|
Hva så dudley da han ble "desperert"?
|
|
2. September 2007, 21:30
|
|||
|
|||
|
RE: Hva så dudley da han ble "desperert"?
Ja, hva tror dere Dudley Dursley / Dudleif Dumling så da han og Harry ble angrepet av Dementorer / Desperanter?
7 books later: Now what do we do?? [frantic typing!:] f a n f i c t i o n . n e t [Enter] ......
|
|||
|
3. September 2007, 13:05
|
|||
|
|||
|
Han så ingenting. Det var svart.
|
|||
|
4. September 2007, 22:24
|
|||
|
|||
|
Tror ikke hun mente hva Dudleif så med øynene, men hvilket traumatisk minne han gjenopplevde.
|
|||
|
5. September 2007, 18:20
|
|||
|
|||
|
Svaret på dette er noe vi finner ut i Bok 7, slik at dette diskuteres på feil sted. MEN jeg syns ikke svaret er spesielt ødeleggende for handlingen, så jeg gjengir det her (merk teksten for å se):
-->[color=#000000]The dementors caused Dudley to see himself as he really was.<--[/color] Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
16. September 2007, 17:32
|
|||
|
|||
|
Aha... Det tror jeg aldri jeg hadde greid å gjette!
Kanskje ikke så rart at han var helt "satt ut" etterpå... Så for meg at han gjenopplevde da han måtte på slankekur, eller noe sånt
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
16. September 2007, 22:12
|
|||
|
|||
|
Trodde kanskje han hadde sett for seg at kjøleskapet var tomt, jeg.
"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen. "That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen. |
|||
|
25. October 2007, 06:22
|
|||
|
|||
|
Oi, det må jeg ha latt gå forbi. Jeg kan ikke huske å ha lest det i DH. Egentlig liker jeg Dudleif litt bedre nå enn tidligere. Håper han skjerper seg og får en godt liv. : D
Petunia og Vernon derimot. x] JK tar dem nok med i leksikonet så da får vi se. : ) |
|||
|
30. January 2008, 15:56
|
|||
|
|||
The Silver Doe Skrev:Oi, det må jeg ha latt gå forbi. Jeg kan ikke huske å ha lest det i DH.Jeg tror J.K. sa det i et intervju en gang. Jeg hadde heller ikke trodd det. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp