig i. I Frankrike mer vanlig kanskje.Jeg er nok nødt til å si meg uenig med deg der - som Lupus sier, har engelskmenn et svært nært forhold til den lokale puben sin, og i enkelte områder er det vanlig at fedre tar med seg sønnene sine på pub for å gi dem deres første øl når de blir "menn" i 14årsalderen. Men, for å vende tilbake til topic; det kommer til å bli laget utrolig mange icons med de Equus-bildene, det er egentlig litt trist... The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
20. March 2011, 20:17
|
|||
|
|||
|
Emma Watson er Lancome's nye ansikt. Jeg synes hun er kjempeflink som modell fordi hun er så pen! Selvom jeg skulle ønske hun ennå hadde det lange, fine håret. Håper hun lar det vokse ut igjen.
Hva synes dere, modell eller skuespiller?
|
|||
|
1. April 2011, 23:17
|
|||
|
|||
|
Åh, jeg skjønner ikke hvordan hun kunne klippe seg!! Fikk helt sjokk når jeg så det, nesten assisjoner til Britney Spears 2007. Jeg følger ikke så mye med på hva Emma driver med, så jeg burde vel heller ikke ha en mening om det. Bortsett fra at hun er en dyktig skuespiller
"The mudblood is talking to Kreacher, Kreacher will pretend he cannot hear.." |
|||
|
15. April 2011, 20:36
|
|||
|
|||
|
^Helt enig!! Elsket håret hennes, så klippet hun det kort..!
|
|||
|
21. April 2011, 13:02
|
|||
|
|||
|
Jenta er jo nydelig både med og uten de lange lokkene. Jeg skjønner veldig godt at hun klipte seg! Det er jo slik at for oss, som har mulighet til å klippe håret kort hele tiden, er det ikke så stort, men når man ikke får LOV til det, når man blir nektet det, får man veldig lyst til å gjøre det! Så er det et spørsmål om hun bare gjorde det for å kjenne seg fri, eller om hun faktisk lar det være sånn. Jeg synest som sagt begge deler er fint!
En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

18 år.
Hadde ikke trodd det om Emma nei, hun virker jo så uskyldig 

Nei, kanskje ikke da, men. Haha, Emma Watson på fylla *riste på hodet*
?
Hva synes dere, modell eller skuespiller?