|
Hvem er din yndlingskarakter? - Hvem og hvorfor?
|
|
18. January 2004, 20:20
|
|||
|
|||
|
RE: Hvem er din yndlingskarakter? - Hvem og hvorfor?
[color=#006699]Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge dette temaet, men fant ut at her kanskje var det tryggeste. Jeg lurer egentlig bare på hvem som er deres favoritt HP-verdenen?
Min storfavoritt M
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.~ |
|||
|
18. January 2004, 20:29
|
|||
|
|||
Kami Skrev:Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge dette temaet, men fant ut at her kanskje var det tryggeste.Dette omhandler jo HP-bøkene, og ikke noe som er utenom HP. Flytter det til Bok 1-4-forumet.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
18. January 2004, 20:45
|
|||
|
|||
Sitat:Dette omhandler jo HP-bøkene, og ikke noe som er utenom HP. Flytter det til Bok 1-4-forumet. Den er grei vettu. Og din favoritt er? Er i det nysgjerrige hjørnet i dag, hehe... *prøver å kontrolle nysgjerrigheten, men hopper fortsatt på stolen over å ha funnet et norsk HP-forum *
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.~ |
|||
|
18. January 2004, 22:03
|
|||
|
|||
|
Min favoritt er Sirius
![]() Og ikke for å få deg til å forsvinne (BLI HER!!), men det finnes *mange* norske HP-forum, hihi. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
18. January 2004, 22:13
|
|||
|
|||
Sitat:Og ikke for å få deg til å forsvinne (BLI HER!!), men det finnes *mange* norske HP-forum, hihi. Blir ikke kvitt meg så lett nei : : Dette har jammen vært en slapp dag, det eneste jeg har gjort er å sitte med nesa i en bok, og å lese her. *ikke avhengig* If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.~ |
|||
|
19. January 2004, 08:01
|
|||
|
|||
|
Liker Ron best. Er det bare meg, eller har mange flere fått Sirius som favoritt etter at han døde?
Er Oyvindo på Gompebeskyttelsens forum: http://lotr.rpgadvance.com/ootp/ H¤U¤F¤F¤L¤E¤P¤U¤F¤F Nitwit!Blubber!Oddment!Tweak! |
|||
|
19. January 2004, 08:41
|
|||
|
|||
Sitat:Liker Ron best. Er det bare meg, eller har mange flere fått Sirius som favoritt etter at han døde? Sirius har vært min favoritt siden jeg leste første setning om han. Men det er nok en del som har fått han som favoritt etter at han døde ja(hvis han er død da *optimist*)
|||
|
19. January 2004, 10:58
|
|||
|
|||
Grawp Skrev:Liker Ron best. Er det bare meg, eller har mange flere fått Sirius som favoritt etter at han døde?Jeg hadde Sirius som favoritt fra det øyeblikket han spurte Harry om han ville flytte inn i hans hus i bok 3. ![]() <33 Sirius.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
19. January 2004, 13:42
|
|||
|
|||
|
Jeg liker Lupin bedre enn Sirius, så det så. Ellers så er vel kanskje Neville, Tonks eller Luna favoritten.
Og så har jeg den siste måneden omtrent forelsket meg i Cedric Diggory. Og jeg som ikke likte han da jeg leste GoF første gang... er helt 'omvendt', jeg... *sukk*... Hufflepuff... *smile lykkelig* Good Hufflepuff, she took the rest And taught them all she knew. |
|||
|
19. January 2004, 17:54
|
|||
|
|||
Sitat:Jeg hadde Sirius som favoritt fra det øyeblikket han spurte Harry om han ville flytte inn i hans hus i bok 3 Han ble min favoritt litt tidligere Fra det øyeblikket han dukket opp i Shrieking Shack var jeg "solgt". Hehe...
|||
|
19. January 2004, 18:15
|
|||
|
|||
|
min favoritt er laffen styx fordi han er så morsom, men eg liker også mange andre! blant annet liker eg gulla og draco malfang.
alle i bøkene har spesielle personligheter og det gjør de så spennende å lese om. Klem fra Aillya=) |
|||
|
20. January 2004, 16:30
|
|||
|
|||
Kami Skrev:Allerede da de trodde at han var en morder?Sitat:Jeg hadde Sirius som favoritt fra det øyeblikket han spurte Harry om han ville flytte inn i hans hus i bok 3 Er Oyvindo på Gompebeskyttelsens forum: http://lotr.rpgadvance.com/ootp/ H¤U¤F¤F¤L¤E¤P¤U¤F¤F Nitwit!Blubber!Oddment!Tweak! |
|||
|
20. January 2004, 17:00
|
|||
|
|||
Sitat:Allerede da de trodde at han var en morder? Ehm... Ja, faktisk. *svak for slike karakterer *
|||
|
20. January 2004, 21:40
|
|||
|
|||
|
Minerva er jo en genial dame, da. Ellers liker jeg Tonks, Molly, Albus og Hagrid godt. Holdt på å glemme Draco, og jeg tror jeg kommer til å like Narcissa om hu blir mer fremtredende...
"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer." |
|||
|
21. January 2004, 00:24
|
|||
|
|||
|
Jeg liker Luping langt bedre enn sirius. Langt, langt bedre! Jeg forguder Lupin.
Ron er også en mega megafavoritt, - tror greia med han er at jeg som liten alltid ønsket å være mer bekymringsløs, mens jeg i stedet endre opp med hodet ned i like mye lekser som Hermione. Kom meg etterhvert da hehe. Fan av Giny er jeg også, - Ginny er tøff! Det morsomme var at vi fanfictionmennesker hadde fremstilt ginny på en bestemt måte, og da bok 5 okm, passet det så veldig bra med den fremstillingen. Ellers... de sier at jeg minner dem om Tonks. (før bok fem sa de en blanding av Neville og Hermione I'm not sweet! I am dark and mysterious ...and seriously pissed off! =HUFFLEPUFF= |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Min storfavoritt M

*
: 
<33 Sirius.