|
Amerikansk utgave
|
|
7. August 2007, 23:47
|
|||
|
|||
|
RE: Amerikansk utgave
I og med at jeg bodde i USA da jeg begynte å lese Harry Potter, har jeg de fire første bøkene i amerikansk utgave. Det er en del forskjeller, blant annet tittelen Sorcerer's Stone og ikke Philosopher's Stone. En annen ting er at den amerikanske utgaven er illustert med kapittelbilder.
Så da er spørsmålet - Selger de den amerikanske utgaven i Norge eller må bestille over nett? Synes serien blir mer komplett om jeg har alle i samme utgave. Savner bildene litt, men er så ivrig etter å få den nyeste boka at jeg kjøper den første jeg kommer over.
|
|||
|
8. August 2007, 09:24
|
|||
|
|||
|
Det er Schibsted Internasjonal som står for salget av Harry Potter-bøkene i Norge og så vidt jeg vet tar de inn originalen på engelsk (altså den britiske utgaven). Når det er sagt tror jeg faktisk at jeg har sett den amerikanske utgaven i fantasybutikker som Avalon, men det kan hende jeg har blingset. Da er det i såfall noe de tar inn spesielt, og ikke via Schibsted.
Sånn har jeg forstått det hvertfall, hehe. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp