Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marauders map - Hvordan fant fred og george ut passordet
16. October 2007, 00:28
RE: Marauders map - Hvordan fant fred og george ut passordet
dette er faktisk noe jeg begynte å lure på da jeg så filem i forgårs.

ja, hvordan fant fred og george ut hvordan passordet for å "skru på" marauders map? Confused

har noen på en eller annen måte et svar på dette??
Siter denne meldingen i et svar
16. October 2007, 06:36

Ask us no questions and we'll tell you no lies.

Just be grateful Wink
Finn alle innlegg av denne brukeren
18. October 2007, 10:12

tror det rett og slett er magien og tilfeldighetene som råder, og noen ganger liker eg veldig godt at det er slik også i blantWink hehe

men det fine med passordet er jo at man må nesten være en skøyer man kan stole på for å finne det utWink tror ikke mange andre kunne greid det!

men nei, jeg vet ikke om rowling noen gang har sagt noe om dette..Smile skulle nesten trodd hun hadde fått spørsmålet for du er nok ikke den eneste so har lurt på detWink

Klem fra Aillya=)
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
25. October 2007, 06:29

Det er faktisk et ganske godt spørsmål.
Tror kanskje det var litt tilfeldig - de lager stadige ugang så "I'm up to no good" delen forstår jeg meg på. Det kan de lett ha sagt helt tilfeldig. Men den første delen: "I solemnly swear" er vel litt mer uvanlig å bruke. Kan ikke så mye om det engelske språket så for alt jeg vet kan det være et hellt vanlig uttrykk -. (;
25. October 2007, 20:44

Kan jo rett og slett være flaks og tilfeldigheter at de fant ut passordet, som er nevnt av noen her. Det er selvfølgelig også en mulighet for at de fikk en mistanke om hva passordet kunne være, og prøvde ut alle mulige varianter før de endelig fant den rette... Men det kan jo faktisk tenkes at Rowling ikke har tenkt ut (eller brydd seg om) en løsning på hvordan de fant det ut.

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
Finn alle innlegg av denne brukeren
Post Reply 

Forumhopp: