|
Kapper,kutter,uniformer - Hvordan er det ment at de skal se ut?
|
|
29. September 2004, 09:32
|
|||
|
|||
|
RE: Kapper,kutter,uniformer - Hvordan er det ment at de skal se ut?
Leste nettopp "Rumpeldunk gjennom tidene " og da lurte jeg på hvordan Rowling har sett for seg at draktene skal se ut. Bare bukse og genser, eller en hel kutte, kapper eller andre blandinger??
Hvordan tror dere de ser ut? Noen med noe fan-art som de kan poste på fan-art-tråden,som har med klærne og gjøre?? Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
29. September 2004, 14:14
|
|||
|
|||
|
Jeg følte at de to første filmene var ganske nærmt hva jeg hadde tenkt meg! Tall og navn på ryggen i tredje filmen ble litt for mye, og POTTER 7 skapte litt for mange fotball assioasjoner. Da tenker jeg da selvfølgelig på Backham som jeg alltid gjør når noen snakker om en trøye med syv på. og akkurat det irriterer meg! Quidditch og fotball skal ikke komme i samme tanke!
I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
29. September 2004, 15:54
|
|||
|
|||
|
Enig med deg, -Tonks-, quidditch-uniformene som var i 1 og 2 likner veldig på det jeg har tenkt meg.
Genser, buske og "ridestøvler".. og så kan de ha "svømmebriller" når det er regn.. hehe=) Ooo, tegne tegning nå! ja! Megan: skal tegne tegning, jeg.. =) Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
29. September 2004, 17:33
|
|||
|
|||
-Tonks- Skrev:Jeg følte at de to første filmene var ganske nærmt hva jeg hadde tenkt meg! Tall og navn på ryggen i tredje filmen ble litt for mye, og POTTER 7 skapte litt for mange fotball assioasjoner. Da tenker jeg da selvfølgelig på Backham som jeg alltid gjør når noen snakker om en trøye med syv på. og akkurat det irriterer meg! Quidditch og fotball skal ikke komme i samme tanke!Menne... I 5'eren... Sier ikke en av jentene på Gryffindor-laget at Ron kunne bruke Wood sin gamle kutte, og så kunne de bare bruke magi til å fjerne navnet hannes og feste Ron sitt i stedenfor... Jeg tenker på Robbie Winters når folk snakker om en trøye med 7 på...
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
29. September 2004, 20:47
|
|||
|
|||
|
Vel, jeg burde vel kanskje tenke på Winters, men må jo innrømme, beckham hører du om litt mer, og har hørt om han lengre...
Joa, de kunne sikkert endret navnet med magi, men det står vel ikke noe sted at de har navnene bakpå? Følte det ikke passet inn, og at det ble litt for mye fotball... I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
29. September 2004, 21:00
|
|||
|
|||
|
Så altså hvis rumpeldunk draktene, har bukse, genser og kappe, det betyr da at de har emblemene til lagene sine på på gensern. Men genseren synes jo ikke under kappen, så da forsvinner hensikten litt (i hvertfall med å ha emblem på ryggen!!) . kanskje de har det på kappa og...??
![]() majo: kjempefint at du tar på deg jobben.
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
5. October 2004, 14:14
|
|||
|
|||
|
Men, trenger de emblemer i det hele tatt når de har fargene? Vet det er litt "fancy" med emblemene, men hvis det er et burgunderrødt lag og et kanarigult, eks, så skjønner vel de fleste at Gryffindor og Huggelpuff har kamp?
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
5. October 2004, 20:04
|
|||
|
|||
|
Skulle da tro det? Men hva om noen var fargeblinde? Hmm,du får velge selv ossen du gjør deg.
Lykke til ivertfall.
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
5. October 2004, 20:29
|
|||
|
|||
|
Jeg er sikker på at tegningen din blir utrolig fin, Majo. He he... Håper vi ikke presser deg? :
:
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
6. October 2004, 14:04
|
|||
|
|||
|
Nope, er ikke under press fra dere, må bare få inspirasjon først.... haha! Hvor tett det hørtes ut som!
![]() Men, skal sette meg til nå, så da tegner jeg bare en enkel en... ikke noe fancy.. ![]() Men, Hermine, selvom man er fargeblind så har man vel sett oppsettet for kampene? Og så sier vel folk flest hvem som spiller? Lee Jordan, kommentatoren, sier vel støtt og stadig hvem som spiller mot hvem? Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
6. October 2004, 15:11
|
|||
|
|||
|
Mmm.
Tenkte ikke helt på det!
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
7. October 2004, 22:15
|
|||
|
|||
|
Jeg mente de profesjonelle lagene, i den engelske ligaen. Noen har like/ganske like farger, så da ville det nok bli vanskligere...kanskje?? jaja, takk for forslagene. Ble klokere av det i hvert fall. :
:
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
8. October 2004, 21:57
|
|||
|
|||
|
jeg ville bare nevne at laget Falmouth Falcons har et falkehodeemblem på brystet.
tiden er et rusmiddel. for mye av det kan ta livet av en. (små guder) Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos. |
|||
|
8. October 2004, 23:27
|
|||
|
|||
|
oki?
Klem fra Aillya=) |
|||
|
9. October 2004, 10:36
|
|||
|
|||
adamanta Skrev:jeg ville bare nevne at laget Falmouth Falcons har et falkehodeemblem på brystet.Alle rumpeldunk lagene i den offisielle ligaen har et eller annet form for emblem, på kuttene. Entten foran og bak eller bare foran. Alle de forskjellige finner man i Rumpeldunk gjennom tidene . Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Lykke til ivertfall.
:
Tenkte ikke helt på det!