|
Trioen - Skal de fortsette - eller ikke?
|
|
21. March 2007, 21:43
|
|||
|
|||
|
RE: Trioen - Skal de fortsette - eller ikke?
Hei!
Er ikke helt sikker på om det er et tema om dette allerede eller ikke :S dette kommer litt sent men, i går leste jeg på seher.no: Seher.no -Slutt med Harry Potter at Emma Watson ikke har tenkt og fortsette, men i filmen ved siden av (på siden linken fører til) sier reporteren at, WB sier hun vil fortsette. Det har jo også vært omtalt lenge at Radcliffe og Grint om de skal fortsette siden de blir så raskt store...Men leste et sted at Radcliffe skal være med i de siste 2 også...(vet noen noe om Grint?) Grunnen til jeg skriver dette er at jeg lurer på hva dere synes? Synest dere det er greit at de forlater skjermen og blir erstattet med nye? Min personlige mening er at det liksom mister piffen om noen av de tre forlater filmen, det blir ikke det helt samme... Menmen, hva sier dere?? "Even the smallest Light shines in the Dark" |
|||
|
22. March 2007, 16:33
|
|||
|
|||
|
Du må for guds skyld ikke stole på hva Se og Hør skriver!
Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
23. March 2007, 22:53
|
|||
|
|||
|
Nei jeg vet, men jeg er en av de som tror nesten alt hva jeg ser og hører. (ikke så ille at jeg ennå tror nissen finnes men...) Bare det at når det står at en av mine favoritt skuespillere kansje forsvinner blir jeg hysterisk, enda verre ble det først da en veninne fortalte meg det...(hun hadde hørt det...) Men jeg tror ikke hun forsvinner, tror hun selv ser det blir litt dumt å sette inn en ny....blir bare dumt!
"Even the smallest Light shines in the Dark" |
|||
|
24. March 2007, 15:52
|
|||
|
|||
|
Og i dag fikk vi jo bekreftet at hun ikke slutter
Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
27. March 2007, 15:39
|
|||
|
|||
|
Ja takk og lov!!
![]() ![]()
"Even the smallest Light shines in the Dark" |
|||
|
15. July 2007, 23:43
|
|||
|
|||
|
Trioen fortsetter ut de gjenværende filmene, så tråden stenges herved.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp