|
Ootp - Nå er det et helt år siden den kom...
|
|
17. July 2004, 16:01
|
|||
|
|||
|
[color=#B22222]Den dagen OotP kom ut husker jeg veldig godt...
Var selvfølgelig nede i byen klokka 1. om natta sammen med MsJoplin og en del andre folk. Jeg skulle ikke kjøpe den da, for jeg visste at tanta og kusina mi hadde bestilt den til bursdagen min, og regnet med å få den neste morgen. Holdt uansett på å gå hjem med den. Jeg og en venninne satt utenfor bokhandelen og ventet på at mamma skulle dukke opp. Venninne hadde seff kjøpt boka. To menn gikk forbi, begynte å prate med oss, og han ene syntes det var så synd på meg atte (veldig da), så han skulle visst kjøpe den til meg. Skulle spleise med kameraten. Min plan var: ta boka, hopp inn i bilen med mamma. Dessverre dukket hun opp for tidlig, så ingen bok på meg. Jaja, dagen etter skulle den komme. Hadde store problemer med å sove den natta, satt på nettet og ungikk spoilere. Sovnet rundt fem da, men klokka åtte var jeg lys våken og gikk ut for å vente på postmannen... som ikke kom. WOE! KRISE! M First think of a person who lives in disguise, who deals in secrets and tells naught but lies. Next tell me what's always the last thing to mend, the middle of middle and end of the end. And finally give me the sound often heard during the search of a hard-to-find word. Now string them together and answer me this: which creature would you be unwilling to kiss? |
|||
|
17. July 2004, 17:49
|
|||
|
|||
Caten Skrev:Jeg hadde foresten fått tre tekstmeldinger innen da (rundt 1, altså et halvt døgn senere). Fra MsJoplin, venninne og en til. Alle med samme setningen. "Don't kill Cedric! Don't kill Cedric... who's Cedric, you're boyfriend?" Var moro å sende meldong tilbake og si hvor mye de hang etterHahahaha, jo!! Jeg måtte jo kjøre Algis hjem og greier før jeg kunne begynne å lese. Dro ut dyna i stua og satt der med brus, smågodt og boller. Må jo ha proviant! Husker også jeg sendte deg sms når jeg var nesten ferdig, og du ba meg skynde meg fordi du var "bare" 300 sider bak meg. Muahahaa.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
17. July 2004, 21:06
|
|||
|
|||
Caten Skrev:Jeg hadde foresten fått tre tekstmeldinger innen da (rundt 1, altså et halvt døgn senere). Fra MsJoplin, venninne og en til. Alle med samme setningen. "Don't kill Cedric! Don't kill Cedric... who's Cedric, you're boyfriend?" Var moro å sende meldong tilbake og si hvor mye de hang etter[color=#0C6722;]Hihi, tror jeg sendte til msj siden jeg ikke hadde kjøpt boka før kl 9 og visste hu hadde lest forbi, fikk svar tilbake at hu hadde sendt (og fått) akkurat den samme mld fra andre Herregud, vi tenker for likt alle sammen.[/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
5. August 2004, 09:26
|
|||
|
|||
|
jeg var syk den dagen boken kom ut(på norsk)så mamma dro og kjøpte den til meg
leste den ut på 10 dager(er bare 11 år),oo vennina mi (som fikk den samme dag)Holder fortsatt på med den.... Hermine
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
5. August 2004, 09:52
|
|||
|
|||
|
Fortsatt?! Etter et år?
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
5. August 2004, 13:00
|
|||
|
|||
|
Ja!
Men hun kjøpte den på norsk så det er ikke et år siden Dessuten er det moren som leser for henne : : Hermine
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
9. August 2004, 09:47
|
|||
|
|||
|
Jeg fikk den på norsk litt etter den kom ut, så jeg måtte lese den på skolen.
Det gikk faktisk ganske bra, for jeg fikk overtalt læreren min på de slueste måter å få sitte inne i friminuttene, og så leste jeg litt i timene (sorry, men HP hever seg over skolearbeidet). Når Sirius "døde" (hvis han virkelig er det, er jeg redd jeg blir deprimert), begynte jeg nesten å grine, men måtte beherske meg siden jeg faktisk satt i klasserommet, og de andre hadde KRL : :Jeg leste den på norsk (er bare 12), men var litt treig (leste den på 3 dager), og har lest den 3 ganger nå med litt mellomrom fordi jeg ville lese alle på en gang, så jeg ikke kom ut av noe........ Venninna mi lånte den av en venn, og leste den på 4/5 dager. Hun (også) nekter å tro at Sirius er død (HAN ER IKKE DET HVIS NOEN TRODDE DET!!!!!!!)......
|
|||
|
9. August 2004, 12:45
|
|||
|
|||
|
Jeg fikk den like etter den kom ut, og brukte en og en halv dag på den. Det var ganske greit å være syk akkurat da, for ingen klaga på at jeg lå å leste hele tida
I I K - p a t r i o t i s k A t t i t u d e - f o r k j e m p e r "S'up Figgy?" |
|||
|
9. August 2004, 12:56
|
|||
|
|||
|
Jeg fikk min elskede kopi av OotP rett i posten fra England - egentlig ikke noe sjakktrekk, ettersom man kunne kjøpe dem her også *kremte*, men på den tiden jeg bestillte den, levde jeg i frykt for at det var den amerikanske utgaven som ble solgt i Norge.
Jeg er uansett innmari glad i min OotP (den blir flittig lest, og ser vel på kanten til misbrukt ut *lol*), har kanskje noe med at jeg innbiller meg den er mer "ekte" Harry Potter - ble printet i samme land som platform 9 3/4 og Diagoon Alley! (jadda, jeg vet det: jeg er patetisk *flirer*) Brukte noe sånt som litt over et døgn på å lese den... sov ikke stort for å si det sånn, med det er jo sånn det skal være
~ Life is a box of Bertie Bott's Every Flavour Beans: It's all about picking what's good and avoiding the earwax ~ "Give her hell from us, Peeves!" -- Fred Weasley ~ LIONS FOR THE CUP ~ |
|||
|
5. May 2006, 16:55
|
|||
|
|||
|
jeg husker jeg var på et senter å kjøpte sko den dagen boka kom ut. jeg visste ikke at den kom ut. så spurte mamma. vil du ha denne? harry potter å greier! sikkert fin..
-Neppe, harry potter er geek.. var tilbakemeldingen.. så året senere måtte vi lese en bok på skolen. så jeg valgte motvillig HArry Potter og fangen fra..... nå henger jeg på Hogs head
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

MsJ, lå ikke du en halvtime bak Aiw?

: