|
Hvor mange ganger har du lest bøkene? - Har du tellingen?
|
|
23. March 2006, 22:02
|
|||
|
|||
|
RE: Hvor mange ganger har du lest bøkene? - Har du tellingen?
Jeg lurer på hvor mange ganger folk som også er Harry Potter fan egentlig har lest bøkene? jeg for min del har halveis kommet ut av tellingen. men det begyner å bli en del nå =P
Hvor mange ganger har du lest bøkene? ![]() PS: 3-4 CoS: 2 PoA: 3 GoF: 4 OOoP: 4 HBP: 2 og mer skal det bli=P
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
24. March 2006, 07:31
|
|||
|
|||
|
1: 4
2: 2 3: 5 4: 4 5: 3 6: 1 Tror det er noe sånnt
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
24. March 2006, 07:55
|
|||
|
|||
|
PS: 7-9
CoS: 5-6 PoA: 9 GoF: 4-5 OotP: 4 HBP: 2 Dette er da med både norsk og engelsk
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
24. March 2006, 17:44
|
|||
|
|||
|
Ehhh...
PS: 4 CoS: 4 PoA: 4 GoF: 5 OOoP: 4 HBP: 7 Dessuten har jeg hørt alle sammen ganske mange ganger på lydboka... ![]() <3HP
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
24. March 2006, 18:28
|
|||
|
|||
|
Hvis noen lurer på lydbok så blir det sånn:
1: 1 2: 1 3: 4 4: 2 5: 2 6: 0 "One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
24. March 2006, 19:17
|
|||
|
|||
|
er lydbok noe å annbefale? har ikke prøvd det før jeg!<3
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
24. March 2006, 19:26
|
|||
|
|||
|
Lydbøker er supre! (L)
Mey bedre på engelsk da. Lærer å utale de orginale ordene slik som Rowling selv vil... Dessuten lærer en jo litt engelsk av det òg.
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
24. March 2006, 21:24
|
|||
|
|||
|
Har bare hørt de på norsk jeg da. Syntes det er litt rart, men du kan liksom gjøre litt andre ting i mens
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
25. March 2006, 12:09
|
|||
|
|||
|
PoA har jeg lest et antall nærmere ti, OotP fem, Hbp .. tre, tror jeg(vet jeg), holder igrunn på med både PoA og OotP akkurat-nå for tiden, GoF er vel fire-fem, PS tre og CoS aner jeg ikke. tipper to, kanskje tre.
Machbeth. Botanisk hake. Demonkrati |
|||
|
25. March 2006, 17:59
|
|||
|
|||
|
Heh, har kommet helt ut av tellingen, av og til leser jeg bare et par kapitler av en av bøkene, og favorittdelene mine i de forskjellige bøkene har jg lest sykt mange ganger!
Dumbledore to Minerva McGonagall: "It's lucky it's dark. I haven't blushed so much since Madame Pomfrey told me she liked my new earmuffs." Hermione: "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled." |
|||
|
25. March 2006, 18:24
|
|||
|
|||
|
Ja samma her
Har lest Slurs værste minne (er det ikke det det heter på norsk) sikkert 15. ganger
|||
|
25. March 2006, 23:09
|
|||
|
|||
|
[color=#A8A8A8]Elsker HP, men har ikke lest bøkene S
|
|||
|
27. March 2006, 17:43
|
|||
|
|||
|
Har aldri egentlig tellt... Men spiller det noen rolle?
Nei. M.E.L.K. |
|||
|
27. March 2006, 17:46
|
|||
|
|||
|
selvfølgelig spiller det ikke noe rolle!! men jeg syns iallfall at det er litt morsomt å vite hvor mange ganger andre har lest dem !!
|||
|
1. April 2006, 21:58
|
|||
|
|||
|
Jeg har kommet ut av tellinga XD For fire år siden da jeg bare leste bøkene på norsk var jeg oppe i 8 ganger på bok 1 og 2
... Og d sier vel sitt.
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp