Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvem er din yndlingskarakter? - Hvem og hvorfor?
3. March 2004, 15:28

Tja... Liker Draco best, han er spesielle... Det er noe spesielt ved i ham.. Devil ---> Angel

The battle havs beginn.
Who will succeed.
Good or evil. ~Cloud fra Final Fantasy 7
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
4. March 2004, 16:20

[color=#48CCCD]Hvorfor liker nesten ingen Ron? han er R

The battle havs beginn.
Who will succeed.
Good or evil. ~Cloud fra Final Fantasy 7
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
4. March 2004, 16:30

[quote="Draco Malfoy"][color=#000000]Hvorfor liker nesten ingen Ron? han er R

"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet."

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
4. March 2004, 18:10

Han blir så fort missunnli og slike ting...

Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley
Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley
9. March 2004, 21:22

Hmmm... Liker Fred og George ganske godt! Smile De er jo så morsomme! Big Grin

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
15. March 2004, 20:13

Sirius, Sirius, Sirius! Alltid Sirius! Big Grin In Love

Også liker jeg Lupin ekstremt godt også. Og Harry, og Lily, og Dumbledore. Smile

"I will not say: Do not weep; for not all tears are an evil."

Gandalf
21. March 2004, 11:50

Jeg hatt Lupin og Sirius som favoritter fra første setning det var skrevet om dem, jeg er også veldig "glad" i Madeye. Smile

I see in your eyes the same fear that would take the heart of me, a day may come when the courage of men fail, when we forsake our friends and brake all bonds of fellowship, but it is not this day, this day, we fight!
21. March 2004, 23:59

kan man bare ha en?
Liker best Snape jeg da. Suprise! Wink
Og Albus, Minerva, Remus og Draco.
Dette er nok jeg alene om.. Lucius!? Han har da god klesmak! Tankegangen kan diskuteres, men minnesverdige sitater har han. Tongue

Men utrolig nok liker jeg ikke Hermione så godt.. Synes hun kan bli litt.. slitsom med sine perfekte ideér. Hun har nesten ingen feil. (!No flames.!)

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!"
"I was referring to the bible."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
22. March 2004, 00:34

Rett og slett elskar Severus Snape, han er min store favoritt-karakter.... Av mange absurde grunnar (eiga forhistorie og slikt, og interesse for eliksirar) er det lett å identifisere seg med han. Skikkelsen vekkjer heile følelsesregisteret på godt og vondt, liksom. (Og å ha Alan Rickman i rolla som Snape er rett og slett genialt. Heilt perfekt Snape.) Her er eit bilde frå
favoritt-scena mi i Chamber of Secrets! Vakkert!

"I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death"
- Severus Snape.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
22. March 2004, 21:15

Sirius liker jeg nok best, men er også glad i Fred & Frank Smile
24. March 2004, 14:54

Sirius og Snape! De er så morsomme når de prøver å fornærme hverandre! og så har de har alltid så mange kule kommentarer. Lupin er også rå. Cool
24. March 2004, 21:45

Gulfuria Snape Skrev:Rett og slett elskar Severus Snape, han er min store favoritt-karakter.... Av mange absurde grunnar (eiga forhistorie og slikt, og interesse for eliksirar) er det lett å identifisere seg med han. Skikkelsen vekkjer heile følelsesregisteret på godt og vondt, liksom. (Og å ha Alan Rickman i rolla som Snape er rett og slett genialt. Heilt perfekt Snape.) Her er eit bilde frå
favoritt-scena mi i Chamber of Secrets! Vakkert!
Er litt svak for Snape jeg også... Hadde det vært noen andre enn Alan Rickman som hadde spilt Snape hadde jeg nok greid å følge litt mer med i filmene da! Men det er ikke alltid det er like viktig... Rolleyes Er veldig glad i det bildet der jeg også...

Ellers er vel yndlingskarakterene mine Hermione eller Lupin! Ho minner meg om meg selv (er jeg perfeksjonist sa du? Tongue ), og Lupin er på en måte den mannlige personen av Hermione liksom. Ellers har jo Fred endel kule kommentarer da!!!

Alan Rickman om Severus Snape:
"I think at heart Snape is basically quite an insecure person, he's always longing to be something else that people will really respect like a black magician not just a school master. That's why he envies the more popular and successful boys like Harry. He does have his positive side though even though Harry's a thorn in his side he doesn't let it worry him too much."
25. March 2004, 01:50

the_pooh Skrev:Er litt svak for Snape jeg også... Hadde det vært noen andre enn Alan Rickman som hadde spilt Snape hadde jeg nok greid å følge litt mer med i filmene da! Men det er ikke alltid det er like viktig... Rolleyes Er veldig glad i det bildet der jeg også...
...He-he, kjenner meg igjen i det du seier her...Men ein kan alltids sjå filmen fleire gongar! (Og det fine med DVD er jo at ein kan klikke seg inn på enkeltscener...Må tilstå at bl a duell-scena er blitt vist nokre gongar ekstra her i stova!) Håpar Alan Rickman blir med i alle filmane...Han ER Snape for meg. Rett og slett.

Blir også spennade å sjå Lupin og Sirius i neste film til sommaren! Interessante karakterar det og.

- Severus Snape.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
25. March 2004, 09:31

Gulfuria Snape Skrev:...He-he, kjenner meg igjen i det du seier her...Men ein kan alltids sjå filmen fleire gongar! (Og det fine med DVD er jo at ein kan klikke seg inn på enkeltscener...Må tilstå at bl a duell-scena er blitt vist nokre gongar ekstra her i stova!) Håpar Alan Rickman blir med i alle filmane...Han ER Snape for meg. Rett og slett.
Det er veldig kjekt med DVD til det der ja! :Wink:
Alan Rickman har sagt at han ikke har tenkt til å spille i alle filmene (i et intervju et eller annet sted), men jeg håper han ombetsemmer seg. Det kan da ikke være noe bedre Snape enn han, spesielt siden han er håndplukket av Rowling herself!

litt morsomt at ordet karakter blir brukt her inne. Jeg blir nærmest lynsja om jeg skriver det på roffeforumet... Cool

Alan Rickman om Severus Snape:
"I think at heart Snape is basically quite an insecure person, he's always longing to be something else that people will really respect like a black magician not just a school master. That's why he envies the more popular and successful boys like Harry. He does have his positive side though even though Harry's a thorn in his side he doesn't let it worry him too much."
25. March 2004, 21:14

[color=#32CD32]

- Severus Snape.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Post Reply 

Forumhopp: