|
Rettsaker mot death eaters - Hvordan kunne de slippe fri?
|
|
23. September 2005, 09:49
|
|||
|
|||
|
RE: Rettsaker mot death eaters - Hvordan kunne de slippe fri?
Etter at Voldemort hadde angrepet Harry og misslykkest så var det mange rettsaker mot folk som de trodde var death eaters, men så var det jo mange som slapp fri og... som f.eks. Malfoy..
Kunne de ikke bare sett på at de hadde merket på hånden? voldemort har jo ikke pleid å "stemple" noen viss de ikke har vert death eaters men bare under befaliusforbannelsen eller noe sånt? eller har eg gått glipp av noe? Klem fra Aillya=) |
|||
|
23. September 2005, 13:55
|
|||
|
|||
|
tror det merket bare forsvant sammen med Voldemort, egentlig... de snakker jo om det i GoF at de kjenner merket vokse seg sterkere (Snape og Karkaroff) og da må det jo ha vært borte på en eller annen måte? eller?
The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
24. September 2005, 10:22
|
|||
|
|||
|
Når Voldemort tar på sitt eget, så begynner de andre å "brenne" og blir helt svarte. Helt enig Lukitene, tror også at merkene bare forsvant når Voldemort forsvant.
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
23. October 2005, 22:22
|
|||
|
|||
|
For jeg tror nok at Voldemort er såpass glup at han klarer å lage et merke som ikke viser seg til vanlig.
Når Hermione kan klare noe i likheten, kan nok Voldemort gjøre det og.En tanke: Hvis det hadde vært slik at merket hadde vært synlig, så hadde nok (for eks.) Malfoy klart å bestikke noen i juryen. Han er jo skremmende nok som det er, og rik appåtil. Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
24. October 2005, 22:58
|
|||
|
|||
|
I bok fire (tror jeg), da Snape viser merket sitt til Fudge så hadde det begynnt å forsvinne, eller blekne. Snape sa noe med at merket var mer synlig for et par timer siden eller noe sånt. Hvis jeg husker rett.
Så merker er i huden på en måte. hele tiden, men det blir først synlig når Voldemort kaller på Dødseterne. Og så forsvinner det gradvis til det er "usynlig". |
|||
|
10. March 2006, 22:27
|
|||
|
|||
|
Men hvis merket ikke er synlig til vanlig, hvorfor hoppet D Malfoy bakover da Madam Malkin ville dra opp ermet på venstrearmen hans? Og hvordan kunne han vise det til Borgin? Hmmmm.... Kanskje det er synlig hele tiden nå som han er tilbake for fullt igjen? Eller.. kanskje den varulvteorien om Malfoy er litt inne på noe? Kanskje han slett ikke har noe merke? Ikke vet jeg
Dumbledore to Minerva McGonagall: "It's lucky it's dark. I haven't blushed so much since Madame Pomfrey told me she liked my new earmuffs." Hermione: "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled." |
|||
|
11. March 2006, 14:43
|
|||
|
|||
|
Sa ikke Harry i fjerde boka eller noe å at de måtte forte seg og finne dødseterne får merke viste eller noe mens han lå på sykestua. Eller er det jeg som surrer?
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Når Hermione kan klare noe i likheten, kan nok Voldemort gjøre det og.