|
Half-Blood Prince - Generell tråd om film 6
|
|
23. August 2005, 15:37
|
|||
|
|||
|
RE: Half-Blood Prince - Generell tråd om film 6
Savnet en tråd om Order of the Phoenix og Half-Blood Prince filmene...!
Jeg gleder meg så fantastisk mye til DA-møtene! Jeg er også veldig spent på Luna Lovegood og ikke minst Umbridge... Har dere noen skuespillere som kunne passet for fremtidige roller? Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
23. August 2005, 16:19
|
|||
|
|||
|
Umbridge... jeg er ikke helt sikker, men jeg ser for meg at hun som er Patsy i Absolutt Faberlaktig kunne gjort det bra
The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
23. August 2005, 17:04
|
|||
|
|||
|
Her er litt ting jeg har funnet om Phoenix filmen. Den har i skrivende stund status som pre-production, hvilket betyr at de jobber med forarbeidet akkurat nå. (det er ganske spennende, hehe
)Regissøren er bekreftet David Yates. Jeg kan ikke se at han har laget noen filmer jeg har sett, så jeg vet ikke så mye om han. Han har laget filmer som "The Girl in the Café", "The Young Visiters" og "Sex Traffic" .. resten ser ut til å være tv-serier og treningsvideoer av alle ting .. Noen skuespillerrykter har jo alt begynt å svirre selvfølgelig: Noen gjettet på Elizabeth Hurley som Bellatrix og andre sa at Yates hadde vurdert Julianne Nicholson som Lily Potter, men begge ryktene er avkreftet! Bellatrix Lestrange Lily Potter Dette er da rykter som IKKE stemte!
|
|||
|
23. August 2005, 18:34
|
|||
|
|||
Madam Malkin Skrev:Noen skuespillerrykter har jo alt begynt å svirre selvfølgelig: Noen gjettet på Elizabeth Hurley som Bellatrix og andre sa at Yates hadde vurdert Julianne Nicholson som Lily Potter, men begge ryktene er avkreftet!Avkreftet ja. Lily er jo allerede castet? Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
24. August 2005, 08:48
|
|||
|
|||
msjoplin Skrev:Avkreftet ja. Lily er jo allerede castet?Ja, det var det jeg tenkte også! ..men det er absolutt ikke sikkert at hun som har vært med på bildene og i Phil stone kan spille en hel rolle. Hm, nå ble jeg litt usikker...hvorfor har vi Phoenix diskusjonen på hbp tråden? he |
|||
|
24. August 2005, 19:55
|
|||
|
|||
|
Elizabeth Hurley hadde jo faktisk passet ganske godt til å spille Bellatrix (etter min mening i hvert fall).
![]() Men Julianne Nicholson ligner mer på den Tonks som jeg har forestilt meg i hodet mitt faktisk.. If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
24. August 2005, 21:44
|
|||
|
|||
|
Denne tråden er fra nå av kun for HBP-filmen. OotP-filmen har en egen (eldre) tråd!
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
26. November 2005, 13:10
|
|||
|
|||
|
jeg skulle ønske jeg bodde i london! da kunne jeg gått på audition. Det er dårlig gjort at bare engelske barn får sjansen til å spille i HP-filmene! (minus de som spilte folk ifra durmstrang og beauxbatons da....men de skulle jo være franske jenter og belgiske gutter...ikke norske
)
Everyone has AIDS! |
|||
|
26. November 2005, 14:02
|
|||
|
|||
Mona Torgersen Skrev:Det er dårlig gjort at bare engelske barn får sjansen til å spille i HP-filmene!Hvorfor er det dårlig gjort? Det var et av kravene Rowling stilte til WarnerBros for at de skulle få lov til å filmatisere bøkene. Det gir utrolig større troverdighet også, med britiske personer, for ikke å snakke om aksent(ene). Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
26. November 2005, 18:20
|
|||
|
|||
|
Er jo et must at det er engelske barn. Hadde bare vært flaut hvis det hadde vært med utenlanske skuespillere som ikke hørtes engelske ut. Og det var vel strengt tatt bulgarske gutter de trengte, ikke belgiske. Må bare slenge inn at jeg synes han fyren som tasser rundt og passer på Krumm hele tiden er fiffig. Han med det lille femi sjegget
|
|||
|
28. November 2005, 00:11
|
|||
|
|||
Lupus Skrev:Er jo et must at det er engelske barn. Hadde bare vært flaut hvis det hadde vært med utenlanske skuespillere som ikke hørtes engelske ut. Og det var vel strengt tatt bulgarske gutter de trengte, ikke belgiske. Må bare slenge inn at jeg synes han fyren som tasser rundt og passer på Krumm hele tiden er fiffig. Han med det lille femi sjegget*ler høyt* lille feminine lakienen.. er praktisk, det.. |
|||
|
29. November 2005, 15:13
|
|||
|
|||
|
*kremte* ville blitt troverdige filmer om lille Ola Nordmann kommer og snakker 'brisstisj inglish inn a nonn-månoton våis'
Nei, den britiske filmatiseringen av den fantastiske boken(de fantastiske bøkene) skrevet av den britiske forfatteren fortjener flytende og lovely britisk aksent og skuespillere. Machbeth. Botanisk hake. Demonkrati |
|||
|
14. December 2005, 15:19
|
|||
|
|||
|
Skulle ønske J.K. Rowling kunne skrive om at Harry møter en utenlandsk jente/gutt som såutenlandsk ut, og som snakket ikke helt "perfekt " engelsk... Sånn som i GoF... Sånn at vi kanskje hadde en bitte liten sjanse for å kunne bli med i filmene...og at en ikke behøvde å bo i England, sånn som Fleur og Krum...
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
18. February 2006, 21:35
|
|||
|
|||
|
Noen som vet hvem spm skal spille Sirius som ung??
Håper han er fin
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
11. May 2006, 20:54
|
|||
|
|||
|
Typisk at de dropper episoden når harry går inn i tanketanken til Slur!! vedder jeg sopelimen min på!
det var jo en norsk skuespiller som var med i film 1 da? spilte et spøkelse eller no!? =) jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

)

)