|
Undervisning for beauxbatons og durmstrang - Under tretrollmans turneringen?
|
|
7. April 2007, 01:30
|
|||
|
|||
|
RE: Undervisning for beauxbatons og durmstrang - Under tretrollmans turneringen?
Hei! Jeg lurte på hvordan det gikk med undervisningen til Beauxbatons og Durmstrang elevene som var på Galtvort under tretrollmansturneringen? hadde de privat undervisning? eller?
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
7. April 2007, 15:51
|
|||
|
|||
|
Nei, sei det? Alternativ: Privatundervisning, ingen udervisning eller undervisning med Hogwarts elever. Jeg tror nok det siste, men vet ikke helt. godt spørsmål
Likheter mellom kjærlighet og krig: Lett å starte Vanskelig å stoppe Umulig å glemme |
|||
|
8. April 2007, 12:54
|
|||
|
|||
|
eg tipper privatundervisning eg. men vi får sikkert aldri vite svar på d, for det er jo ikke noe viktig for historien er det?
Klem fra Aillya=) |
|||
|
8. April 2007, 19:04
|
|||
|
|||
|
Ja, må nesten være privatundervisning, hvis de hadde noen i hele tatt. Og nei, ikke så veldig viktig for historien
Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
8. April 2007, 19:45
|
|||
|
|||
|
jeg er klar over at det er veldig ubetydelig! men jeg bare satt og lurte på det! _
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
9. April 2007, 01:53
|
|||
|
|||
|
Men, det kom jo en god del fra Beauxbatons? Hvis alle rommes inni vogna, kan de jo ha hatt litt undervisning der.. For hvis Hogwarts hadde undervisning, så hadde det vært temmelig urettferdig ovenfor elevene på skolen, at to andre skoler ikke hadde undervisning.. If you catch my drift.
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
9. April 2007, 09:35
|
|||
|
|||
|
ja jeg tror de hadde undervisning, for ellers vil de jo gå glipp av et helt år med undervisning i forhold til de som gikk på skolen året før eller året etter, som ikke var på noen tretrollmannsturnering. dessuten hadde det også vært urettferdig i forhold til hogwarts elevene for da hadde de fått mye mer tid på å finne ut av det med prøvene og sånt.
Klem fra Aillya=) |
|||
|
9. April 2007, 12:42
|
|||
|
|||
|
Kan tenke meg at de hadde en slags kombinasjon mellom privatundervisning og felles undervisning sammen med Galtvort elevene, slik at de kunne bli inkludert i skolens miljø og samtidig få den undervisningen de trengte
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
7. August 2007, 22:40
|
|||
|
|||
|
Felles undervisning tror jeg det var begrenset med. Til tross for at godt miljø var en del av Triwizard Tournament, tror jeg konkurranse innstikten var sterkest. Ville nok ikke gi motstanderne fordeler ved å la dem delta i timene.
Samtidig tror jeg Durmstrang og Beauxbaxtons var travelt opptatt med sitt eget opplegg, og ga kanskje sine champions ekstra timer eller noe lignende. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp