Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvem er din yndlingskarakter? - Hvem og hvorfor?
24. January 2007, 15:19

Min abbsolutte favoritt er Ronny,
Fordi han er mye morsommere en Harry og Hermine(De må slappe av litt)
"Malfang som sprettballilder det vil jeg feste i hukommelsen for alltid":blues: Laugh
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
13. March 2007, 21:41

Elsker Dumbledore, Bill er tøff - ikke Rulle - Bill! Bill! Bill! Luna Lovegood og Lupin... og så liker jeg at Tonks driver og skifter hårfarger og slikt, tror hun blir skikkelig punka i filmen=D Sett et bilde^^ Ron<3

Må si jeg også falt pladask for unge Venster på en syk og fæl måte, og Draco da han gråt og spydde i vasken^^ Og så er jeg fascinert av Bellatrix.

The bloody trail of the Elder Wand is splattered across the pages of wizarding history.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
16. March 2007, 14:18

Eg lika æhmmm, Egentli alle på heile Hogwarts (og andre plasser i trollmannsverdenen, for den sags skyld). Men er det noken som har tenkt på kem dei ikkje lika?!What?

Likheter mellom kjærlighet og krig:
Lett å starte
Vanskelig å stoppe
Umulig å glemme
16. March 2007, 16:08

Ingvild Skrev:Eg lika æhmmm, Egentli alle på heile Hogwarts (og andre plasser i trollmannsverdenen, for den sags skyld). Men er det noken som har tenkt på kem dei ikkje lika?!What?
Liker ikke så godt Lucifus, men resten av den gjengen der er kule=P (Narcissa, Draco og Bella). Heller ikke Kroek, Bloeuf, Perry(så klartTongue), Uffert, Rita Slita, kameratene til Draco, hun som sladra om HL, ikke så begeistra for Cho, ikke Gulmedal, han nye ministeren(løvemannen), Ormsvans, Lavendel og Parvati... Ja... Men er så klart glad for at de er med, alle sammen, de er jo med og gjør historien perfekt^^

The bloody trail of the Elder Wand is splattered across the pages of wizarding history.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
21. May 2007, 13:57

Uff der er mange personer i HP bøgerne som er min yndlings. Min første yndlings person var Hermione da jeg startede med å lese bøkerne. Nå er hun ikke riktig yndlings personen min mer, men liker henne fremdeles da.

Da jeg nåede bokk nr 3 ble Sirius, Remus mine yndlings personer. Liker dem kjempe godt. ^^Hagrid er også en af yndlings personerne mine. Hmm. Harry har aldrig vært blandt min yndlings.

Så har jeg også en ting for Luna Lovegood fordi hun bare er som hun er ^^ Og Voldemort også. Jeg synes han er en spennende person, historien hans er spennende . Bellatrix liker jeg også. Dumbledore og Minevera også ^^

Personer jeg ikke liker. Henne der i bok 5 (Men hun er jo ginieal laget egentlig..) og Ormhale (Wormtall ).

~ Bellatrix Lestrange fan

- 10 november og da skal jeg lese HP 7.
24. May 2007, 10:47

Dubledore var, er, vil alltid være, en av de som topper yndling listen min.
Og Hagrid, Harry, Minerva, Sirius... og egentlig resten av flokken etterpåWink

"Even the smallest Light shines in the Dark"
7. August 2007, 22:28

Mine favoritt karakterer:

- Luna Lovegood har en fantastisk personlighet. Hun tror på det beste i alle, og har en uendelig fantasi som jeg bare kan beundre. En evig optimist og en lojal venn.

- Albus Dumbledore er mitt idol. Han gir meg håp og får meg til å følge meg trygg når jeg leser. Og selv etter en problematiske fortid, lærer han av sine feil og viser hvilken fantastisk trollmann han er. Han gir tillit til de som ikke får det av andre og verdsetter kjærligheten høyest. Trenger jeg å si noe mer?

- Fred & George for deres fantastiske humor. Mange gullkorn fra deres side. De lever et lettsindig liv uten relger eller grenser, noe jeg bare kan drømme om. Dumme er de heller ikke, elsker produktene deres. ^^

- Severus Snape har jeg et blandet forhold til. Den ene delen av meg sier at han er en greasy git, den andre har stor sympati for ham. Det faktum at Lily betydde alt for ham og at han var villig til å ofre alt for henne, rører ved hjerteroten. Snape har vunnet min respekt.
18. January 2008, 18:17

Har nok et par:

Hermione: Identifiserer meg mest med henne personlig.

Fred, George og Lee Jordan: De liver opp bøkene på en helt spesiell måte.

Luna: Hun er den hun er og prøver ikke å være noen andre.
16. January 2011, 19:10
RE: Hvem er din yndlingskarakter? - Hvem og hvorfor?
Snape - Etter siste bok har han vunnet min respekt. Tenk å elske noen så mye at man vil dø for hennes barn. Selvom han missliker barnet. Dessuten synes jeg så utrolig synd på han! Han elsket Lily, men hun valgte han vekk. Og at han i alle disse årene har latt som han har vært på Voldemort sin side, noe som har vært veldig risikabelt. Han gjorde så mye for Harry, uten at Harry visste det. Alt Harry gjorde var å hate ham.

Sirius - Han er bare helt utrolig. Det nærmeste Harry noen gang ville ha kommet en far. Også måtte han dø, triste saker. I tilegg har han en utrolig sjarm. Han ville ofret alt for gudsønnen sin, noe som han også gjorde.

Luna - Hun er så surrete at det er søtt. Hun bryr seg om andre og sier alltid noe morsomt. Luna har en fantasi som jeg selv gjerne skulle ha hatt. Nesten like god som J.K sin!

Dumbledore - Snilleste mennesket jeg har "møtt". Han er klok og fornuftig. Bringer alltid fram håpet i alle situasjoner. Han er glad i de fleste, selvom de ikke vil han det beste. Han har opplevd så mye vondt, men han viser det ikke på noen måter. Jeg synes litt synd på han fordi han aldri har hatt noen han har betrodd seg helt til.

Fred & George - Gjør bøkene morsomme. De har de beste sitatene, og er så "levende" karakterer. Jeg digger dem!

Bellatrix - Hun er så ond tvers igjennom. Gal og sprø. Kjempekul karakter!

Draco - Han er innerst inne ett godt menneske. Det vet jeg bare. Han er i allefall glad i foreldrene sine, siden han vil drepe Dumbledore bare for at de skal få det godt. Til syvende og sist ville han ikke ha drept Dumbledore. Han er bare en stakkars liten gutt som har rotet seg borti noe han burde holdt seg unna.

Og maaaaaaaaaaange flere! Big Grin
25. January 2011, 19:26
min favoritt har alltid vært Snape. først så jeg på ham som gøy fordi han var så ekkel med Harry, og når jeg leste siste boka fikk jeg sjokk... hadde aldri gjettet at han hadde ofret resten av livet sitt for å beskytte den han alltid hadde elsket... tok jo en stor risk med å være dobbeltagent for Dumbledore! så Snape er den jeg liker mest av alle.
22. February 2011, 18:42
Jeg begynte på et innlegg der jeg ramset opp alle jeg syntest var fantastiske, men fann ut at det var 95 % av alle som var med, såå.. kan vel bare si at jeg digger utrolig mange (nesten alle) av karakterene til Rowling! Smile

En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter!
23. February 2011, 23:16
Sånn er det vel med meg også. Kan ikke komme på noen jeg ikke liker egentlig. Tongue
24. February 2011, 20:13
Det er selfølgelig noen som kunne hatt litt mer personlighet, som f.eks Arthur Weasley, men det er ingen jeg misliker, for å si det sånn.

Viss jeg skal nevne en eneste person, må det bli Sirius.. nei, Hermione!.. nei Ginny.. nei Luna! Der ser du.. jeg klarer ikke å velge en person, det blir som å velge mellom mine barn! (ikke det at jeg har noen...Tongue)

Men alle personene som er blitt nevnt ovenfor her er folk jeg ville hatt med på lista mi Smile

En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter!
3. March 2011, 21:03
Har alltid vært Sirius for meg, men etter bok 7 har jeg vanskelig for å velge mellom han og Slur. Han er virkelig en helt, for en historie han har.
I tillegg digger jeg Kreacher Big Grin elsker mumlinga hans. haha.

"The mudblood is talking to Kreacher, Kreacher will pretend he cannot hear.."
4. March 2011, 03:19
Hadde helt glemt Kreacher. Historien hans om Regulus og medaljongen er så trist! Får alltid tårer i øynene når jeg leser det Smile Liker han veldig godt. Og Dobby selvfølgelig Smile
Post Reply 

Forumhopp: