|
Hva har du lyst til å ha med?
|
|
27. May 2009, 13:13
|
|||
|
|||
|
RE: Hva har du lyst til å ha med?
153 minutter ? bra! *tommel opp* . Da får de sikkert med ganske mye, ja : )
En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
27. May 2009, 15:33
|
|||
|
|||
|
Huh
Ja for oss som har lest bøkene vil det jo uansett bli noe vi kommer til å savne, men jeg håper at selve filmopplevelsen blir bra og at denne filmen blir litt mer sammenhengende enn 5'eren. Boka er jo litt mindre så kanskje det lar seg gjøre. 5'eren var jo kjekk, men det var helt ekstrem hopping fra plass til plass, spesielt i begynnelsen. Jeg tror kanskje de kommer til å kutte ut det første kapittelet, den andre ministeren, for det er ikke så viktig. Men Ubryteløftet mellom slur og narcissa må jo være med, det er jo viktig. Det kan dessuten passe like godt som en begynnelse på filmen
Klem fra Aillya=) |
|||
|
27. May 2009, 15:59
|
|||
|
|||
|
Jess, det er jeg enig i.. Men what? Skal ikke skal ikke scenen med foreldrene til voldemort være med ? øøh. Har alltid synest den var så viktig. Det er jo der vi ser ringen, dødstalismanen for første gang! Bare to turer i tanketanken ? Da får de jo ikke møtet med Voldemort og Morfus med heller da .. Synest det va passe morsomt jeg
|||
|
28. May 2009, 11:01
|
|||
|
|||
|
Har hørt et sted at det ikke er å mange turer hvertfall, men det kan jo være de slår noen av scenene sammen da. For du har helt rett Nagini, er jo viktig å ha med bakgrunnshistorien til ringen, ettersom det er den eneste Horcruxen som vi faktisk ser i hele boken.
Den første scenen er visst en som ikke er skrevet i boka, men som de har tatt med for at vi som kinogjengere skal føle mer på farene og spenningen. For nesten alt som skjer i HBP leser vi bare om i Aftenprofeten, så første scene er det angrepet på The burrows som vi ser i traileren. Med flammer og dødsetere overalt. Oooo som jeg gleder meg til en helt ny scene som ingen har lest om før! Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
28. May 2009, 17:31
|
|||
|
|||
|
Å så gøy!
![]() Gleder meg masse masse til filmen kommer ut, håper virkelig de tar med ubryterløftet fra Snape til Narsissa! En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
18. June 2009, 22:01
|
|||
|
|||
|
Eg håper at Luna er med som kommentator!!! Leser akkurat den kampen no, det er genialt!
Klem fra Aillya=) |
|||
|
20. June 2009, 12:18
|
|||
|
|||
|
Hahaha, ja det hadde vært konge om de hadde fått med de herlige kommentarene hennes. Skjønner godt at Ron holdt på å le seg i hjel mens han lå på sykestua og hørte på.
Jeg håper de klarer å fremstille Ginny som den kule jenta hun er. Får så langt har alltid Ginny bare vært litt....slapp, ikke noe av den siden som hun har etter Fred og George. De begynte med å gjøre Ginny tøffere i OotP og jeg håper de får enda mer frem i HBP hvorfor dette er en jente som faktisk passer til helten vår. For Harry kunne aldri endt opp med en sippebaby som Cho in the end, og jeg håper at filmen får frem hvorfor Harry blir forelsket i henne. For Ginny er en badass jente
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
22. June 2009, 15:06
|
|||
|
|||
|
Jepp, kjempe enig!