Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hva har du lyst til å ha med?
30. August 2007, 19:13
RE: Hva har du lyst til å ha med?
Vel, jeg vet at det er en generell tråd om filmen... Men uansett, så prøver jeg meg på en ny tråd Angel Så lurer jeg på hvilke scener fra boken du ønsker med i filmen, og hvilke du tror kommer med? Wizard 1
Siter denne meldingen i et svar
30. August 2007, 21:23

[color=#990000]Absolutt alt vedr. Horcruxes og alle stedene og personene osvosv M
Finn alle innlegg av denne brukeren
9. September 2007, 16:54

Ja, de må vel ha fått med seg at visse ting SKAL MED! Håper de tar den tiden de trenger med den også... Ikke bare krøller alt sammen inn i en kort film, for det blir alt for rotete og sammenkrøllet Glare
9. September 2007, 18:41

Jeg ønsker inderlig at Sectumsempra-scenen er med! Smile

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
12. September 2007, 13:24

Jeg vil ha med ALLE scenene der Snape er med. Det var altfor lite av ham i OotP, noe som gjorde meg inderlig skuffa. Hrmpf. Evil

"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen.
"That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen.
25. September 2007, 20:01

MsJoplin Skrev:Jeg ønsker inderlig at Sectumsempra-scenen er med! Smile
Enig, der får man liksom se at også hånlige Draco kan være redd...

Synes forøvrig at alle scenene å slutten, fra Harry og Dumbledore lander i tårnet og utover, bør være med.
Harrys følelser for Ginny, og det at de blir kjærester hadde også vært koselig å hatt med Smile
En del ting fra 2. kapittel bør kanskje også være med, pga. ting som har betydning utover i handlingen. Også selvfølgelig sånne småting innimellom Wink

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
6. October 2007, 18:17

Jeg ble veldig skuffet når de ikke tok med Blunka i fjerde filmen, så jeg håper for all del at de tar med sånne småting som egentlig er store. Gelder meg til scenen med den andre ministeren, men det er jeg også ganske sikker på at de tar med. Hva tror dere de ikke tar med? Hadde aldri forventet at de skulle sløyfe Blunka.... Sneaky2

*'^¤Simsalabim & Hokkuspokkus¤^'*

"Over there it's bling-bling, over here it's bling-bang"
7. October 2007, 19:55

Jeg tror egentlig at de kommer til å droppe scenen med "den andre ministeren", eller i hvert fall gjøre den veldig kort, for den er vel ikke så veldig relevant for resten av historien Confused
Kan jo også tenkes at en del av Harrys spionering på Draco tas vekk, for at filmen ikke skal bli for lang...

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
20. January 2008, 18:23

Håper ikke de kutter ut scenene fra Voldemorts bakgrunn, eller forkorter de så mye at de nesten mister poenget, (det har de gjort før). Ellers hadde det vært morsomt å ha med Harrys og Rons kjærlighetsaffærer.Tongue
18. March 2008, 11:13

[color=#000080]"There's no need to call me sir professor"

Denne linja M
18. March 2008, 16:24

Jeg vil også ha med alle Malfoy's forsøy på å forbanne folk
18. May 2009, 18:00
Jeg har et must, og viss de dropper det, blir jeg veldig, veldig skuffet. Jeg MÅ ha med at Droco senker staven når Dumbledore tilbyr dem beskyttelse. Det var så herlig å lese om.

En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter!
24. May 2009, 23:23
hmmm no fikk eg lyst å lese boken på nytt igjen!!
Det skal eg gjøre før filmen tror eg!

Vil selvfølgelig ha med alt om horcruxene, sånn at det blir skikkelig handling, men noen scener fra kjærlighetshistoriene håper eg virkelig også på. Der som Ron blir sint for at Ginny kliner på skolen, og hun ler av han fordi han bare har klint med tanten eller hva det var er en god en, og alt med Hermione og Ron er kult, når hun kjefter på han og sånt!

Klem fra Aillya=)
25. May 2009, 20:42
Håper også på masse om horcruxene , men ikke får masse liksom. Håper de ikkje blir altfor detaljert med dette om voldemort's fortid og sånn for; Dette er Harry Potters liv , ikkje Voldemorts vi skal ha film om ; p For selfølgelig er det spennede å høre om Voldemort og alt det der meeen , som sagt, dette er Harry Potter, og de klarer ikke å få en fin film om Harry og hans liv + veldig detaljert om voldemort på 2 timer. For Harry kan vel maks ha brukt 3 timer (?) i tanketanken, og da må man jo få litt tid til de 300 andre dagene også.

Greit greit , så drukna sikkert meininga i alt vissvåset , men håper det var iallefall litt fortsåeleg : p

En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter!
27. May 2009, 12:17
Har lest ett eller annet sted at de bare har tatt med to av turene ned i tanketanken, så tror ikke vi får den scenen med foreldrene til Voldemort, men den fra barnehjemmet er jo med, og selvfølgelig det falske minnet som Slughorn har gitt til Dumbledore.

Dessuten kommer filmen til å vare i 153 minutter, ( @Mugglenet, Twitter ) altså 2 timer og 33 minutter og det er jo flott at den kommer til å vare så lenge for da satser vi på at de får med seg alt viktig eller hva?

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
Post Reply 

Forumhopp: