|
Desperanter - Hva er de? Hva syns man om dem?
|
|
13. August 2004, 15:16
|
|||
|
|||
|
Jeg har mista en hund, Bestemor,Farmor,Farfar,tante og
alle oldemødrene og oldefedrene mine. Det er ikke mye morsomt akkurat. Give a little love +++ http://www.danradcliffe.com |
|||
|
13. August 2004, 15:43
|
|||
|
|||
|
Stakkars deg...(snufs
)
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
13. August 2004, 19:44
|
|||
|
|||
|
Jeg føler med deg, Kiti. (Snufs, snufs...
) Som sagt, jeg har ikke lyst til å oppleve at slektningene mine dør igjen! *H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
16. August 2004, 20:22
|
|||
|
|||
|
at noen som står nær deg dør er aldri gøy, det er grusomt...vil helst ikke tenke på det.
så for å tenke på noe annet: det ville vært litt interessant å vite hva personer som snape og voldemort ville sett når de var i nærheten av en desperant... "Ser'ei - aldri!" sa Fred til professor Uffert og svingte seg opp på limen sin. "Niks, og bare glem å holde kontakten!" sa Frank og besteg sin. "We can only guess." Said Dumbledore. "We might never know." |
|||
|
16. August 2004, 20:46
|
|||
|
|||
Snitch Skrev:så for å tenke på noe annet: det ville vært litt interessant å vite hva personer som snape og voldemort ville sett når de var i nærheten av en desperant...Vedder på at Voldemort enten ville ha sett et vondt barndomsminne (han hatet jo barnehjemmet eller hva det nå enn var han bodde på..), eller den gangen hvor forbannelsen han sendte på Harry gikk baklengs. : : Eller så kanskje han ikke ser noe i nærheten av desperanter fordi han er "sterkere" enn andre..
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
19. August 2004, 18:52
|
|||
|
|||
Veritaserum Skrev:"That shows that what you fear most is fear itself, Harry. This is very wise" -- Lupin[color=#0C6722;]Er nesten helt sikker på at den setningen orginalt kommer fra boka. Husker jeg likte den veldig godt. [/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
19. August 2004, 19:11
|
|||
|
|||
Veritaserum Skrev:Lurer så veldig på hva Dudley så da han og Harry ble angrepet av Dementor'ene i OotP! JK har sagt at vi vil få vite det....Det skulle jeg også til å si! Kan egentlig ikke tenke meg at han har opplevd så mye fælt, så overbeskyttet han har levd... Hvis du ikke har hatt noen skikkelig fæle opplevelser, så henter kanskje desperantene fram de følelsene du er mest redd for å få, eller rett og slett gjør deg livredd for alt. Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
19. August 2004, 19:14
|
|||
|
|||
|
Har også lurt veldig på hva jeg hadde sett hvis jeg så inn i speilet Harry ser foreldrene i i PS...
Hva er mitt innerste ønske liksom. Hadde vært interessant å se hva noen av de andre personene i bøkene hadde sett i speilet: man lærer mye om personer når man ser deres innerste drømmer. Og minner da, i desperanttilfellet. Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
27. May 2007, 20:11
|
|||
|
|||
|
Hmm hvis jeg hadde møtt en dementor, så tror jeg kanskje jeg vet hva jeg ville have gennoplevd. Jeg har ikke opleved, at noen nære død, men jeg har oplevet at en som står meg nær var mye ked af det. Det står som en av de vereste oplevelser, at se en voksen være ked af det. Eller kanskje den første begravelse jeg var til, selvom jeg ikke husker den så bra....
Det tror jeg i hvert fald. Fordi jeg har ikke opleved så mye slemt i livet mitt egentlig ~ Bellatrix Lestrange fan - 10 november og da skal jeg lese HP 7. |
|||
|
7. August 2007, 22:17
|
|||
|
|||
|
Hmm, verste minne? Den var vanskelig. Har ikke opplevd så mye fælt i livet mitt. Men jeg veldig nærtagen, og trenger litt skryt for å stråle. Jeg må få en bekreftelse på at det jeg gjør er bra. Husker fremdeles at jeg ble ertet på barneskolen. Kanksje mobbing er et sterkt ord, men blir fremdeles dyster av å tenke på det. Var litt utenfor den gangen.
Jeg er glad jeg slipper å møte en dementor. Just the thought of it gives me the creeps. >< |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Det er ikke mye 

: Eller så kanskje han ikke ser noe i nærheten av desperanter fordi han er "sterkere" enn andre..
[/color]