|
Beste bok? - Hva synes dere om bøkene som har kommet,
|
|
3. July 2004, 21:18
|
|||
|
|||
|
Digger alle bøken, men klarer fint å bestemme meg for hvilke som er best..
1.PoA- Den første boken jeg leste. Mange nye person og boken skiller seg ut fra de to første på en positiv måte. 2. OotP- Den største boken. Denne boken hadde en spennende handling, jeg klare ikke å legge den fra meg. 3. GoF 4. Ps 5. CoS |
|||
|
3. August 2004, 18:41
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]Jeg tror jeg liker nr3 best....
Nei:nr2 er bedre... nei nr.4 Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
28. August 2004, 10:04
|
|||
|
|||
|
[color=#32CD32]
loony Skrev:Da begynte jeg å grine.. Sirius Black har jo vært min favorittkarakter fra første stund, så det var virkelig trist. M.E.L.K. |
|||
|
28. August 2004, 13:46
|
|||
|
|||
|
Nå tror jeg jeg har bestemt meg:
1.Poa (denne er helt klart best!) 2.Gof (jeg trodde at det var Karkaroff som prøvde og drepe Harry jeg )3.Cos (Trodde aldri at Gulla kom til og overleve) 4.Ootp (kjempetrist når Sirius døde )5.PS (du er en trollmann Harry! )De fire siste er like nesten like bra,bare noen millimeter som skiller. Men poa,den bare RUUULER!!!! Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
29. August 2004, 15:29
|
|||
|
|||
|
1. GOF
2. POA 3.OotP 4.COS 5.PS Jeg liker best nr.4 fordi .. ehm fordi .. den er mest spændende. Alle de der opgaver Harry Potter og de andre skal klare og kjempe spændende og gøy. Og så der hvor Voldemort kommer tilbake er bare spennende.... Efter det kommer POA fordi .. Lupus og Sirius lærer man å kjenne og jeg liker kjempe godt de to personer. Efter da kommer Ootp fordi......... den bare er KJEMPE BRA <3. Så er der COS hvor jeg synes den var kjempe bra og jeg likte Ginny veldig godt i dennne bok, Men emh jeg hater edderkroppet kapitelet fordi jeg er redd for edderkropper Men jeg liker veldig godt COS.Til sist kommer PS... og jeg vet ikke hvorfor den ligger sist.
~ Bellatrix Lestrange fan - 10 november og da skal jeg lese HP 7. |
|||
|
26. September 2004, 20:54
|
|||
|
|||
|
Det er vanskelig å si, men jeg tror det blir 3'ern. jeg liker alle kjeeeempe godt, men 3-ern er litt bedre!
Draco - Dormiens - Nunquam - Titillandus |
|||
|
26. September 2004, 21:05
|
|||
|
|||
|
3ern har alltid vært favoritten min. Fjærde bok var litt midt på treet men femmeren er en klar br. 2! elsker den boken...
Double double toil and trouble, fire burn and couldron bubble, double double toil and trouble something wicked this way comes! Eye of newt and toe of frog wool of bat and tounge of dog. Addlers fork and blind worms sting, lizzards leg and owlets wing. Double double toil and trouble, fire burn and couldron bubble, double double toil and trouble something wicked this way comes. In the couldren boil and bake. Fillet of a fenny snake, scale of dragon tooth of wolfe withes, mummy maw and gulf |
|||
|
27. September 2004, 21:27
|
|||
|
|||
|
Etter å ha lest bøkene et par ganger til, så har ting forandret seg litt...
1. GoF - fortsatt fordi den er en gøygøygøy-bok! 2. Ootp - fordi den er lengst og er best skrevet... 3. CoS - leste den nettopp og ble overrasket; er jo fortsatt god! 4. PoA - er bare lei den... 5. PS - i hvert fall lei denne! Hvorfor liker alle PoA så godt? Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
28. September 2004, 08:00
|
|||
|
|||
|
Jeg liker den fordi den har så veldig bra plott, får møte Lupin og sirius, Buckbeak, og man får vite mer om Harry sin fortid. Noen med andre grunner??
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
28. September 2004, 18:11
|
|||
|
|||
Marie Skrev:4. PoA - er bare lei den...IIIIKK!!! Hvordan kan du være lei av PoA?? Og grunnen til at alle liker PoA så godt er nok fordi det er en ufattelig bra bok! Selv om den ikke er så lang, så får men jo vite masse, og den er ufattelig bra skrevet! For ikke å glemme Sirius, da!
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
30. September 2004, 17:45
|
|||
|
|||
|
Dette er en liste som er i stadig forandring (naturligvis)... Vanligvis ville PS ligget nederst, men nå driver vi på med den i lesegruppa på Gompebeskyttelsen, så da ble den plutselig veldig spennende! Vi får se...
1. Order of the Phoenix (den er jo lengst, hehe) 2. Prisoner of Azkaban (den liker mange, ser jeg. den er herlig. så rørende!) 3. Goblet of Fire (den er utrolig nifs!) 4. Philosopher's Stone (den er bedre enn jeg huska, faktisk) 5. Chamber of Secrets (den er også bra før likte jeg CoS best, tror jeg. Kanskje jeg ble påvirket av å lese de andre listene her Men alle er naturligvis svinaktig bra! Som sagt...:![]()
Hei sveis! |
|||
|
12. October 2004, 11:47
|
|||
|
|||
|
1poa
2ootp 3gof 4ps 5cos Alle bøkene er jo bra men handlinga i 2 eren er jo litt dårligere enn i d andre bøkene 3 eren e spennande og har vert mi favorittbok sidan den om ut 4 og 5 e jo lange en stor fordel synes eg |
|||
|
13. October 2004, 08:37
|
|||
|
|||
|
Veldig vanskelig egentlig... har ikke lest Føniksordenen enda (venter på at den blir levert inn på biblioteket), men kunne jo ikke la være å komme inn hit fordeom
Fangen fra Azkaban er kansje favoritten til nå.... og så Ildbegeret - De Vises Stein - Mysteriekammeret... men som sagt, veldig vanskelig, liker alle så godt!
"If you made a better rat than a human, it's not much to boast about, Peter." - Sirius Black. |
|||
|
13. October 2004, 15:06
|
|||
|
|||
|
På topp hos meg ligger for øyeblikket "Fangen fra Azkaban". Men det kan jo forandres når som helst. For det er stadig to bøker igjen. :
: Her er min Topp 5 liste: 1. Fangen fra Azkaban 2. Ildbegeret 3. Føniksordenen 4. De Vises stein 5. Mysteriekammeret Bli medlem på dette feiende, flotte forumet: http://forum.ootp.org/index.php |
|||
|
13. October 2004, 17:58
|
|||
|
|||
|
Jeg har vist skiftet menning siden siste postinga mi! Her er en nyere oversikt:;
1.Gof 2.ootp 3.poa 4.ps 5.cos
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

)
)