Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er sirius svaart død? - ?
30. June 2004, 23:58
RE: Er sirius svaart død? - ?
MAnge lurer på om sirius virkelig er død. noen mener ja og noen mener nei. Og det er til og me de som mener at det går ann å få tilbake personer fra sløret der sirius "døde"

"...Ingen av dem kan leve..."
"...Så lenge begge lever."
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
1. July 2004, 11:24

Om han er død, det vet jeg ikke.. Men jeg håper veldig, veldig, veldig at han er i live! Når han forsvant bak sløret ble jeg kjempetrist! Gikk å deppa resten av uka, minst, det er ikke tull en gang! Savner ham Sad
Finn alle innlegg av denne brukeren
1. July 2004, 11:51

Jeg tror han er død, men at Harry kommer til å få kontakt med ham på en eller annen måte i de neste bøkene.

Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley
Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley
1. July 2004, 16:23

Sirius er død! Kan ikke komme tilbake! Utrolig trist, men jeg syns det er på tide at folk bare godtar det! Jeg tvilte ikke et sekund på om han døde eller ikke når jeg leste 5'eren, for det er lettere å bare godta det med en gang... Trist, men det er sånn Rowling vil ha det... Sad

'I see you are - '
'Dumbledore's man through and through,' said Harry.
'That's right.'

1. July 2004, 16:54

Ja, du har nok rett.. Selv om jeg skulle ønske du tok feil Sad
1. July 2004, 17:10

jeg tror det er en dekk oprasjon,lupin og det andre virket ikke så lei seg som harry :Wink:

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
1. July 2004, 17:13

da sier vi det, føniks :Wink: men jeg er i tvil for d om.. Sad uff..
1. July 2004, 17:20

jeg bare håper på det,det er sikkert mange andre muligheter også Rolleyes hva tror du da? Tongue

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
1. July 2004, 17:27

Uff, vanskelig å si akkuratt det der! Men som Ginny nevnte så tror jeg kanskje vi må innse at Sirius er død, MEN at Harry vil få kontakt med ham på en eller annen måte i neste bok. Et slags hint Rowling har gitt oss om dette står på hjemmesiden hennes. Gå inn på F.A.Q (bindersene på skrivebordet) og trykk på emnet om bøkene. Deretter går du inn på spørsmål, spoiler nr. 2. (grønt dødsmerke) Les det! Ganske interessangt svar!
1. July 2004, 18:54

Jeg tror han er død, men håper selvfølgelig at han skal komme tilbake..

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
1. July 2004, 19:29

Nenya Skrev:Sirius er død! Kan ikke komme tilbake! Utrolig trist, men jeg syns det er på tide at folk bare godtar det!
[color=#0C6722;]Herregud, hvordan skal jeg kunne godta noe jeg ikke tor er sant? Jeg tror ikke han er død, da må jo du god ta det og da! *gurgle*

Det var alt for mange mistenkelige ting rundt "dødsfallet" hans. Vi aner jo ingenting om sløret enda, og for alt vi vet kan noen ha brukt en time-turner og usynlighetskappe for å redde ham. Det var et helt rom med tema tid i departementet, hvorfor skulle ikke det kunne være et hint? Jeg ser heller ikke poenget med å bruke hele Prisoner of Azkaban på i introdusere Sirius for så å ta livet av ham to bøker senere uten at han har spilt noen rolle. Jeg tror ikke Sirius er død før jeg har sett kroppen hans![/color]

"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet."

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
1. July 2004, 19:33

Nei, enig med deg Vilya! Big Grin U go girl :Wink:
1. July 2004, 22:54

vi har mange spørsmål som vi ikke har svar på,mange er useriøse!vi får ta oss litt sammen og vente på bok6 Big Grin men når kommer den Confused jeg gleder meg SYKT mye Angel

3. July 2004, 15:34

Jeg tror ikke han er død, og jeg håper virkelig ikke det Sad Det er ingen håndfaste bevis på at han er død, med unntak av hva Lupin og de andre fortalte Harry. Rowling har selv sagt at vi ikke skal stole på det noen av karakterene sier. Harry fikk aldri se Sirius' døde kropp, så vi har heller ikke noe bevis på den måten. I tillegg var det da totalt meningsløst å vie en hel bok til han om han skal forsvinne igjen så fort.

Så jeg ber på mine knær om at han kommer tilbake. <3 *krysser fingrene*

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.~
3. July 2004, 15:53

Jeg må jo få lov til å si at jeg tror faktisk Sirius er død. Ikke det at jeg hadde så lett for å forståd det, satt hele resten av boken å ventet på at han plutselig skulle hoppe opp!

Men håper virkelig jeg tar feil, for har alltid likt Sirius ( litt rart, men likte han til og med når alt vi visste var at han var en morder..)

Det er alltid lov til å håpe, men jeg prøver alikevell å venne meg til tanken at han nok er borte...

I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach."
-Snape
Post Reply 

Forumhopp: